Se full versjon : Facebook?
Noen her inne som har registrert seg?
Hva er din mening om denne typen nettverk?
www.facebook.com er adressen om noen måtte lure ;)
Jeg er der og synes det er kjempegøy å finne gamle kjente!
Er der, og har som tipptupp funnet noen kjente. Ganske gøy. Særlig når en ikke har sett dem på lenge.
Er også registrert og har funnet gamle kjente. Finfint!
Jeg ble invitert inn av ei venninne, men gamle kjente har jeg ikke kommet over, stort sett bare folk jeg har kontakt med ellers rl og sånn ;)
Nei er ikke helt det samme, alle må registrere seg med fullt navn, som vises for alle, det er vel nick basert nettby?
ja tenkte igrunnen de gjorde det, aldri vært der selv. :)
Har vært å sett, men skjønner ingenting.
Alt er temmelig lukket så lenge man ikke registrerer seg, og når man er registrert bør man joine ett nettverk, norge har eget network som heter norway. *informerer* :D
Sexy Sadie
22-04-07, 19:55
Jeg er der ikke, nok med fora og blogging pr i dag.
Renner inn av gamle kjente :)
Alt er temmelig lukket så lenge man ikke registrerer seg, og når man er registrert bør man joine ett nettverk, norge har eget network som heter norway. *informerer* :D
Skjønte det. Fant meg et alias, bare for å se meg rundt. Men folk er jo gærne, jeg har 10 venner allerede som bare fant meg..:spin:
Aladin Sane
23-04-07, 23:29
Jeg også. Uhyre skeptisk i begynnelsen, nå er jeg hekta. Visstnok mange kollegar og venner av meg som gjennomgikk samme vekkelse i helgen. nesten litt skummelt, kanskje det var dette han Johannes mente i åpenbaringen?
Litt dumt spørsmål. Men hva betyr å poke?
Sexy Sadie
23-04-07, 23:36
Spy? :dom:
Poke er som nudge på msn, men uten samme plagsomme effekten.
Poke er som nudge på msn, men uten samme plagsomme effekten.
Å javel. Takker. ;)
Jeg har akkurat registrert meg.
Jeg måtte registrere meg der, og jaggu fant jeg ikke kjentfolk med en gang! Det var jo litt gøy det der.
Jeg har registrert meg, men jeg er litt paranoid enda.
Jo, man er jo registrert.
Eg er for gamal til slikt.
Det er ikkje Blink vi pratar om.
Jeg klarte å holde meg unna i mange timer. Nå er jeg der, men jeg er spent på om jeg blir.
Synes det er morsomt jeg, har søkt meg inn i mange grupper og ser kjente overalt. Ikke skummelt i det hele tatt!
De hadde en gruppe for de som liker pærebrus fra Oskar Sylte! :loop:
Det er absolutt ikke skummelt, men nok en tidstyv.
Da har jeg også registrert meg.
Jeg er der, men jeg skjønner ikke helt vitsen.
Tror jeg har nok av andre ting å bruke tiden på når jeg egentlig burde lest til eksamen.
Barnevernsped. 2. året. Hva det måtte innebære. Vi har litt av hvert. Jus, psykiatri, barnepsykiatri, sosialvitenskap, hvordan samtale med barn, dokumentarbeid etc.
Okay, da får du snakke med Beatriz da, jeg er bare en helt vanlig onkel.
Æsj, nå er jeg hekta. Vurderer å melde meg ut igjen fort som faan.
Jeg har litt lyst til å slette meg, men så er det jo spanande også.
Æ har blitt vænner med Rubenmann Rubenmann. Æ e sååå gla! :loop:
Jeg er sur fordi mannen har flere venner enn meg og han kom etter meg.
Jammen, han er jo teit!
Jammen, han er jo teit!
Med så mange venner, må han bare være den kuleste av alle. Keg føler meg spesiell.
Jeg ante ikke at jeg kjente så mange. :sjokk:
Ho ho, det er jeg og. :knegg:
Jeg har fått mange mail om at den og den personen (som jeg aldri har hørt om) har lagt meg til sin facebook liste? Hva i all verden betyr det? :?:
Jeg har fått mange mail om at den og den personen (som jeg aldri har hørt om) har lagt meg til sin facebook liste? Hva i all verden betyr det? :?:
Det betyr akkuratt det det står.
Ja, men hvorfor legger folk meg til som ikke kjenner meg og omvendt?
Ja, men hvorfor legger folk meg til som ikke kjenner meg og omvendt?
Er du regget der? Om du er regget så kan det være at folk tror de kjenner deg, da er det bare for deg å gå inn og trykke decline. Eller kanskje det er noen du ikke kjenner igjen, men som kjenner igjen deg? Kanskje de har byttet etternavn i mellomtiden også? ;)
Om du ikke er regget deg så er det folk du kjenner, det er i hvertfall folk som har mailen din og sender deg invitasjon derfra i form av at de legger deg til.
Det er bare så akkurat kjempemoro. Haha, så moro.
Facebook stalker. :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=6FahBBnfHAQ
Er du regget der? Om du er regget så kan det være at folk tror de kjenner deg, da er det bare for deg å gå inn og trykke decline. Eller kanskje det er noen du ikke kjenner igjen, men som kjenner igjen deg? Kanskje de har byttet etternavn i mellomtiden også? ;)
Om du ikke er regget deg så er det folk du kjenner, det er i hvertfall folk som har mailen din og sender deg invitasjon derfra i form av at de legger deg til.
Jeg er ikke regget nei. Tror nok de folka har sanket mail ja. Sånn som nå fikk jeg en mail. Har aldri hørt navnet en gang.
Nå må jeg registrere meg. Ble så nysgjerrig på dette som dere synes er så morsomt.
Jeg har bare blitt kontaktet av folk jeg kjenner, faktisk.
Hoho. Der var det folk og fe gitt. Som jeg finner. Av de som har bedt om å legge meg til vennelista, så vet jeg bare hvem to av de er. Har sikkert snakket med resten et par ganger på msn for lenge siden eller noe.
Det er vel det første du får opp, de som du har på msn.
Another 52 contacts are on Facebook and can be added as your friends.
Wonder kom opp. :lol:
Tror ikke jeg skal inn der før jeg har tid til å være der nei..
Det er vel det første du får opp, de som du har på msn.
Det er mange der som jeg har hatt på msn for lenge siden og slettet. Så er det noen som kommer opp som jeg aldri trodde jeg hadde hatt på msn-lista mi. Moro.
Det er moro. Jeg liker det.
Ja, det skal sies at Facebook er fullt av spyware og malware. Sånn at dere vet det.
Ja, det skal sies at Facebook er fullt av spyware og malware. Sånn at dere vet det.
Det er det ja? Jeg visste det! Ting har nemlig gått merkelig sakte etter jeg startet!
Huff da. Det trenger jeg ikke på den nye pc-en min.
Mange sliter med det samme, ja.
Huff da. Det trenger jeg ikke på den nye pc-en min.
Jeg kjører Firefox. Det funker. Jeg har ikke noe dritt.
Mange sliter med det samme, ja.
Hva kan jeg gjøre med det? Er det bare å rense jevnlig, eller kan jeg få stoppet det helt?
Hva kan jeg gjøre med det? Er det bare å rense jevnlig, eller kan jeg få stoppet det helt?
Tipper du bruker Internet Explorer. Slutt med det.
Tipper du bruker Internet Explorer. Slutt med det.
Opera.. Slutte med det og?
Jaha ja. Enda et argument for å styre unna da..
Opera.. Slutte med det og?
Opera burde jo fjerne sånt. Men nå er det jo mulig at de greiene der ikke biter på Vista, og at det er derfor jeg ikke sliter nevneverdig.
Jaha ja. Enda et argument for å styre unna da..
Helt klart. Jeg synes det er ganske gøy likevel, siden det ser ut som om sånne ting ikke fester seg hos meg. Aner ikek hvorfor.
Jeg kjører Firefox. Det funker. Jeg har ikke noe dritt.
Jeg bruker også firefox. Prøver å unngå explorer, men må kjøre den av og til når ting ikke funker i firefox. Feks. webtv til tvnorge.
Jeg ser at min bestekompis er der inne. Jeg lurer på hvorfor han ikke har requestet meg. :snurt:
Noen her inne som har registrert seg?
Hva er din mening om denne typen nettverk?
www.facebook.com (http://www.facebook.com) er adressen om noen måtte lure ;)
1. Nei.
2. Sikkert greit nok for dem som ønsker/har behov for større kontaktflate.
Jeg er der ikke, nok med fora og blogging pr i dag.
Der sa du noe. Jeg har gitt opp å følge med i blogger. Jeg følger ikke med i min egen en gang, den blir jo aldri oppdatert!
Jeg også. Uhyre skeptisk i begynnelsen, nå er jeg hekta. Visstnok mange kollegar og venner av meg som gjennomgikk samme vekkelse i helgen. nesten litt skummelt, kanskje det var dette han Johannes mente i åpenbaringen?
Åh! Kanskje du får napp hos Babylons skjøge? :hurra:
Jeg er der, men jeg skjønner ikke helt vitsen.
Eg og du. *dult*
Jeg er sur fordi mannen har flere venner enn meg og han kom etter meg.
Og der har du grunnen til at jeg ikke vil inn. Jeg vil ikke ha flere venner, bekjente, kontakter. Verken på nett eller i RL. Nok er nok.
Det vil kanskje ikke jeg heller. Alle gamle klassekamerater og mennesker jeg ikke liker.
Syns dette var ganske kult jeg. Blitt litt hekta ja.
Jeg finner ikke byen min engang.
Jeg kjenner ingen.
Bare nettfolk.
Hvordan fikk du til det? Jeg har deaktivert meg bare fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne slette.
Ja, deaktivert. Borte er jeg iallefall, det sa mannen.
Ja, ikke at du er borte, men at jeg da har klart det.
http://forbruker.no/digital/nyheter/data/article1758109.ece
:noterer: firefox..
Bruk Lynx (http://lynx.browser.org/). Den er sikrere. :knegg:
Eller Linux kanskje. :lol:
Ja. Lynx på Linux. Det er super-sikkert.
Vet ikke hva lynx er jeg.
Eg trur kanskje mine vener er for gamel til slikt.
Kan andre sjå kven eg har søkt etter? *paranoid*
Kan andre sjå kven eg har søkt etter? *paranoid*
Nei. Og man kan sette seg som usøkbar og annet snacks. Man kan bestemme hva vennene skal se, og man kan til og med selv bestemme hva man skal skrive om seg selv. :nemlig:
Ja. Da trenger du enten en redaktør, eller å sette limited innsyn for andre. Tenk så pop du blir om du ikke blir søkbar for noen. Du blir nesten som en undercover superhelt.
:lolskilt: nå har jeg fått min første venn på facebook. Nå er det ingen vei tilbake. Nå inviterer jeg alle vennene min dit. :goddag:
Jeg har regget meg, men finner igrunnen ikke mange kjente. Er nesten aldri innom der heller.
Jeg vet mer om eksen min etter 5 minutter på facebook, enn jeg har visst på de siste 7 årene. Herregud, jeg er en kronidiot.
Jeg vet mer om eksen min etter 5 minutter på facebook, enn jeg har visst på de siste 7 årene. Herregud, jeg er en kronidiot.
Har han gjort det godt? :knegg:
Åh, haha, absolutt ikke på den måten. :knegg:
Jeg synes jo bare det er komplett dustete av meg å i det hele tatt sjekke profilen hans. Men, vi har jo en del felles venner, så jeg ser jo navnet regelmessig med den linken så lett tilgjengelig. :flau:
Jeg er der, men har ikke vært innom på mange dager.
Der ramler inn kjente hele tiden, synes jeg. Morsomt å finne igjen noen gamle venner.
Jeg synes det er kjedelig, mannen finner det visst fremdeles festlig.
Ja, deaktivert. Borte er jeg iallefall, det sa mannen.
Det gjorde jeg også. Men jeg ble ikke borte alikevell.
For å bli helt slettet, må man sende de en mail, med ønske om det.
Ja, jeg er der. Det var kjedelig, men så ble det morsomt og så kjedelig igjen.
De hadde en gruppe for de som liker pærebrus fra Oskar Sylte! :loop:
Der er kompisen min med. Selv er jeg gladest i ananasbrus.
Denne lå i innboksen min i morges.
Hei
Mitt navn er ****, og jeg nylig blitt invitert av barnebarnet mitt til å bli kjent med Facebook.
Det er et veldig interessant verktøy, og høydepunktet kom da jeg skulle legge inn min personlige profil. Jeg skrev inn navnet på min ektefelle, og programmet insisterte øyeblikkelig på at jeg skulle akseptere deg som min ektefelle.
Ettersom du ble presentert med bilde og navn, ble jeg i hvertfall interessert i å fortelle deg hvem jeg er.
Nå er ikke programmet helt på viddene. Jeg er gift med **** ***** (mitt navn). Men det er altså en annen person som har det samme navnet. Hun bor på ******* og har adressen *********@**********.no
Jeg arbeider for tiden for ************* i ****(Utlandet), så internett erviktig for meg for å holde kontakten med familien min. Men denne raske koblingen til deg ble kanskje i meste laget.
I hvert fall, hyggelig å hilse på deg - og jeg vil vente litt til med å akseptere deg som min ektefelle - selv i en virtual community.
Ha en fin helg.
Beste hilsen fra
det er ingen ukjente som vil være venn med meg. Det er nesten så jeg føler meg litt snytt.
Jeg må jo si jeg er litt glad for at han ikke bare la meg til som sin hustru.
http://photos.imageevent.com/kaijagaia/diverse/smilefjes//knegger.gif
Vanvittig bra, marg! :ler:
Jeg har ikke svart. Jeg aner jo ikke hva jeg skal si.
Bare svar "Ja".
Dermed er du kvitt ham.
:lol:
Jeg må nok dulte på Kame. Jeg vet veldig mye om ekser nå, mer en høyst nødvendig.
Men er det altså sånn at de kan se at jeg har søkt på dem? :skremt:
Jeg liker ikke facebook. Jeg er registrert og deaktivert.
Men er det altså sånn at de kan se at jeg har søkt på dem? :skremt:
Nei, det tror jeg ikke.
Gud, det smilefjeset ser jo ikke helt klokt ut.
Ble raskt lei jeg av facebook, men titter innom i blant, ser ingen grunn til å deaktivere seg, alt ligger inne å bare "venter" om man gjør det, så alt man først har skrevet der inne forsvinner aldri helt..
JEg har funnet endel jeg ikke har hatt kontakt med på årevis. Det er jo kjekt!
Det har jeg også, og det er fint. Jeg aner ikke om vi kommer til å holde kontakten, men nå vet jeg iallefall at de er der.
Jeg er lei tror jeg. Kanskje jeg må prøve litt igjen.
Jeg logget mest inn for å se om noen hadde funnet meg, men etterhvert ble det kjekt å logge seg inn. Se på bilder og slikt.
Det er greit å kunne lese og følge med på hvor og hva de gjør. I sted fikk jeg en beskjed fra en assistent på SFO på sønnens skole som beklaget at hun hadde poket meg ved et uhell. Hun ante ikke hva hun holdt på med. Tjihi.
Hehe. Jeg skjønner ikke helt de pokegreiene, men poker når noen poker meg. Plutselig får jeg noen venner også.
Hehe. Jeg skjønner ikke helt de pokegreiene, men poker når noen poker meg. Plutselig får jeg noen venner også.
Du sa du poket meg for sex.
Jeg håper ikke hun SFO-assistenten poket meg for sex.
Du sa du poket meg for sex.
Hysj, ikke si det så høyt.
Jeg håper ikke hun SFO-assistenten poket meg for sex.
Hun gjorde nok det.
Jeg vet ikke helt. Det var noe som stakk meg.
Bare nalle
07-05-07, 22:22
Nå har jeg registrert meg og inn datt min eldste sønn. :skremt:
Jeg vet ikke helt. Det var noe som stakk meg.:sol:
Begynner å bli veldig venn med FB.
Det er flaut når folk ikke vil være venner med meg når jeg spør. :griner:
Bare nalle
07-05-07, 22:35
Kan man spørre om å få venner også? :hyper:
Man kan, men jeg tør ikke mer.
Jeg er der.
Det kryr av eksminglere, akkurat som alle andre steder.
Ynsjyll, jeg husket ikke navnet ditt.
Skal vi spille WoW i kveld? :hyper:
Det er jo ikke Blink din nepe.
Ikke et sjekkested, men et sted for å holde styr på de man allerede kjenner.
Poke er vel det samme som å pirke/dytte litt i noen for å se om det er rett person før man legger de til som venn.
Det er jo ikke Blink din nepe.
Ikke et sjekkested, men et sted for å holde styr på de man allerede kjenner.
Ja, det var jo noen jeg trodde jeg kjente, dust. :mad:
Ynsjyll, jeg husket ikke navnet ditt.
Skal vi spille WoW i kveld? :hyper:
Jeg skal straks legge meg, opp klokka seks imorgen.
Hvordan kategoriserer man venner? :dom:
Pulevenner, bestevenner og andre?
Jeg blir litt svett av alle de som skal ha listene sine i orden, for hvor man har møttes. Det er greit for meg om vi bare hooked up. Kategorisering høres desto mer slitsomt ut.
Jeg tenker på "common friends" og "mutual friends" eller hva det heter.
Ellers var ikke Boris sitt forslag så veldig dumt.
Jeg tenker på "common friends" og "mutual friends" eller hva det heter.
Da tenker du nok på noe annet enn du tror.
Helt sikkert, for jeg skjønner egentlig ikke en drit av noe. Jeg bare godkjenner.
Det betyr at om æ og du e vænna og vi begge er venn med Sør, så synes det for oss to. Ingen andre. Og det skjer helt automagisk.
Bare nalle
08-05-07, 00:12
nå har jeg pratet med Amiga på facebook. Jeg føler meg litt erfaren her jeg sitter.
Det betyr at om æ og du e vænna og vi begge er venn med Sør, så synes det for oss to. Ingen andre. Og det skjer helt automagisk.
Å, men jeg har ingen sånne på min side.
Å, men jeg har ingen sånne på min side.
Sikker på det? Du er ikke venn med to minglere for eksempel?
Jo, det er jeg jo, men hos meg er alle bare "friends".
Jo, det er jeg jo, men hos meg er alle bare "friends".
Du rører. Om du går inn på en av disse minglerne, så vil du sikkert finne noen andre minglere under den der mutual friends. Sånn ser det ut for deg og ikke andre. Du har ikke felles venner med deg selv, men jeg har sikkert noen felles venner med deg og vil kunne se det om jeg går inn på siden din.
Nå skjønte jeg det. Jeg er så kjapp.
Haha, eg las ein blåggpost om det der ein dag, med grundig analysen av facobook-koden og slikt. Mogleg avvising og kor viktig det vert å vere populær.
Jeg er der.
Det kryr av eksminglere, akkurat som alle andre steder.
Ikkje hos meg. :stolt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.