Se full versjon : Nordlendinger bør takke Bærum
I dagens Nordlys (http://www.nordlys.no/nyheter/article2381747.ece) tar de opp tråden fra i går. Jeg gikk inn på debattsiden og holder på å le meg ihjel. Dette provoserte virkelig. Jeg fatter ikke at de gidder å bry seg om denne lille frustrerte mannen i fra blærum. Og ikke om det er nok, så blir Nord- Norge sammenlignet med afrika. Tror jeg ler meg ihjel. :gapskratt:
Hva er det de produserer i Bærum egentlig?
Sexy Sadie
31-10-06, 20:27
Fant ikke siden, får jeg beskjed om når jeg klikker på linken.
http://www.nordlys.no/nyheter/article2381747.ece
han har jo rett da. Nordlendinger snylter jo på alle andre. De lever jo på komensasjon for å bo der oppe.
Hvis det er kompensasjon du mener din analfabete idiot, så tror jeg du må begrunne det.
Ja, det hørtes merkelig ut orca. Nordlendingene står jo for det meste av fiskeeksporten til Norge. De snylter forøvrig ikke, men betaler noe mindre skatt.
Ja, det hørtes merkelig ut orca. Nordlendingene står jo for det meste av fiskeeksporten til Norge. De snylter forøvrig ikke, men betaler noe mindre skatt.
Det er bare de som bor i Nord Troms og Finnmark som betaler mindre skatt. Resten av Nord Norge betaler skatt som resten av Norge.
:infårmerer:
Jaja, nå kommer jo oljen fra Finnmark snart og.
he he det er lett å folk sure gett. Minusprikk fikk jeg jaggu også.
he he det er lett å folk sure gett. Minusprikk fikk jeg jaggu også.
Fortsatt ikke særlig god med ord, moromann.
Sexy Sadie
02-11-06, 20:31
Giiiid. :lol:
Minusprikk fikk jeg jaggu også.
Ja av meg p.g.a uvitenhet.
Merkelig det der at dere alltid må poengtere når dere får negativ karma. :wink: Det lukter sytpeis av slikt .. :mrgreen:
Ja av meg p.g.a uvitenhet.
Merkelig det der at dere alltid må poengtere når dere får negativ karma. :wink: Det lukter sytpeis av slikt .. :mrgreen:
Så du innrømmer altså at du er uvitende? Sytpeis trudde jeg man måtte være nordlending for å være.
:lol:
Nå fikk jeg lyst til å hive meg på Orcas side her, og provosere noen nordlendinger/ eksil-nordlendinger, men av respekt for min kone gjør jeg ikke det.
Nå fikk jeg lyst til å hive meg på Orcas side her, og provosere noen nordlendinger/ eksil-nordlendinger, men av respekt for min kone gjør jeg ikke det.
:wink: Tror ikke har har giddet å bli så veldig provosert av dette. Den tid er forbi.
Aldri terg opp en nordlendig. De er noe av det mest gretne folkeslaget du kan finne i verden.
Iaffal i Finmark. :-P
Aldri terg opp en nordlendig. De er noe av det mest gretne folkeslaget du kan finne i verden.
Iaffal i Finmark. :-P
Er ikke ekspert på Finnmarkinger, men jeg tror faktisk oslofolk er mer gretne enn finnmarkninger..
BeltePenis
05-11-06, 00:46
Nå er ikke nordlendinger og finnmarkinger det samme da, men det spiller vel ingen rolle. Nord for Sinsen osv. Gretne, sure og fulle av komplekser er dem alle mann... :-D
Er ike Finnmarkinger og Oslofolk det samme da?
Jo det er en og annen Somalier innomellom og en forvillet humanetiker som spiser gress men...
BeltePenis
05-11-06, 03:22
Jo det er en og annen Somalier innomellom og en forvillet humanetiker som spiser gress men...
Du tenker vel på samer tenker jeg, de er det fler av i Oslo enn i Finnmark...
........... en forvillet humanetiker som spiser gress men...
:gapskratt: Har du drukket mange øl nå`?
:gapskratt: Har du drukket mange øl nå`?
Hmm har akkurat hatt opprydning. Var vel oppe i Ca 8 tror jeg på daværende tidspunkt. :-P Skal jeg ta bokseinnsamlinga bokstavelig.
Men jeg synes hjerneceller som svømmer i øl er morsomme.
Jo, Oslofolk og Finnmarkinger er faktisk forbausende like. Det er først når man beveger seg i nynorsk land eller inni i bedehussamfunnene at verden blir fullstendig alien.
BeltePenis
05-11-06, 22:59
Jo, Oslofolk og Finnmarkinger er faktisk forbausende like. Det er først når man beveger seg i nynorsk land eller inni i bedehussamfunnene at verden blir fullstendig alien.
Ikke helt like da, finnmarkingens mongolske trekk og hjulbente gange er enkel å se. Ja, og snitthøyden er ca 160 cm gjør at en enkel sjel fra østlandet på 185 cm stikker seg ganske bra ut i "mengden"... Den jevne finnmarking har også en tendens til å enten banne veldig mye eller ha overdreven interesse for været. Også drikker de cognac som andre drikker saft.
:wink:
Er ikke ekspert på Finnmarkinger, men jeg tror faktisk oslofolk er mer gretne enn finnmarkninger..
De der nordaførr er faktisk fryktelig gretne.
Jeg vet ikke om noen som er så lettantennelige og fiseforneret. Det hjelper ikke om bannskapen ligger kjukt utapå de når de er like lette å fyre opp som en blærumsprimadonna.
nemlig. :wink:
Vi burde være takknemmelige for at nordlendingene forberederer mørke- og vinterhumøret for oss.
Ikke helt like da, finnmarkingens mongolske trekk og hjulbente gange er enkel å se. Ja, og snitthøyden er ca 160 cm gjør at en enkel sjel fra østlandet på 185 cm stikker seg ganske bra ut i "mengden"... Den jevne finnmarking har også en tendens til å enten banne veldig mye eller ha overdreven interesse for været. Også drikker de cognac som andre drikker saft.
:wink:
Jeg tror du blander samene med de etniske Finnmarkningene. :wink:
Jeg tror du mangler humor.
Jeg tror du mangler humor.
Hvem jeg?
BeltePenis
07-11-06, 01:37
Jeg tror du blander samene med de etniske Finnmarkningene. :wink:
Hva er egentlig forskjellen på de i disse dager? Alle ligger jo med alle der oppe, så det finnes vel ikke noen "etniske finnmarkinger" igjen... :wink:
Å ja, det er jo sant.. :bonk:
Den jevne finnmarking har også en tendens til å enten banne veldig mye eller ha overdreven interesse for været. Også drikker de cognac som andre drikker saft.
Jeg var i Bodø i militæret og da la jeg også merke til denne overdrevne interessen for været. Det er ikke kødd. De snakker om været hele fuckings dagen lang.
BeltePenis
08-11-06, 01:04
Jepp, eks-svigerfar mente forøvrig at været på generell basis og i snitt i løpet av året faktisk var bedre i Finnmark (spesielt Alta) enn på Østlandet (Oslo).
Nå skal det sies at han er en del lakkskadet, men allikevel da...
Jepp, eks-svigerfar mente forøvrig at været på generell basis og i snitt i løpet av året faktisk var bedre i Finnmark (spesielt Alta) enn på Østlandet (Oslo).
Nå skal det sies at han er en del lakkskadet, men allikevel da...
:knegg:
Hva er "bedre" vær da?
Om godt vær er antall varmegrader så bommer han grovt gitt...
Sexy Sadie
08-11-06, 16:14
Mange flotte samefyrer, men de eldes hurtig.
BeltePenis
08-11-06, 16:50
Hva er "bedre" vær da?
Om godt vær er antall varmegrader så bommer han grovt gitt...
Det hele bunnet egentlig i at alt er mye bedre i Alta, ikke bare været...
Og jo, han mente seriøst at det i snitt er varmere der oppe. Her ville jeg egentlig la lakkskadene komme ham til gode, men han var ikke alene om å mene dette. På den anen side, nå vet jeg ikke hva slags skader de andre hadde, de hadde vel sitt de også... :wink:
Ok. Da skal jeg gi deg noe å slå dem i hodet med ;)
Alta ligger rundt 3 grader i gjennomsnitt.
Oslo over syv.
http://www.rimfrost.no/
Jeg hater å snakke om været.
smalltalk er værre enn å sniffe råtten fis.
Ja jeg hater smaltalk. Derfor går jeg aldri på samboers julebord.
BeltePenis
09-11-06, 02:30
smalltalk er værre enn å sniffe råtten fis.
Spørs vel hvem sin fis det er snakk om. Egenproduksjon er jo ikke så ille...
smalltalk er jo genialt. Ja disse politikerene... Så du kampen i helga.. Du skal se det begynner å sne... Du er jaggu feit... Han Flatland er ikke snau... etc etc etc etc
Om jeg er lei av smalltalk pleier jeg å svare: "Ja det kan du si", da virker jeg sofistikert og smart på en gang. :nemlig:
Ja jeg hater smaltalk. Derfor går jeg aldri på samboers julebord.Hæ?? Jeg hadde vært rimelig skuffet om det hadde vært min samboer. Tror faktisk jeg hadde blitt snurt om det kun var den unnskyldningen. Selvsagt er det alltid smalltalk i begynnelsen når man treffer nye folk. Litt sært å fortelle om mer personlig og dypere ting første gangen man møter noen. Det kan jo være at det er noen gamle kjente på julebordet også, for den saks skyld. Det kan jo også være at man treffer noen man trives i samme selskap med - og komme forbi smalltalken...
Hæ?? Jeg hadde vært rimelig skuffet om det hadde vært min samboer. Tror faktisk jeg hadde blitt snurt om det kun var den unnskyldningen. Selvsagt er det alltid smalltalk i begynnelsen når man treffer nye folk. Litt sært å fortelle om mer personlig og dypere ting første gangen man møter noen. Det kan jo være at det er noen gamle kjente på julebordet også, for den saks skyld. Det kan jo også være at man treffer noen man trives i samme selskap med - og komme forbi smalltalken...
Ikke bare det som er unnskyldningen, men det var jo litt tøft å slenge den sånn ut her.. :mrgreen:
Ikke bare det som er unnskyldningen, men det var jo litt tøft å slenge den sånn ut her.. :mrgreen:
Godt. Joda, du var litt tøff i trynet der. ;)
Godt. Joda, du var litt tøff i trynet der. ;)
Ja, jeg er tøff i tryne og rask til å springe... :mrgreen:
smalltalk er jo genialt. Ja disse politikerene... Så du kampen i helga.. Du skal se det begynner å sne... Du er jaggu feit... Han Flatland er ikke snau... etc etc etc etc
.. huff disse røykelovene, huff disse alkoholprisene, huff dette hasjforbudet, huff dette søppelet, huff denne eksosen, huff så kaldt ..
Ja, jeg er tøff i tryne og rask til å springe... :mrgreen:
Rask? Du?? :knegg:
:mrgreen:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.