Se full versjon : Realitykjendiser
Jeg synes det bare blir flere og flere som står frem på tv som forteller at de har fått psykiske problemer etter å ha vært med i et slikt programm og har vanskeligheter med å takle livet etterpå.
:erte: HVA VAR DET VI SA....
Vel, den var litt ufølsom. Men jeg begynner å bli litt lei av dette tøvet. Kanskje slike programmer bør forbys da det ser ut til at folk som melder seg på har lite forutsetninger til å takle livet etterpå. Rart at det er så mange som står frem i ettertid med tanke på at tvstasjonene skryter av at de har gode psykologer som sikkerhetsnett for disse menneskene.
Hm.
Er jo mange som tjenestergjør utenlands i militæret som klager over senvirkninger også...
Kan jo gjøre seg tanker om begge deler.
Uansett vil jo aldri slike programmer forbys.
Jo, men Sara Unger har som sitt daglige virke å vise pupper og dott til fulle folk som raper mens hun tråkker i glasskår. Så er det så ille å ligge på en sydhavsøy og spise papaya bare fordi det er et kamera og noen karer i badebukser tilstede?
Niks, kvarteret henne er for lengst brukt opp, så nå må vi jo selvsagt spille på det mentale som er så skrekkelig tungt. Og tror du ikke jammen vi kom på tv igjen da? :roll:
Joda, det var en måte å se det på. Mulignes du har rett. Men jeg synes det begynner å bli mange av dem som syter nå. En ting er å stille opp på noe sånt, men en annen ting er å komme i etterkant å syte om det. Da har du virkelig gjort det store...
Sexy Sadie
28-10-06, 23:54
Er de med på leken, må de tåle steken.
Noen som har stått fram i det siste for å klage da?
Sara Unger gjorde det i dag ja....
Sara Unger gjorde det i dag ja....
høh? er jo flere år siden hun var med på noe??
Hun føler vel ikke varmen fra blitzlyset lenger og savner den tenker jeg.
Hvilket medie hadde dette på plakaten da? Har ikke fått med meg..
Sexy Sadie
29-10-06, 10:59
Jeg skal aldri i noe realityprogram.
Det er vel ofte de av samme kaliber som Unger som får disse problemene.....
Sexy Sadie
29-10-06, 11:08
Jeg vet faktisk ikke hvem hun er. :oops:
Hun føler vel ikke varmen fra blitzlyset lenger og savner den tenker jeg.
Det kan jeg tenke meg. Hun er jo ikke avbildet på Google images engang. Da er du rimelig ute av bildet for å si det mildt.
Det kan jeg tenke meg. Hun er jo ikke avbildet på Google images engang. Da er du rimelig ute av bildet for å si det mildt.
Ja huff, det må føles tungt å ikke engang være på Google. Spesielt med tanke på hvor lite som skal til for å havne der. Alt man trenger er å se ut som en indianer med Ipod oppe fra verdensrommet, så er man på plass.
Får opp et bilde av henne der;)
Om vi skal forby alt som kan gi folk psykiske problemer vil den listen bli veldig lang. For ikke å snakke om at den vil bli omdiskutert.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.