Se full versjon : Jeg trenger en treningstråd
Her er`n.
Planen er minst to joggeturer pr uke og to sykkelturer pr uke. Og 20 minutter pilates hver dag. Jeg ligger dårlig an i dag. I går og. Men ellers er jeg flink.
:stålsetter meg:
Sexy Sadie
01-05-07, 23:09
I morgen da?
Jeg trenger en personlig trener som kan bo under sengen min og piske meg stram og lekker på null komma svisj.
Jeg tenkte å ta 20 min pilates etter CSI. I morgen skal jeg sykle. 2,3 mil er planen. Den runden er så fin.
Da skal jeg jammen meg sykle en lang tur og bli skikkelig svett i morgen formiddag, jeg også.
Da kan vi sykle i kor Kjut!
Jeg har alltid hatt store planer. I år tenkte jeg at jeg skulle begynne i det små, og det har fungert. Jeg svømmer en gang i uka, og en går lang tur. Blir det ikke svømming veier jeg opp med to turer. Alt som er over, er pluss. Noen uker har jeg merkelig nok vært i pluss.
Nå trenger jeg en sykkel.
Jeg trenger en personlig trener som kan bo under sengen min og piske meg stram og lekker på null komma svisj.
Du blir ikke stram og lekker av å bli pisket.
Da kan vi sykle i kor Kjut!
Ok. Når skal vi legge ut på den store landeveien?
Og hvor lenge må vi være ute? :skrape:
Ok. Når skal vi legge ut på den store landeveien?
Jeg må visst ta det på ettermiddagen. O store klassevenninne kommer fra morgenen av og jeg må visst regne matematikk. Jeg tenkte klokken to?
Ok. Da er jeg ferdig før du starter. Jeg stikker ut rundt kl 11, tenker jeg. En time. Grøss. Jeg skal prøve.
En times sykling er å drepe treningslysten, iallefall for meg som hater å sykle.
En times sykling er å drepe treningslysten, iallefall for meg som hater å sykle.
Neikj. Du trenger vann, mp3-spiller, og fete sykkelklær(som du har kjøpt for å belønne deg selv med at du er jo så flink atte). Og god sykkel. Ikke minst. Og sykkelcomputer. :bluss: Og nå ønsker jeg meg inderlig pulsklokke og.
Jeg sykler til og fra jobb hver dag så syklingen i seg selv er jeg kjent med. Men det tar ikke fullt så lang tid som en time.
Du er bare et råskinn på trening, Svovel.
Neikj. Du trenger vann, mp3-spiller, og fete sykkelklær(som du har kjøpt for å belønne deg selv med at du er jo så flink atte). Og god sykkel. Ikke minst. Og sykkelcomputer. :bluss: Og nå ønsker jeg meg inderlig pulsklokke og.
Jeg har mp3-spiller og vann. Det får holde.
Jeg har tredemølle, pc-skjerm, nedlastede episoder av Grey`s Anatomy og joggesko - det holder i massevis for meg.
Sykkelcomputer er det morsomste. Det er sånn wiiii, nå sykler jeg gør fort gitt!
Jeg har egentlig ikke noen særlig god sykkel, men den duger. Jeg har håp om å kjøpe meg en ny etterhvert.
Du er bare et råskinn på trening, Svovel.
Hadde jeg vært det hadde jeg ikke trengt denne tråden.:ondtglis:
Sexy Sadie
02-05-07, 00:17
Dere må svømme, det er beste aerobic som finnes, både motstand, styrke og kondisjon i en og samme tingen.
Husker jeg fikk sykkelen over 60 Km/t da jeg var liten. :Imponere:
Svømme? Da må jeg dra på meg badedrakt.
Sexy Sadie
02-05-07, 00:23
Svømme? Da må jeg dra på meg badedrakt.
Jegt er sikker på at det er en glede for kikkerne, vennen.
Jeg vil være med. Jeg trener styrke 4 ganger i uka, og hvis jeg er riktig flink skal jeg få trent noe kondis også. Sukk.
I dag er en perfekt dag til spinning. Jeg håper jeg drar.
Nå er det bare halvannen time til jeg skal ut på sykkel. Om jeg klarer å gjennoomføre det. Jeg kjenner at jeg er lat.
Halvannen time til spinning også. Har vi en avtale, kjut?
Er det onsdag i dag forresten?
Da blir det spinning. Jeg skal bruke pulsklokka for da blir jeg skikkelig peist.
Spreking. Nå skal jeg på do.
Stakkars turkis. Hun fikk ikke gjøre seg ferdig på do. Men det hastet veldig altså.
Er du ferdig kjuten? Jeg drar nå. Om ett minutt.
Helvetes Kjut! Du lurte meg ut i fordervelsen.
Her er`n.
Planen er minst to joggeturer pr uke og to sykkelturer pr uke. Og 20 minutter pilates hver dag. Jeg ligger dårlig an i dag. I går og. Men ellers er jeg flink.
:stålsetter meg:
Kan du ikke øve inn denne fabelaktige dansen? Jeg har laget den selv.
http://www.youtube.com/watch?v=BQAKRw6mToA
Sexy Sadie
02-05-07, 17:20
Hva med å kjøpe en elipsemaskin å ha i stua`?
Cruella DeGris
02-05-07, 18:27
I kveld blir det bare en tur på ergometersykkelen, sammen med James Bond. I morgen så har jeg en time med vannaerobic.
Jeg skal snart ut på tur.
Det er i sånne tråder som dette jeg ikke bør fortelle at jeg skal trene en time step/styrke og at jeg gleder meg?
Juhu!
Nå drar jeg! :spin:
Jeg vil bare inormere om at Svovel, hun leverer.
Kan du ikke øve inn denne fabelaktige dansen? Jeg har laget den selv.
http://www.youtube.com/watch?v=BQAKRw6mToA
Dr Evil i blått der ser jeg.
Bare nalle
02-05-07, 21:08
Jeg trenger all den trening jeg kan få.
Hvis noen vil trene med meg så kom frem.
Dr Evil i blått der ser jeg.
He-he! Ja, det kan saktens se slik ut. Men det er nok farfar. Sprelsk liten rakker, den gutten.
Pokker, jeg kommer meg ikke avgårde til å trene.
Cruella DeGris
03-05-07, 22:07
Til nå denne uken har jeg hatt 1 time spinning, 1 time svømming, noen gå-turer, 1 time vanngym. Og jeg er ganske fornøyd. :sprek: :spretten:
Hvem skulle tro dette om meg? :hyper:
Mandagens spinning gikk i vasken, jeg har vann i kneet.
Onsdagens aerobic endte på samme viset. Og jammen ble ikke torsdagens også borte. Er jeg riktig uheldig er det ikke bare vann i kneet, men betennelse forsårsaket av revmatisme. Faen ta. Man blir fort avhengig, og like fot i dårlig form når man må skippe ut en hel uke.
Å trene er som en fødsel. Så inni helvetes jævlig mens det står på, og så uendelig deilig etterpå.
Jeg gikk til legen i dag, dvs. jeg tok bussen halve veien den ene veien da, men jeg gikk tilbake. Det tok meg 30 minutter.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.