PDA

Se full versjon : Hypnotisør

TajMahal
09-05-07, 00:50
Skulle gjerne ha lært meg å hupnotisere folk. Altså å kunne hjelpe folk som hadde fortrengt ting osv.

Hvor er veien å gå da tro? Gjennom å bli psykolog først tro?

Borgeren
09-05-07, 00:58
Det finnes sikkert nettkurs for det. Men seriøsiteten til det er vel mer tvilsom.

Psykologi er vel mer å få folk til å huske alt dritet de trodde de hadde glemt, er det ikke?

Blossom
09-05-07, 01:01
Det er ikke alle psykologer som driver med/kan hypnotisere.

TajMahal
Det finnes sikkert nettkurs for det. Men seriøsiteten til det er vel mer tvilsom.

Psykologi er vel mer å få folk til å huske alt dritet de trodde de hadde glemt, er det ikke?Psykologi er så mye, men de lærer vel å kjenne igjenn gamle sår kanskje. Tenkte bare man måtte være psykolog i tillegg til å lære seg hypnotisering.

Borgeren
Inngår det i noen slags opplæring?

Avil
09-05-07, 01:02
Psykologar og legar er einaste helsepersonell som hypnotisere med behandlingsansvar, og begge faggrupper treng då særleg opplæring og vegleiing.
Så, velkommen til ti år skulegang.

TajMahal
09-05-07, 01:02
Det er ikke alle psykologer som driver med/kan hypnotisere.Nei, det trodde jeg heller ikke. Men de finnes. Hvordan finne dem da tro?

Sorepheus
09-05-07, 01:16
Psykologi er 5 eller 3 års studium, ikke 10 år.

Blossom
09-05-07, 01:25
Psykologi er 5 eller 3 års studium, ikke 10 år. Profesjonsstudiet tar minst 5 år.

Avil
09-05-07, 01:31
Psykologi er 5 eller 3 års studium, ikke 10 år.
For å bli psykolog tek ein først årseininga og på bakgrunn av karakterane på denne kjem ein inn på embedsstudiet som tek 6 år. Dei fleste som kjem inn på embedsstudiet har brukt tre semester på årseininga, og til no har det også vore vanleg at ein tek ex.phil.
Om ein faktisk klarar å gjennomføre studiet på normert tid (dei fleste brukar nok litt ekstra tid på å gjere hovudfagsoppgåva ferdig) har ein då brukt 7,5 år.

Hypnose lærer ein noko om på studiet, emn dei fleste vil nok velge å følge ei vidare kursing og vegleiing for å sikre kvaliteten på arbeidet sitt.
Så vidt meg bekjent er det vanleg at ein dei første fem-seks åra nyttar seg av kurs og vegleiing for å bli psykologspesialist (som altså tek minimum fem år), men dersom interessa for hypnose er stor kan ein sjølvsagt prioritere dette også som nyutdanna.
Eg vil likevel tru at dei fleste som nyttar slike metodar er komme eit stykke i spesialiseringa, og dermed har minst 10 års utdanning.

Sorepheus
09-05-07, 01:47
I dag er profesjonsstudium i Psykologi, 5 år. Slik som alle andre Mastere. Dvs. at man kan åpne praksis etter 5 år. I motsetning til Legestudier som er 5 år + minium 1 år praksis. Det finnes og bachelour i Psykologi, altså 3 år.

Avil
09-05-07, 01:52
Eg ser at hos UiO er det no anten 6-årig som ein kan søke på rett frå vidaregåande, eller 5-årig som krever årsenheten. Altså er det 6 år.
Sjå der du, Noreg endar med å verte EU-tilpassa!

Sorepheus
09-05-07, 01:55
Det høres rart ut at man trenger årsenheten i tillegg til de 10 Semesterene som er en del av Profesjonsstudiumet ? Du tenker kanskje på ex.phil / ex.fac , men dette er nå innbakt i 1. Semster.

Blossom
09-05-07, 02:35
I "gamle" dager, altså før kvalitetsreformen brukte man gjerne 7 år på et profesjonsstuium i psykologi. Jeg vet at det går an å ta grunnfag i psykologi, men at det går an å ta en bachelorgrad er for meg nytt. Da har de uansett ikke den samme kompetansen som en som har hatt profesjonsstudium.

Sorepheus
09-05-07, 02:37
Er man over Master studium går man jo for professorat.

Blossom
09-05-07, 02:39
Stipendiat mener du? Altså doktorgrad? Det tar gjerne 10 år til sammen om man vil ha en doktorgrad.

Sorepheus
09-05-07, 02:57
Ja, da er man stipendiat, går for professorat og skriver på doktoravhandling.

Impen
09-05-07, 10:26
Eg ser at hos UiO er det no anten 6-årig som ein kan søke på rett frå vidaregåande, eller 5-årig som krever årsenheten. Altså er det 6 år.
Sjå der du, Noreg endar med å verte EU-tilpassa!

Dette er riktig. De tre andre utdanningsinstitusjonene i Norge krever årsenhet og deretter fem år.

Til de som snakker om bachelor og master: Studiene gir ikke mulighet til å praktisere som psykolog, men det er på trappene at master etterhvert skal kunne brukes for å jobbe klinisk. Når det er sagt har jeg lite tro på at det er veien å gå om man vil drive med hypnose.

Avil
09-05-07, 10:34
Det er eigne utdanningsforløp innan hypnose, men det er som sagt legar og psykologar som har rett til å kalle det behandling. Ikkje fordi dei har all verdas greie på hypnose, men fordi dei er einaste autoriserte behandlarar innan psykisk helse.
Ein forventer av autoriserte behandlarar at dei vil kunne kjenne eigne avgrensingar (og dermed ikkje utføre behandlingsmetodar dei ikkje meiner seg kompetente til) og at dei vil kunne ta ansvar for å vurdere om pasientar bør eller ikkje bør få slik behandling.

Folk som utelukkande har fått opplæring i ein bestemt teknikk har tendens til å overvurdere teknikken sin anvendelse og undervurdere skader, smt at dei ikkje vil kunne ta ei heilskapleg vurdering av behandlingsbehov.

Impen
09-05-07, 11:06
Ja. Jeg hadde vært svært skeptisk til å bli hynotisert av en som ikke var en offentlig godkjent behandler. På samme måte som jeg ikke vil være en som hypnotiserer andre uten tilstrekkelig kompetanse og kunnskaper.

Sorepheus
09-05-07, 14:46
Fra hva jeg har skjønt er dette med hypnose blitt myknet opp en del, spesielt siden studier viser at det faktisk ikke har noen spesiell effekt. Utrolig mange myter rundt hypnose, som neppe kan sies å være noe annet enn "eventyrfortelling" med musikk.

Avil
09-05-07, 15:21
Suggesjon har heilt klårt ein psykologisk effekt, både emosjonelt, hjernefysiologisk og åtferdsmessig. Men noko hokus pokus er det ikkje.

TajMahal
09-05-07, 15:39
Snakker du nynorsk i RL, Avil?

*forvirra*

Sorepheus
09-05-07, 16:44
Suggesjon har heilt klårt ein psykologisk effekt, både emosjonelt, hjernefysiologisk og åtferdsmessig. Men noko hokus pokus er det ikkje.

Jojo, men en Kino Reklame eller en film er nok vel så effektivt suggesjonsmessig.

Organa
09-05-07, 16:54
Hehe.

Avil
09-05-07, 18:08
Snakker du nynorsk i RL, Avil?

*forvirra*
Jepp. *ryddar i hovudet til Taj*

Jojo, men en Kino Reklame eller en film er nok vel så effektivt suggesjonsmessig.

Kjem an på kva ein vil oppnå.

Sorepheus
09-05-07, 19:58
Man bruker ikke hypnose lengre - det er mer eller mindre overlatt til new agerene og selvhjelps CDene, nå bruker man kognetiv psykologi.

Avil
09-05-07, 21:52
Sjølv om ein behandlingsform er i vinden, bles ikkje alle dei andre bort. Om det verkeleg var slik at ein berre trong ein behandlingsform ville utdanninga vere noko kortare.

gyrken
09-05-07, 22:11
Skulle gjerne ha lært meg å hupnotisere folk. Altså å kunne hjelpe folk som hadde fortrengt ting osv.

Hvor er veien å gå da tro? Gjennom å bli psykolog først tro?
Oi, fytti. Jeg vil aldri, aldri bli hypnotisert av Taj. :redd:

TajMahal
09-05-07, 23:09
Oi, fytti. Jeg vil aldri, aldri bli hypnotisert av Taj. :redd:
Mowhahaha!:glis:

Blossom
09-05-07, 23:12
Hypnotisere med u var litt kult. Litt sånn barnespråk.