PDA

Se full versjon : Hvor ofte drikker du deg full? og hva drikkes?

Beatriz
25-11-06, 20:57
Jeg lurer litt på NK`s alkoholkonsum her jeg.

Jeg drikker meg svært sjeldent full, men brisen kan jeg nok bli ett par ganger i året, det går mest i øl og vin 8)

Base
25-11-06, 22:21
Jeg kan kose meg med øl eller en god whisky når jeg er hjemme. Det kan gå uker mellom hver gang, og det er bare i beskjedne mengder. Jeg er vel på en skikkelig fest et par ganger i året, bortsett fra i år som det har blitt tilsammen 5 30-årslag i kompisflokken. Jeg pleier å ha med nok øl og en flaske Bacardi Razz. Det er noe jeg har fått dilla på nå, men ellers er det gjerne en halv en med Whisky, helst Inwerness Cream.

Macumba
25-11-06, 23:04
Jeg drakk meg veldig ofte full før. Mest øl, cognac og vodka.

Nå har jeg ikke drukket på over 19 måneder.

birdie
25-11-06, 23:55
Jeg tar meg av og til et glass eller to med rødvin (har et ved siden av meg nuh), og en sjelden gang blir det en whisky eller annen sterkere vare. Full har jeg ikke vært på aldri så lenge, var litt på en snurr i et bryllup vi var i for.. to år siden?

Zenaria
26-11-06, 00:12
Jeg lurer litt på NK`s alkoholkonsum her jeg.

Jeg drikker meg svært sjeldent full, men brisen kan jeg nok bli ett par ganger i året, det går mest i øl og vin 8)

Nja, litt speseilt for meg da jeg har vært uten alkohol i over ett år. Men til vanlig så elsker jeg rødvin. Er en sånn typisk rødvinsdranker. Sett meg i et selskap med masse interessante menneskser og en flaske vin og jeg kan sitte å skravle og le i evigheter.

Mr.Man
27-11-06, 00:25
Jeg pleier å drikke meg sånn passe dritings ca. 1 gang i uken eller noe sånt. Litt oftere om sommeren og litt skjeldnere om vinteren.

Sorepheus
27-11-06, 00:29
Jeg pleier å drikke meg sånn passe full ca. hver 2. uke. Går litt i bølger da.

Blossom
27-11-06, 00:31
Jeg drikker aldri mer enn at jeg har kontroll og stort sett er ved mine fulle fem. Drikker meg "full" kanskje en gang i måneden eller sjeldnere.

Orca
27-11-06, 10:57
Det er sikkert 20 år siden jeg sist var full

Beatriz
27-11-06, 12:52
Jeg pleier å drikke meg sånn passe dritings ca. 1 gang i uken eller noe sånt. Litt oftere om sommeren og litt skjeldnere om vinteren.

Når du skriver slikt og har den der avataren så begynner jeg å tro at du ser slik ut som han julebrus gubben, hehe

Men jeg vet jo hvordan du ser ut da, ikke akkurat helt lik kan man si.... :lol:

BEM
27-11-06, 14:10
Jeg drikker meg skjeldent full. Nesten aldri i betydningen ikke gå rett eller snakke tydelig.Men beruset kan jeg bli av og til kanskje en gang i måneden eller skjeldnere.

Men jeg drikker nesten hver dag.
Bare øl. 1 eller 2 om kvelden. Noen ganger 3-4 men ikke så ofte.
Og en skjelden gang bikker jeg over 6 og da synes jeg har drukket for mye og stopper vanligvis. Liker ikke å være full. Drikker nesten aldri sprit.

Sexy Sadie
27-11-06, 14:15
Jeg drakk meg snydens lørdag, men da var det 14 dager siden sist.