Se full versjon : Forbanna Outlook
Kan noen hjelpe meg med denne.
Min søster har kommet i mappen for useriøs post og jeg klarer ikke få henne tilbake til innboksmappen. Jeg har prøvd hundre ganger å få henne over ved å gå inn på --->verktøy ---> ordne. Først legger jeg henne over i innboks så lager jeg reglen fra innboksen. Har gjort samme prosedyre ørti ganger og begynner å bli forbanna. Noen som har noen gode tips i forhold til dette problemet?
:dataskrekk:
Sexy Sadie
02-12-06, 16:26
Hva med Thunderbird i stedet?
Joa jeg har tenkt på tunderbird. Kanskje jeg skal laste den ned i kveld....
Sexy Sadie
02-12-06, 16:33
Gjør det, ellers så har både opera og Seamonkey en e-postklient i nettleseren.
Min søster har kommet i mappen for useriøs post og jeg klarer ikke få henne tilbake til innboksmappen. Jeg har prøvd hundre ganger å få henne over ved å gå inn på --->verktøy ---> ordne. Først legger jeg henne over i innboks så lager jeg reglen fra innboksen. Har gjort samme prosedyre ørti ganger og begynner å bli forbanna. Noen som har noen gode tips i forhold til dette problemet?
Har aldri brukt den funksjonen. men jeg mistenker at det ligger enløsning under høyre musetast. marker hennes mail og høyreklikk. Ligger det ikke en funksjon der?
thunder. Som jeg har mast på før.. hehe
Har aldri brukt den funksjonen. men jeg mistenker at det ligger enløsning under høyre musetast. marker hennes mail og høyreklikk. Ligger det ikke en funksjon der?
Har prøvd den ørten ganger. Det går der og da, men så faller hun tilbake i mappen for useriøs post.
thunder. Som jeg har mast på før.. hehe
Ja ja, skal se om jeg får knotet meg til å gjøre det. Stemmer det at jeg da kan bruke outlooken fordet?
Noen som har linken?
Jeg fant. :wink:
så bra zenaria! :mrgreen:
*bruker også thunderbird*
Fan i helvete. Jeg komme ikke inn på kontoen. Nå er jeg sur. Jeg gidder ikke dette mer. Jeg får beskjed om å skrive inn et passord. Men jeg har da aldri laget noe passord....fan..... :mopper:
Sexy Sadie
03-12-06, 01:12
Er det ikke passordet til tjenesten du har e-postadressen din til da?
Fikk det til nå tipper jeg :mrgreen:
Det medfølgende spamfilteret i Outlook suxxer, men du kan høyreklikke på navnet hennes og legge henne inn i en "whitelist" så blir hun ikke sortert dit. Hvis du ikke trenger kaldender, taskfolder, exchange-servver eller annen avansert funksjonalitet bør du kanskje heller bruke Thunderbird eller noe sånt ja.
Det ble Thunderbird :kry:
og jeg har nå mast i et år.. hehe...
egen? NEEEEEIdaaA.. :knegg:
Sexy Sadie
04-12-06, 21:41
Det måtte en Sexy til. :mrgreen:
Thunderbirden er jo gangske enkel da......
kan laste ned en haug utvidelser der også ;)
Og spamfilteret er råbra.
kan laste ned en haug utvidelser der også ;)
Og spamfilteret er råbra.
Nå har jeg lett etter utvidelser, men finner ingen. Kan du please tipse meg om hvor jeg får tak i det?
https://addons.mozilla.org/extensions.php?app=thunderbird
jeg bruker den der zoom - greia en del. Forstørrer og forminsker bildet med å bruke hjulet på musa.
Så ordboken seff. Men ellers lite. Legg merke til at du inst ved å lagre på maskinen og så åpne fra thunderbirden...
Jeg får like mye spam, må jeg gjøre noe spesielt for å få denne type mail til å gå rett til søppla? :?:
marker dem som uønsket kanskje.... Dvs høyreklikke tror jeg og gå til rett valg.... Du må lære opp filteret. Men for meg har det vært nok med en slik seanse...
Marker også det som er ønsket som det...
marker dem som uønsket kanskje.... Dvs høyreklikke tror jeg og gå til rett valg.... Du må lære opp filteret. Men for meg har det vært nok med en slik seanse...
Marker også det som er ønsket som det...
Ja det har jeg gjort, ser ikke ut til å hjelpe. Hvis det er ikke er slik at jeg må vente litt før allllll søppel er definert.
Ja det har jeg gjort, ser ikke ut til å hjelpe. Hvis det er ikke er slik at jeg må vente litt før allllll søppel er definert.
jeg merka bare av tre jeg..... Gå inn i instillinger da. tror du kan velge hva som skal skje med det som er merket uønsket... Merk da av for å slette det eller legge i slettet-mappen
Tja, fant ikke noe i innstillinger som kunne hjelpe meg.
Verktøy - innstilling av uønsket epost - innstillinger - behandling
sjekk også at det er kryss for at det selvlærende filteret er på
fikk du det til nå?
Vet ikke. Men nå synes jeg denne siden er treig... :?: bare kødd her..
Fvukings kødd. Nå er jeg så sliten og trøtt at jeg ikke gidder noen ting....
uff da :-(
Sove litt og heller ta det i morra da..
Å jeg er så jævla lei den fuckings postkassa.... :snurt2:
Sexy Sadie
12-12-06, 14:43
Prøvd nye outlook?
Nå har jeg lastet ned tunderbird på en annen pc og får det fan ikke til å fungere. Smtptjeneren vil ikke. Like før jeg eksplodere. Noen som er god på dette?
Hvis du loker så jævlig, er det kanskje like greit å satse på gmail eller hotmail?
Nå har jeg lastet ned tunderbird på en annen pc og får det fan ikke til å fungere. Smtptjeneren vil ikke. Like før jeg eksplodere. Noen som er god på dette?
du må huske passordet også da
Hotmail har jeg og det er kjedelig. Men jeg har fått anbefalt gmail, men fy for et styr og forandre slikt. Jeg må jo gi beskjed til ørten etater og div. hvis jeg skal endre email....må tenke litt mer på det.
Hihi, er ikke hotmail litt sånn fjårtis?
Det er et helvete er det. spes om en får bilder og filer.
Idiåter
Å lære kan gi ære:smisker:
Det er et helvete er det. spes om en får bilder og filer.
Hvis man ikke er i stand til å sette opp en pop3 epost-klient er det vel ikke spesielt sannsynlig at man vil kunne gjøre noe fornuftig med noe vedlegg heller.
:knegg:
Jeg fikk til sånne der ting før i tiden, nå har jeg glemt. :stolt:
*pebkac*
Hvis man ikke er i stand til å sette opp en pop3 epost-klient er det vel ikke spesielt sannsynlig at man vil kunne gjøre noe fornuftig med noe vedlegg heller.
Jeg mente at det er noe styr at man må godkjenne og laste ned. På Thunder og Outlook ligger jo bildene der uten noe fuzz.
Du kan disable safe mode slik at alle bilder lastes ned automatisk uten godkjenning. Man kan også godkjenne enkeltvise domains eller sendere som "safe senders". Jeg synes det er stort fordel at de ikke lastes ned automatisk for ukjente sendere. Da lagger det ikke slik i forhåndsvisning hver gang man trykker på en mail, noe som gjør at man kan rydde raskere.
tar da ikke så lang tid å rydde. tar et nanosekeund her..
Singularity
01-05-08, 00:57
:dataskrekk:Nå er det på tide at du gjør som datamaskinen din sier, og omklassifiserer din søster som useriøs.
tar da ikke så lang tid å rydde. tar et nanosekeund her..
Ja. Jeg får vel ca. 40-50 mail pr. dag, så da fyller det seg litt opp hvis man ligger bakpå en dag.
forstår bare ikke at det tar langre tid med bilder som forhåndsvises?
Har Outlook egentlig noe med dette å gjøre?
Har min blogg noe med dette å gjøre? :paranoid:
Singularity
03-05-08, 02:37
wat?
You heard me.
forstår bare ikke at det tar langre tid med bilder som forhåndsvises?
Det lægger et par ms.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.