Se full versjon : Honningtunger (Helene Uri)
En av de bøkene jeg har hatt liggende lenge. Nå leser jeg, og liker. Tamara er ei skikkelig heks.
Noen som har lest den?
Er denne i slekt med Uri Geller?
Den har jeg ikke lest.
Jeg er nettopp ferdig med Ambler av Robert Ludlum. I kveld skal jeg starte på bok nr 3 om Konrad Wolf.
Ja, jeg er ganske sikker på at hun må være i nær familie med alle Geller.
Fra bokkilden:
Eva, Tamara, Sara og Liss samles hver tredje uke til syklubb. Det betyr selvfølgelig ikke at de syr, men at de møtes til vin, latter og lekker mat. Og skravler om alt fra cellulitter og sitrusmarinade til sexhjelpemidler. Et sukkersøtt spinn, en idyll av kvinnefellesskap, smil og pene ord. Men i de smilende munnene er det sylskarpe tenner, og med honningtungene gir hjertevenninnene hverandre sviende stikk. Og jenteturen til København avdekker hemmeligheter som endrer syklubben for alltid.
Har lest. Den var kvalmende og ekkel, men jeg klarte ikke å legge den fra meg.
Ikke lest.
Jeg leser Lindell om dagen.
Fra bokkilden:
Eva, Tamara, Sara og Liss samles hver tredje uke til syklubb. Det betyr selvfølgelig ikke at de syr, men at de møtes til vin, latter og lekker mat. Og skravler om alt fra cellulitter og sitrusmarinade til sexhjelpemidler. Et sukkersøtt spinn, en idyll av kvinnefellesskap, smil og pene ord. Men i de smilende munnene er det sylskarpe tenner, og med honningtungene gir hjertevenninnene hverandre sviende stikk. Og jenteturen til København avdekker hemmeligheter som endrer syklubben for alltid.
Hvem har pult hvem sin mann? :kjenner svina på skogen:
Hvem har pult hvem sin mann? :kjenner svina på skogen:
Oh. Hvordan var det der igjen?
Det var nok mye verre enn som så i den boken.
Oh. Kan det bli verre i en syklubb?
Det er verre, ja. Men Tamara driver og koser seg med bestevenninen Saras mann. Det er ikke det som gjør henne til heks, det er heller det som ligger bak det, og andre ting.
Må visst lese den. Har du den enda, HILDE?
Må visst lese den. Har du den enda, HILDE?
Ja. Dukan få låne den dersom du lover å ikke skrive nicket mitt på den måten.
Ja. Dukan få låne den dersom du lover å ikke skrive nicket mitt på den måten.
Fint! Ja, jeg trodde kanskje at du ville ha nicket ditt på den måten.
Fint! Ja, jeg trodde kanskje at du ville ha nicket ditt på den måten.
Neida. Jeg har vært registrert her lenge før jeg ble smittet av minglementalitetsgreier i forhold til nicksofistikering.
Hehe. Ok. Jeg kommer gjerne og henter den snart. Snart, som i en av de nærmeste dagene.
Det kan du godt.
Jeg skal spise hos en venninne i morgen, men er hjemme i løpet av kvelden.
Det passer kanskje bra med i morgen kveld. Jeg skal på jobb i morgen tidlig. Jeg skal faktisk stå opp om ca seks timer. Urk.
Da må du legge deg. Jeg er sikkert hjemme i åttetiden eller deromkring.
Ble ferdig med denne i går. Fy søren, for noen drittjenter Sara og Tamara var.
Jeg har ikke lest denne, men jeg er ikke helt overbevist om mere Uri etter De beste blant oss.
Likte du ikke? Jeg har lyst til å lese den.
Her er det (http://bookhouse.blogsome.com/2006/11/01/de-beste-blant-oss-helene-uri/) i alle fall.
Den funker som underholdning, skriver du. Det kan være nok for meg. Og så er det noe med sånne bøker "alle" snakker om, jeg må liksom lese dem. SYnes du hun er for flink på en måte?
Njæ. Jeg vet ikke helt. Jeg syntes vel bare det ble litt oppskrytt - at det store dramaet mot slutten ikke overrasket meg. Jeg blir så furten når jeg har skjønt hovedplottet for tidlig.
Jeg leser den Anne Holt boken. Alle presidentens menn eller noe. Skikkelig dårlig. Lurer på hvorfor jeg leser den.
Fnis. Det spør jeg meg om ganske ofte. Jeg klarer liksom aldri å legge fra meg bøkene jeg ikke synes er så bra.
Det er fryktelig irriterende.
For eksempel skulle jeg gjerne lagt fra meg The Secret Life of bees før jeg leste den ferdig. Og Berlinerpoplene og mange fler.
Jeg synes det er morsomt når jeg skjønner plottet av meg selv, så jeg aksepterer om jeg gjør det, og liker boka om det ikke var for opplagt, sånn at alle skjønner det. :skrape:
Jeg likte ikke De beste blant oss, og gidder ikke å lese noe mer av Uri.
Jeg har ikke lest denne, men jeg er ikke helt overbevist om mere Uri etter De beste blant oss.
Dette var det jeg skulle si.
Uri har jeg lenge hatt på ønskelisten, nå skal jeg få ut fingern.
Takk for tips.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.