Se full versjon : Sånn skal det gjøres
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/21/486808.html
Disse kjerringene tar jeg av meg hatten for. :klapper:
Stilig gjort!
Mulig jeg er litt pirkete her, men ifølge overskriften på artikkelen ble mannen lagt i bakken av disse veskene, men ifølge resten av artikkelen ble han jaget til en sjåfør som holdt ham fast til Politiet kom. Hvorfor bruker de da en slik overskrift?
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/21/486808.html
Disse kjerringene tar jeg av meg hatten for. :klapper:
Hva slags hatt har du? bilde?
:mrgreen: Artig når det blir handling, i stedet for at man bare ser på.
Sexy Sadie
22-12-06, 11:05
Borgervern...
flaks de ikke ble skutt da...
For det første gjorde de ingenting selv om de viftet med veskene sine.
Å få en tøyveske i kroppen når man er på flukt og har kroppen full av andrenalin merkes ikke engang. Og en normal mann løper ned en hel flokk av kvinnfolk nesten uten å miste farta. Det blir bowlingkjegele effekten som gjelder.
For det andre så er slik oppførsel livsfarlig og kan resultre i tap av liv både i forhold til veskevifterene og i forhold til andre uskyldige. Når mannen tar opp et våpen og skyter vet vi ikke hvem han treffer.
Oppførseln er i beste fall ren dumhet.
Kanskje også straffbart.
Det er nok sånn folk flest tenker, BEM. Og derfor gjør folk flest nada når noe skjer, og heller venter på at noen andre gjør noe. Disse handlingene er nok mer refleks og ihuget forbannelse over slike svinepelser vi ikke vil ha løse.
Det er selvsagt ikke kjempelurt å stoppe en kar i fullt firsprang, som i dette tilfellet. Men terskelen for personen å skyte seg gjennom en hel menneskeflokk, damer med håndvesker, den er utrolig høy. Jeg kan ikke huske om noen tilfeller av det på stående fot.
I stedet for å komme med pekefinger, advare mot straffeforfølgelse og allverdens, vær også du glad for at noen hjelper ordensmakten litt og ikke finner seg i dette. ;)
I stedet for å komme med pekefinger, advare mot straffeforfølgelse og allverdens, vær også du glad for at noen hjelper ordensmakten litt og ikke finner seg i dette. ;)
Nei takk. Jeg avstår fra det.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.