Se full versjon : Jeg har et problem
Jeg skal ha allidrett i dag og kommer ikke på en dritt vi kan finne på. Det er helt tomt i hodet mitt.
Kan dere brainstorme meg litt? Ja, medlemmene er fra 3 til 6 år.
Stiv heks har vi prøvd. De får det ikke helt til, kan man si. Rødt lys er der man skal snike seg innpå en som står med ryggen til, ja? Det har vi også forsøkt, og det funket forsåvidt ganske bra.
Hinderløype ja.. Hmm.. Hva tenker dere da? det må ikke være likt turn, for turn skal en annen instruktør ha i en annen bane.
Kanonball kan kanskje funke. :tenker:
Oh.... jeg husker nesten ingen sangleker. :flau:
Har du prøvd å søke på nett?
Ja. Der finner jeg nesten bare fotballøvelser fra NFF.
Bjørnen sover, Bro bro Brille.
Hvorfor tar man på seg slike jobber uten å tenke over hva man skal gjøre og hvordan man skal gjennomføre det?
Hvem er det som gjør det??
Jeg pleier jo å ha alt klart, men denne gangen kom onsdagen litt brått på.
Dessuten skal vi variere fra gang til gang..
Hvorfor tar man på seg slike jobber uten å tenke over hva man skal gjøre og hvordan man skal gjennomføre det?
Man har kanskje sopp.
Ta på deg maske og skrem dem. Da løper de.
Ta på deg maske og skrem dem. Da løper de.
Hoho. Djevelmaske.
Man har kanskje sopp.
Jærnesopp? Candida?
Jærnesopp? Candida?
Candida brainfungus.
Sånn kan det gå når man spiser apejærne.
Jeg tror ikke hun har spist det.
Folk skjuler de utroligste ting.
Det er helt sant. Noe som går opp for meg i takt med at livet skrider frem.
:rørt:
malcam blir voksen. I alle fall pubertal.
Sånne som oss er ikke smarte nok til skjulings.
( det er så fint å leke sammen med deg igjen)
Hah! Den heter ikke det her, for tenk.
Av og til lyver jeg så jeg tror det selv.
Det blåser jeg i. :overlegen:
Av og til lyver jeg så jeg tror det selv.
Du også? :rørt:
Du også? :rørt:
Ja. Men jeg har ikke kapasitet til å huske alle løgnene mine så av til blir jeg avslørt. Det er domt og flaut.
Kjenner du ikke en førskolelærer du kan få noen tips av?
Det var litt stort spenn i alder.
Hm. Nei. Men jeg kan selvsagt spørre i barnehagen senere. Men det er litt sent. Da blir jeg muligens litt stresset.
Lurer på å kjøre kanonball og litt styrketrening.
Det var litt stort spenn i alder.
Ja, det er det som er litt vanskelig. 6åringen får jo til en del, mens 3åringene lett går lei.
Det viktigste er at de har det moro. Hjørnefotball er også en mulighet. Og haien kommer. Styrketrening på så små?
Ja. Men jeg har ikke kapasitet til å huske alle løgnene mine så av til blir jeg avslørt. Det er domt og flaut.
Begynne å skrive dem ned?
Kanonball med murstein. Så herdes de til voksenlivet.
Begynne å skrive dem ned?
Nei, det gidder jeg ikke. Må jo ha med penn og papir overalt da. Eller kanskje jeg kan begynne å skrive det på armen. P ungdomskolen hadde jeg METALLICA skrevet på den ene armen i mange måneder.
Haien kommer er jo jævelartig.
Det viktigste er at de har det moro. Hjørnefotball er også en mulighet. Og haien kommer. Styrketrening på så små?
Hva er hjørnefotball?
Ja de har ikke vondt av å prøve seg på litt situps og litt spenst.
Styrketrening?
Ja, ikke med vekter. :knegg:
Ja de har ikke vondt av å prøve seg på litt situps og litt spenst.
Men det skal jo være morsomt. Treåringer synes vel ikke situps og spensttrening er morsomt.
det kommer jo an på hvordan man gjør det.
Jo, jeg tror de synes det er sjikli gøy.
Dra dem med deg opp i Kleivane. Følg stien til anleggsveien. Ev. kan du ta dem med til Nuten. Da får de klatre.
Kleivane er bak ridesenteret. Opp i fjellet til høyre. Nuten er til venstre.
Du kan kjøre sånn Bratcamp.
Kjør dem skikkelig så er du sikker på at de ikke kommer neste onsdag. Da slipper du dette problemet. :løsningsorientert:
Det er jo ikke juletider, men den der Napelon med sin hær digger alle unger. Du får først og synger også går alle bak. Alle hadde vester med gylne knapper i, også bretter du armene ut og inn for å vise frem vesten og alle hadde tresko med firtomspiker i så klasker du hånda på foten og jumper frem og tilbake. Jævelartig.
Jeg fikk lyst å gjøre det nå. Noen som blir med?
http://www.idrett.no/t2.aspx?p=10985
Jeg var innom høyskolen i dag. De hadde salg på bokhandelen der. Det var en haug med idrettsfagbøker til femti kroner eller mellom femti og tikroner. Hvis jeg skal innom i morgen så kan jeg kikke nøyere på de og kjøpe og sende til deg om du vil og sånt.
Jeg så ikke denne før nå. Urk.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.