Se full versjon : WonderG er arrestert for brudd på §1
Nærmere bestemt dreier det seg om gjentatt forfølgelse uten grunn ovenfor Zenaria i div. tråder. Han har tidligere fått advarsel om dette og blitt bedt om å roe seg ned. Nå har han etter advarselen fortsatt sin forfølgelse av Zenaria. Han er også fratatt sin posisjon i staben siden vi ikke kan stå inne for den slags oppførsel.
Straff: 5 dager med skriveforbud
Kausjon: 4.000.000 G
Kan slippes ut på prøve.
Er det mulig å betale for å høyne kausjonen?
ble han ikke akkurat arrestert for dette?
Tror det bare var en slags "fyllearrest" Ocra, ss ville vente på mr.man sin dom.
Tror det var noe slikt :politimann:
Han var ADR-modde, og siden fengselet tilhører ADR kunne han ikke fengsles i går.
Ja ja sikkert greit med litt opprydding i dette. Han gikk hardt ut i denne saken. Men hvis dette setter presedens så kan det jo være flere som kan miste stabsfunksjonen sin.
Sexy Sadie
03-12-06, 14:24
Jeg satte Gongen inaktiv et øyeblikks raseri pga ADR-rettighetene hans i går, men det har jeg jo egentlig ikke lov til uten å rådføre meg med Mistermannen, så derfor så satte jeg ham aktiv igjen. Det har visst falt enkelte tungt for brystet.
At du satte ham inn er greit for meg, bare lurte på hva som skjedde jeg
Jeg satte Gongen inaktiv et øyeblikks raseri pga ADR-rettighetene hans i går, men det har jeg jo egentlig ikke lov til uten å rådføre meg med Mistermannen, så derfor så satte jeg ham aktiv igjen. Det har visst falt enkelte tungt for brystet.
Enklere å bare si det, enn å si at du satte ham aktiv igjen fordi du synes synd på ham.
Vel, krangling og krangling fru Blom. :wink:
Vel, krangling og krangling fru Blom. Men jeg skal ikke pirke mer i det. :wink:
Har justert litt på den nå. Limte bare inn en tekst fra en annen dom, men den traff ikke 100%.
Har justert litt på den nå. Limte bare inn en tekst fra en annen dom, men den traff ikke 100%.
Var ikke ment til å pirke. Men det er noe jeg har lært her inne :mrgreen:
Det var i grunn på sin plass dette med WonderG ja..
Ja ja sikkert greit med litt opprydding i dette. Han gikk hardt ut i denne saken. Men hvis dette setter presedens så kan det jo være flere som kan miste stabsfunksjonen sin.
:knegg: Du er i slaget for tiden, Orca.
går det an å miste nøkkelen?... :mrgreen: :lol:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.