PDA

Se full versjon : WonderG soner

Sider : [1] 2

Mr.Man
15-05-07, 17:16
Etter gjentatte brudd på §1. Personangep/Hatkampanjer, soner nå WonderG 9 dager med skrivesperre. Det dreier seg om Off-Topic skittkasting og personforfølgelse spesielt mot Sexy Sadie. Det er flere skyldige her, og en annen bruker har også fått Infraction-poeng, men denne brukeren tok selvkritikk og modererte seg.

Orca
15-05-07, 17:22
igjen?????

The Cryptic
15-05-07, 17:58
Legg merke til at mistermannen allerede har forært seg selv blomster for denne harde, dog - må jeg også få understreke - rettferdige avgjørelse

Note
15-05-07, 17:58
Hvor ser man om man har fått slike Infraction-poeng?

Mvh Åff Tåppikk Drånningen. :skrape:

Kims
15-05-07, 18:01
Og hva er Infraction-poeng? (Datageni.)

Suz
15-05-07, 18:02
Da får jeg håpe dette fengselet er norskt. Det er tross alt det norske samfunn sin skyld dette her.

Shitzo
15-05-07, 18:03
Det var selvfølgelig jeg som fikk infraction poeng også. :knegg: Men jeg skjønner det som sagt godt, jeg ble fryktelig ufin til slutt.

Lystløgner
15-05-07, 18:06
Det var selvfølgelig jeg som fikk infraction poeng også. :knegg: Men jeg skjønner det som sagt godt, jeg ble fryktelig ufin til slutt.
Overrasket over at ikke jeg fikk ett for den siste spydigheten....

Base
15-05-07, 18:10
Vi får se hvor lenge det blir denne gangen. Sist tok han en pause på et halvt års tid eller noe sånt.

Avil
15-05-07, 18:44
Dette var liksom, eg veit ikkje. Ryddig, men rart.

Arketypen
15-05-07, 18:48
Vi får se hvor lenge det blir denne gangen. Sist tok han en pause på et halvt års tid eller noe sånt.

hehe.. han trengte et halvt års pause fra oss kverulanter og kødder... :)

Elektra
15-05-07, 18:49
Takk. :)

Mr.Man
15-05-07, 20:38
Og hva er Infraction-poeng? (Datageni.)
Du kan lese forklaring her:
http://www.nettkafeen.no/forums/showthread.php?t=21915

Mr.Man
15-05-07, 20:40
Hvor ser man om man har fått slike Infraction-poeng?

Mvh Åff Tåppikk Drånningen. :skrape:
Det dukker opp under antall innlegg. Du får også en sur PM på kjøpet, så du vil nok merke det hvis det skjer. Genelle Off-topic innlegg gir vi neppe infraction for. Da deler vi bare tråden.

Orca
15-05-07, 21:33
Jeg liker nå gongen jeg da...

Kjut
15-05-07, 22:22
Han har bare vært snill med meg. Heldigvis.

Avil
15-05-07, 22:24
Eg er ein veldig off-topic person, men det har visst gått greit til no.

Limafox
15-05-07, 23:10
Ojsann. Uten at jeg er involvert? :sjokk:

Shitzo
15-05-07, 23:19
Trenger ikke deg når jeg er her. :knegg:

magnus
15-05-07, 23:37
Det var veldig rettet mot SS denne gangen, så det var sikkert på sin plass. Men vi går jo glipp av en del god underholdning uten han da.. :knegg:

Lottis
15-05-07, 23:55
Til å påberope dere en høy terskel, må jeg si den er grusom lav.
Herregud, la nå folk si hva de vil og selv stå for det.
Straffe voksne mennesker for å oppføre seg som tullinger, er teit. Det er kun de selv det går utover.

Jeg er ganske overrasket over at NK går ut med at det er så fritt her, for det er det fjanta meg ikke. Laaaangt ifra.

Shitzo
15-05-07, 23:56
Tror ikke meg og han er en god kombinasjon. :knegg: Litt sånn olje og vann aktig.

Lottis
15-05-07, 23:58
Tror ikke meg og han er en god kombinasjon. :knegg: Litt sånn olje og vann aktig.

Det er det sikkert ikke. :knegg: Men , jeg er bare sjokkert over hvordan ting fungerer her.

Shitzo
15-05-07, 23:59
Det er det sikkert ikke. :knegg: Men , jeg er bare sjokkert over hvordan ting fungerer her.

Jeg syns det fungerer bra. Dette var å ta allmennprevantive og individualprevantive hensyn. :nemlig:

Avil
16-05-07, 00:01
Straffe voksne mennesker for å oppføre seg som tullinger, er teit. Det er kun de selv det går utover.

Jeg er ganske overrasket over at NK går ut med at det er så fritt her, for det er det fjanta meg ikke. Laaaangt ifra.

:knegg:

Går ut med? I media?

gyrken
16-05-07, 00:01
Vel, jeg og mistermannen har ikke noe problem med gongen, verken her eller i RL. Men jeg tror det er greit med en NK-pause nå. Han synes også det er greit.

Lottis
16-05-07, 00:02

Går ut med? I media?

Nææ, på forsiden. ;) Her.

gyrken
16-05-07, 00:03
Det er litt NK-tradisjon det der å henge ut folk offentlig. :knegg:

Lystløgner
16-05-07, 00:04
Vel, jeg og mistermannen har ikke noe problem med gongen, verken her eller i RL. Men jeg tror det er greit med en NK-pause nå. Han synes også det er greit.
Han er veldig hyggelig i RL, men her kan jeg noen ganger få lyst til å filleriste han.

Phantera
16-05-07, 00:07
Dette er kødd, ikke sant? *skjønner ikke helt NK-kulturen*

Mr.Man
16-05-07, 00:20

Definisjonen av høy er sikkert subjektiv, men det var ganske bred enighet i staben rundt dette. Problemet med å la et lite knippe stamgjester ture frem med skjellsord og avbryte enhver saklig diskusjon med personangrep og skittkasting gjør at det etterhvert blir vanskelig å gjennomføre en slik diskusjon.

kratos
16-05-07, 00:23
Har dere kranglet uten meg? :sjokk:

Phantera
16-05-07, 00:24
Definisjonen av høy er sikkert subjektiv, men det var ganske bred enighet i staben rundt dette. Problemet med å la et lite knippe stamgjester ture frem med skjellsord og avbryte enhver saklig diskusjon med personangrep og skittkasting gjør at det etterhvert blir vanskelig å gjennomføre en slik diskusjon.
Skjønner på dette at det faktisk ikke bare er kødd, men hvor finner man disse angepene da? Har ikke kommet over noen drittkastingstråder de siste dagene, jeg. :lost:

gyrken
Har dere kranglet uten meg? :sjokk:
Det var en glipp. Unnskyld. :skrape:

Lottis

Takk for svar. Selv om jeg er sterkt uenig, men det kom sikkert ikke som noen bombe. Jeg står fast ved at voksne folk, må selv stå til ansvar, selv om det er nett. Det er jo ignoreringsmuligheter, om man ikke orker enkelte.

kratos
16-05-07, 00:25
Det var en glipp. Unnskyld. :skrape:

Bra, la det ikke forekomme igjen! *tramper ut igjen*

kratos
16-05-07, 00:26
Skjønner på dette at det faktisk ikke bare er kødd, men hvor finner man disse angepene da? Har ikke kommet over noen drittkastingstråder de siste dagene, jeg. :lost:

Da har du ikke lest nok de siste dagene.

Shitzo
16-05-07, 00:28

gyrken
16-05-07, 00:28
Nå er alt slettet da. Like greit at gongen kan komme tilbake med blanke ark om han vil det.

Mr.Man
16-05-07, 00:30
Det utartet seg i denne tråden:
http://www.nettkafeen.no/forums/showthread.php?t=27734
med trusler om anmeldelse av en rekke brukere o.s.v.. Innleggene er flyttet til avfallskannen nå fordi mange stamgjester klaget til oss.

kratos
16-05-07, 00:31
Nå er alt slettet da. Like greit at gongen kan komme tilbake med blanke ark om han vil det.

ja slikt er kjekt for alle i blant det, tilogmed en Kratos. ;)

Lottis
16-05-07, 00:32
Guri, jeg kjenner jeg får helt spader.
Sletter dere hvis det er heftige diskusjoner? Eller i hytt og pine?
Jeg trodde det var en glipp at SS slettet flere av mine innlegg her om dagen i en diskusjon med Kratos.

Phantera
16-05-07, 00:32
Da har du ikke lest nok de siste dagene.
Eller jeg leser med andre øyne fordi jeg ikke kjenner de fleste personene her inne. Noen skriver også så lange og "kjedelige" innlegg at jeg ikke gidder å lese engang, kanskje det er denne wonderboyen? :vetikke:

Merkelig at jeg ikke har fått meg noen krangletråder, det pleier da ikke å gå meg hus forbi. :knegg:

Lottis
16-05-07, 00:33
ja slikt er kjekt for alle i blant det, tilogmed en Kratos. ;)

Kanskje bedre å oppføre seg fra børjan av da, selv for en Kratos.

kratos
16-05-07, 00:34
Kanskje bedre å oppføre seg fra børjan av da, selv for en Kratos.

Hva du gjør og hvilken politikk du fører på ditt forum er kanskje det beste for ditt forum.
her på NK har man en annen politikk, og den har vist seg å fungere veldig godt for NK.

Jeg tror ikke vi får noe produktivt ut av at du skal være frekk.

Phantera
16-05-07, 00:37
Det utartet seg i denne tråden:
med trusler om anmeldelse av en rekke brukere o.s.v.. Innleggene er flyttet til avfallskannen nå fordi mange stamgjester klaget til oss.
Den tråden gadd jeg ikke å lese i, etter to linjer konkluderte jeg med at det var så usaklig og subjektivt at det ikke var noe interessant. :skrape:

Lottis
16-05-07, 00:37
Hva du gjør og hvilken politikk du fører på ditt forum er kanskje det beste for ditt forum.
her på NK har man en annen politikk, og den har vist seg å fungere veldig godt for NK.

Jeg tror ikke vi får noe produktivt ut av at du skal være frekk.

Hold kjefta. Slutt å være så forbaskade belærende. Jeg spør og får svar.
Om du ikke orker "gnålet" mitt, så finn frem iggeknappen.

Og hvorfor drar du inn "mitt" forum her? Hvor drar jeg det inn her?
Jeg har tydligvis hatt en helt feil illusjon av hva NK var.
Og det får jeg ikke bekreftet før jeg spør.

kratos
16-05-07, 00:38
Kjære vene..

Shitzo
16-05-07, 00:38
Den tråden gadd jeg ikke å lese i, etter to linjer konkluderte jeg med at det var så usaklig og subjektivt at det ikke var noe interessant. :skrape:

Da gikk du glipp av masse morro. :knegg:

gyrken
16-05-07, 00:40
Hold kjefta. Slutt å være så forbaskade belærende. Jeg spør og får svar.
Om du ikke orker "gnålet" mitt, så finn frem iggeknappen.

Og hvorfor drar du inn "mitt" forum her? Hvor drar jeg det inn her?
Jeg har tydligvis hatt en helt feil illusjon av hva NK var.
Og det får jeg ikke bekreftet før jeg spør.
Vi er veldig hårsåre og sletter alt vi ikke liker. Også henger vi ut folk etterpå. På forsiden av VG. Pass deg!

Shitzo
16-05-07, 00:41
Forrige VG forside var : Dongen dreit på draget!!

Lottis
16-05-07, 00:41
Vi er veldig hårsåre og sletter alt vi ikke liker. Også henger vi ut folk etterpå. På forsiden av VG. Pass deg!

Flott. Stav efternavnet riktig.

gyrken
16-05-07, 00:43
Flott. Stav efternavnet riktig.
Selvsagt. Staving er jeg veldig opptatt av.

Phantera
16-05-07, 00:44
Jeg trodde det var en glipp at SS slettet flere av mine innlegg her om dagen i en diskusjon med Kratos.
Ble det ikke svart benektende til at de ble slettet noe her for et par dager siden?

Jeg reagerer også om det slettes innlegg man ikke liker, eller som er litt brysomme, og som Lottis stusser jeg ved takøyden i den sammenhengen. Disse to tingene er ikke helt forenelige i min lille frumverden. Men her er jeg gjest så jeg skal ikke bry meg for mye med hvordan dere driver det her. Er det slik dere vil han det, og det fungerer for dere so be it.

Mr.Man
16-05-07, 00:45
Det kommer litt an på delforumet og tråden det blir skrevet i. Reglene står her:

Avbryter man f.eks. en saklig diskusjon i delforumet Politikk med innlegg som bare inneholder "Du er en jævla rasist", "Nei, det er du som er dum" (uten annen tekst) o.s.v. vil de trolig bli flyttet over i avfallskannen hvis det er mange nok og brukeren kan få infraction.

Mr.Man
16-05-07, 00:46
Nettopp. :)

Lottis
Det kommer litt an på delforumet og tråden det blir skrevet i. Reglene står her:

Avbryter man f.eks. en saklig diskusjon i delforumet Politikk med innlegg som bare inneholder "Du er en jævla rasist", "Nei, det er du som er dum" (uten annen tekst) o.s.v. vil de trolig bli flyttet over i avfallskannen hvis det er mange nok.

Ok, da har jeg fått svar på det meste. Takk.

gyrken
Det handler ikke om å ikke like når innleggene til WonderG er slettet altså.

Andre slettede innlegg vet jeg ingen ting om.

Lottis
16-05-07, 00:51
Det handler ikke om å ikke like når innleggene til WonderG er slettet altså.

Andre slettede innlegg vet jeg ingen ting om.

Det er blitt slettet masse innlegg, den siste dagen. Kjærringræl, var grunnen jeg fikk. Noe det også var. Men det var vakkert.
Men jeg forstår at man kanskje bør verne om andre, som mister fullstendig fattning der og da.
Dere kjenner han nok best til å bedømme det.
Nå kjenner ikke jeg Dongen så godt, men jeg ville vært fryktelig hårsår om jeg hadde tatt alle hans merkelige utsagn hyperseriøst til enhver tid.

magnus
16-05-07, 00:52
Lottis, det du legger i høy takhøyde er nok kanskje litt annerledes enn det innehaverne tenker om det. Man snakker ikke nødvendigvis om krangling og hetsing av personer.

Iogmed at flere brukere skal ha klaget på WG så er det nok greit å gjøre noe med det. Hvis da også WG er delvis enig, ja da er det vel greit. Man kan godt syte og sutre på dette som en utenforstående tredjepart, men det er egentlig bare tåpelig.

gyrken
16-05-07, 00:52
Jeg er veldig uenig i at kjerringkranglene deres skal slettes.

Mr.Man
16-05-07, 00:53
Forøvrig sletter vi aldri innelgg. De blir flyttet over i avfallskannen. Hvis det er uenighet om de skal slettes kan de flyttes tilbake igjen. Hvis dere er uenige i at noe slettes kan dere klage til meg eller gyrken, så kan vi diskutere å legge det tilbake igjen.

gyrken
16-05-07, 00:54
Jeg er for lat, så jeg gidder ikke legge tilbake igjen. Ikke snakk med meg!

Phantera
16-05-07, 00:55
Da gikk du glipp av masse morro. :knegg:
Begynner å skjønne det. :knegg: *notere for meg selv at jeg skal lese kjedelige tråder*

magnus
16-05-07, 00:57
Det som derimot blir tåpelig, er hvis SS fjerner innlegg bare fordi hun ikke kommer godt utav det, eller synes bare selv fort og galt at det er kjerringprat. Med det så sier jeg slett ikke at det er skjedd her eller tidligere, men sånne ting ser jeg kan provosere.

Limafox
16-05-07, 00:59
Det er bare på NK at en info-tråd om utestenging på grunn av krangel ender i en ny krangel.

magnus
16-05-07, 01:00
Det er bare på NK at en info-tråd om utestenging på grunn av krangel ender i en ny krangel.
Jaha. Det høres bra ut. ;)

gyrken
16-05-07, 01:01
Jeg synes dette er moro!

Mr.Man
16-05-07, 01:01
Ja, det er jeg enig i. Slik bør ikke skje. Det var derfor vi begynte med avfallskanne-systemet så ikke innlegg vi var uenige om skulle slettes forsvant for godt.

Lottis
16-05-07, 01:02
Jeg synes dere har en merkelig definisjon av hva krangle er her også. :knegg:
Hvis det er noen trøst, så har INGEN her inne ennå sett meg krangle her. :stolt:

Blossom
Jeg synes også at det er tåpelig at innlegg slettes.

Phantera
Forøvrig sletter vi aldri innelgg. De blir flyttet over i avfallskannen. Hvis det er uenighet om de skal slettes kan de flyttes tilbake igjen. Hvis dere er uenige i at noe slettes kan dere klage til meg eller gyrken, så kan vi diskutere å legge det tilbake igjen.
Nå skal jeg ikke blande så veldig mange kort her, men jeg klarer ikke å dy meg helt. Jeg har alltid vært av den oppfatning at å flytte innlegg til søppelkassen i praksis er det samme som å slette de. Så lenge innlegg ikke er tilgjengelig for brukerene er de borte. Karantene er en annen ting, da er det snakk om midlertidig.

Jeg har gått glipp av kjærringgrelet også, jeg som trodde det bare var kjedelige tråder her. :knegg:

Lottis
16-05-07, 01:03

Du tar feil. :) Og jeg beklager om det blir oppfattet som krangling.

Phantera
16-05-07, 01:04
Dette er da ikke krangling? Vi gjør oss bare litt kjent med hverandre. :knegg:

Limafox
16-05-07, 01:05
Jeg synes dette er moro!

Absolutt. Absolutt. Jeg har ledd litt i kveld. ;)

Ja, det er jeg enig i. Slik bør ikke skje. Det var derfor vi begynte med avfallskanne-systemet så ikke innlegg vi var uenige om skulle slettes forsvant for godt.

Godt er det.

Hvis det er noen trøst, så har INGEN her inne ennå sett meg krangle her. :stolt:

Definisjon på krangling er vel strengt tatt høyere her enn andre plasser. Her kan vi kalle hverandre idioter og forbanna hølhuer, brødjøder og annet piss, så lenge det går på person i samme sak. :nemlig.

Jeg synes også at det er tåpelig at innlegg slettes.

Ja.

Blossom
16-05-07, 01:05
Tror enkelte har en lav terskel for hva krangling er. Det virker slik iblandt.

Limafox
16-05-07, 01:06
Du tar feil. :) Og jeg beklager om det blir oppfattet som krangling.

Greit nok, det.

gyrken
16-05-07, 01:06
Nei, jeg har heller ikke tatt ut klørne her inne enda. Heldigvis får man nesten si, for jeg skremmer meg selv mest av alle når det skjer. :knegg:

Lottis
16-05-07, 01:07
Definisjon på krangling er vel strengt tatt høyere her enn andre plasser. Her kan vi kalle hverandre idioter og forbanna hølhuer, brødjøder og annet piss, så lenge det går på person i samme sak. :nemlig.

Nei, igjen tar du feil. Man kan diskutere på den linjen andre steder også.
Men om man behøver det, er noe annet. Et saklig svar og et godt argument, slår slike kommentarer.

Blossom
16-05-07, 01:10
Det er stor forskjell på en diskusjon og en krangel. Når diskusjonen begynner å bli usaklig og det går over på personangrep fra begge parter kan det mer anses som en krangel. Hvis den ene er saklig og den andre spyr ut personangrep, da er det den ene som driter seg ut (den som spyr ut usaklige personangrep) etter min mening.

magnus
16-05-07, 01:12

Nei, jeg har heller ikke tatt ut klørne her inne enda. Heldigvis får man nesten si, for jeg skremmer meg selv mest av alle når det skjer. :knegg:
Dere burde kanskje trekke ut klørne litt mer. Det hadde vært litt moro. :ondtglis:

Phantera
16-05-07, 01:13
Det er stor forskjell på en diskusjon og en krangel. Når diskusjonen begynner å bli usaklig og det går over på personangrep fra begge parter kan det mer anses som en krangel. Hvis den ene er saklig og den andre spyr ut personangrep, da er det den ene som driter seg ut (den som spyr ut usaklige personangrep) etter min mening.
Det er jeg enig i. Men oftest så ender det med at begge spyr, da.

gyrken
16-05-07, 01:13
Det er litt forskjell på lukkede og åpne forum også. Her kan hvem som helst komme og være midt i alle diskusjoner. Vi har hatt noen sånne brukere som etterhvert tar over alt - som blander seg i alle tråder med personangrep og drittslenging og som gjør det umulig å diskutere. På mingle ville de ikke kommet inn. Enten pga ryktet de hadde med seg fra tidligere, eller pga at de avslørte seg i døra. Men her kommer de altså inn. Og selv om jeg egentlig er en liten forumanarkist, har jeg noen ganger sett behovet for å bli kvitt slike.
Gisle f.eks.

WonderG er noe annet, og han er velkommen tilbake seinere.

Lystløgner
16-05-07, 01:15
Det er litt forskjell på lukkede og åpne forum også. Her kan hvem som helst komme og være midt i alle diskusjoner. Vi har hatt noen sånne brukere som etterhvert tar over alt - som blander seg i alle tråder med personangrep og drittslenging og som gjør det umulig å diskutere. På mingle ville de ikke kommet inn. Enten pga ryktet de hadde med seg fra tidligere, eller pga at de avslørte seg i døra. Men her kommer de altså inn. Og selv om jeg egentlig er en liten forumanarkist, har jeg noen ganger sett behovet for å bli kvitt slike.
Gisle f.eks.

Har dere fjerna gisle-smileyen?

Limafox
16-05-07, 01:15
Nei, igjen tar du feil. Man kan diskutere på den linjen andre steder også.
Men om man behøver det, er noe annet. Et saklig svar og et godt argument, slår slike kommentarer.

Men det er ikke like gøy, ikke minst er det ikke like farlig. :knegg:
Poenget er at dette er et åpent forum, og hvem som helst kan komme med det ene og det andre. ;)

Jeg er, vanvittig enig, i det Blossom sier her. :sjokk:

Phantera
16-05-07, 01:16
Gisle f.eks.

Det argumentet kjøper jeg, gyrken. Men innlegg behøver vel ikke nødvendigvis slettes av den grunnn?

Shitzo
16-05-07, 01:16
:kvesser klørne:

Blossom
16-05-07, 01:17
Jeg er, vanvittig enig, i det Blossom sier her. :sjokk: Er du syk? :knegg:

Phantera
:kvesser klørne:
*rekker frem fila for å hjelpe*

Base
Har dere fjerna gisle-smileyen?

:Gisledenførste:

Base
16-05-07, 01:18
Jepp, den er fjernet.

gyrken
Det argumentet kjøper jeg, gyrken. Men innlegg behøver vel ikke nødvendigvis slettes av den grunnn?
Krangling synes jeg ikke vi skal slette.

Når det gjelder WonderG, synes jeg det var ok å slette av grunner jeg ikke vil inn på her.

Blossom
Det er jeg enig i. Men oftest så ender det med at begge spyr, da. Ofte, men ikke alltid. Det kan også ende med at den andre parten bare lar være å svare vedkommende. Det er kanskje best på et slikt forum.

magnus
16-05-07, 01:19
Gisle.. Jeg synes Gisle hadde mange fine kommentarer i sin tid. :knegg:

gyrken
16-05-07, 01:19
Jepp, den er fjernet.
Hihi! Jeg erstattet jo nicket hans med dritesmileyen på et tidspunkt. Jeg tror det var da han tok beina fatt - helt selv. :knegg:

Shitzo
16-05-07, 01:20
*rekker frem fila for å hjelpe*

Takker. :knegg: Men de var igrunn ganske så kvasse allerede..

Base
Hihi! Jeg erstattet jo nicket hans med dritesmileyen på et tidspunkt. Jeg tror det var da han tok beina fatt - helt selv. :knegg:

Men han kom jo tilbake og unnskyldte seg. Nye Gisle. :knegg:

Og Trondh, men han forsøkte vel aldri å komme tilbake igjen.

Phantera
Krangling synes jeg ikke vi skal slette.

Når det gjelder WonderG, synes jeg det var ok å slette av grunner jeg ikke vil inn på her.
Ok, kjenner hverken WonderG eller Gisle for den saks skyld, men har forståelse for at det ligger masse mellom linjene som nødvendigvis jeg som nykommer her ikke vet.

Impen
16-05-07, 01:21
Stakkars. Han som skulle til Afrika. :trist:

Phantera
16-05-07, 01:21
Ofte, men ikke alltid. Det kan også ende med at den andre parten bare lar være å svare vedkommende. Det er kanskje best på et slikt forum.
Absolutt. Men så var det det med å ha siste ordet, da. :knegg:

Shitzo
16-05-07, 01:22
Ligger Afrika inne på nettkafeen? Ellers så skjønner jeg ikke logikken med hvorfor han eventuelt ikke kan dra.

kratos
16-05-07, 01:22
Er du syk? :knegg:

Jeg og må være syk, jeg er enig med deg jeg og. :sjokk:

verden står ikke til påske nå. :skuffet:

Phantera
16-05-07, 01:23
Takker. :knegg: Men de var igrunn ganske så kvasse allerede..
Jeg er bare så fryktelig hjelpsom, skjønner du. Vil bare det beste for alle. :knegg:

Blossom
Absolutt. Men så var det det med å ha siste ordet, da. :knegg: Det blir jo ofte god underholdning for andre da, så det er jo gøy med slike tråder også, bare man ikke er involvert selv ;)

Blossom
Jeg og må være syk, jeg er enig med deg jeg og. :sjokk:

verden står ikke til påske nå. :skuffet:

:knegg: Nei, her må det være noe alvorlig galt. :lol:

gyrken
Det er morsomt å bare henge rundt og sprute litt tennvæske på bålet når noen krangler. Uten å være midt i det selv.

kratos
16-05-07, 01:24
Ofte, men ikke alltid. Det kan også ende med at den andre parten bare lar være å svare vedkommende. Det er kanskje best på et slikt forum.

Eller så kan det ende med denne: :sandkasse: den er så søt!

Shitzo
16-05-07, 01:24
Jeg er bare så fryktelig hjelpsom, skjønner du. Vil bare det beste for alle. :knegg:

Det er godt å høre. :)Vi setter pris på hjelpsomhet! :nemlig:

Mr.Man
16-05-07, 01:25
Nå skal jeg ikke blande så veldig mange kort her, men jeg klarer ikke å dy meg helt. Jeg har alltid vært av den oppfatning at å flytte innlegg til søppelkassen i praksis er det samme som å slette de. Så lenge innlegg ikke er tilgjengelig for brukerene er de borte. Karantene er en annen ting, da er det snakk om midlertidig.

Jeg har gått glipp av kjærringgrelet også, jeg som trodde det bare var kjedelige tråder her. :knegg:
Det medfører ikke riktighet at de i praksis er slettet. Jeg flyttet tilbake noe snacks senest nå i sted p.g.a. det som kom frem her. I denne tråden:
http://www.nettkafeen.no/forums/showthread.php?t=27913

Blossom
Det er morsomt å bare henge rundt og sprute litt tennvæske på bålet når noen krangler. Uten å være midt i det selv. Det er litt slemt da. :knegg:

gyrken
Det er litt slemt da. :knegg:
Ja. Jeg er den slemmeste. :stolt:

kratos
16-05-07, 01:27
Det medfører ikke riktighet at de i praksis er slettet. Jeg flyttet tilbake noe snacks senest nå i sted p.g.a. det som kom frem her. I denne tråden:

ja den satt jeg pris på, for den synes jeg ble slettet for feil grunnlag, siden en moderator ikke syntes det passet seg å bruke seg selv som eksempel. Selvom flere andre hadde gjort det samme.

Jeg synes egentlig at moderatorer som selv er direkte involvert i debatter skal få en annen moderator til å se på saken før hun eller han fjerner og klipper ut noe.

Phantera
16-05-07, 01:27
Det blir jo ofte god underholdning for andre da, så det er jo gøy med slike tråder også, bare man ikke er involvert selv ;)
Jeg liker nå det litt også jeg, bare jeg klarer å være den som er fornuftig og alle andre er teite. :nemlig:
Eller så kan det ende med denne: :sandkasse: den er så søt!
*nei, slikt har vi ikke sett*

Blossom
16-05-07, 01:29
Jeg liker nå det litt også jeg, bare jeg klarer å være den som er fornuftig og alle andre er teite. :nemlig:
Ja, det er jo veldig essensielt.

Phantera
16-05-07, 01:29
Det er godt å høre. :)Vi setter pris på hjelpsomhet! :nemlig:
*lettet*

Phantera
16-05-07, 01:33
Jeg er klar over at det ikke er fysisk slettet. Det jeg mener er at tråder eller innlegg som blir flyttet permanent til søppelkassen i praksis er slettet så lenge de ikke er tilgjengelige for brukerene.

Oj, denne tråden har jeg jo fulgt med i, men har ikke lagt merke til noen ufine innlegg i denne. :skrape:
Kanskje jeg selv har blitt flyttet vekk i den tråden? :paranoid:

Phantera
16-05-07, 01:35
ja den satt jeg pris på, for den synes jeg ble slettet for feil grunnlag, siden en moderator ikke syntes det passet seg å bruke seg selv som eksempel. Selvom flere andre hadde gjort det samme.

Jeg synes egentlig at moderatorer som selv er direkte involvert i debatter skal få en annen moderator til å se på saken før hun eller han fjerner og klipper ut noe.
Det er jeg enig i. Inhabile modder er ikke en god ting. :nope:

Mr.Man
16-05-07, 01:38

Det kan være en god ide, men noen ganger må man slette med en gang av spesielle grunner.

Base
16-05-07, 02:27
Er det diktatur så er det diktatur.

kratos
16-05-07, 02:29
Det kan være en god ide, men noen ganger må man slette med en gang av spesielle grunner.

Ja det er forståelig, men i eksempelet du tok frem her så var det jo ikke det.

magnus
16-05-07, 11:34
Er det diktatur så er det diktatur.
:knegg: Du er i slaget for tiden, Base.

Sexy Sadie
16-05-07, 12:33
Det som derimot blir tåpelig, er hvis SS fjerner innlegg bare fordi hun ikke kommer godt utav det, eller synes bare selv fort og galt at det er kjerringprat. Med det så sier jeg slett ikke at det er skjedd her eller tidligere, men sånne ting ser jeg kan provosere.

Jeg flyttet noen innlegg fra Paddys presentasjonstråd, Lottis og kratos skleid ut.

kratos
16-05-07, 12:37
Jeg flyttet noen innlegg fra Paddys presentasjonstråd, Lottis og kratos skleid ut.

Og SS skled ikke ut i det hele tatt. :knegg:

Sexy Sadie
16-05-07, 12:38
Og SS skled ikke ut i det hele tatt. :knegg:
Nei, gjorde ikke det.

kratos
16-05-07, 12:51
Fnis.

Avil
16-05-07, 16:00
Kva med saklege og velargumenterte personangrep?

Mr.Man
16-05-07, 17:23
Kva med saklege og velargumenterte personangrep?
Det går greit det bare de ikke blir for mange mot samme person i feil tråder.

Cruella DeGris
16-05-07, 17:43
Men derimot alle mot en i den rette tråden, det går helt fint. :uskyldig:

HILDE
16-05-07, 17:58
Mhm. ALLE andre menn pleier å like at jeg er litt slem pike, men her blir jeg altså straffet for det?
*går i meg selv*

The Cryptic
16-05-07, 19:02

Åpenhet og ganske alvorlige personlige anklager er ikke nødvendigvis helt det samme, uten at dette egentlig er noe særlig stor sak for min del. Kjenner bare WG som en grei fyr både her og i RL, så synes ikke det var så veldig strengt å slette et par av innleggene som gikk litt vel langt off-topic

The Cryptic
16-05-07, 19:03
Mhm. ALLE andre menn pleier å like at jeg er litt slem pike, men her blir jeg altså straffet for det?
*går i meg selv*

Helt feil. Mange her inn vil belønne deg for akkurat det ;-). Skjønt, det kommer vel an på slemheten. Men det er altså en annen diskusjon

HILDE
16-05-07, 19:05
Men tenk om jeg liker å bli straffet når jeg har vært slem?

HILDE
16-05-07, 19:05
Guri. Flørter jeg nå?

Phantera
16-05-07, 19:43

Åpenhet og ganske alvorlige personlige anklager er ikke nødvendigvis helt det samme, uten at dette egentlig er noe særlig stor sak for min del. Kjenner bare WG som en grei fyr både her og i RL, så synes ikke det var så veldig strengt å slette et par av innleggene som gikk litt vel langt off-topic
Jeg blir litt forvirret, jeg. Er det ikke rom for at tråder sklir ut off topic her? :roll:

BEM
16-05-07, 20:05

:?:
Vi har vel blitt truet med politianmeldelser og blitt kalt utroligste ting i denne tråden.

Phantera
16-05-07, 20:09
:?:
Vi har vel blitt truet med politianmeldelser og blitt kalt utroligste ting i denne tråden.
Jeg hadde ikke lest tråden, fordi trådstarters argumetasjon virket så på trynet. ;)

BEM
16-05-07, 20:12
Jeg hadde ikke lest tråden, fordi trådstarters argumetasjon virket så på trynet. ;)
Joda litt skudd utover sidelinjen var det, men jeg skjønner viklingen likevel. Les hele tråden det er god underholdning.

Og er et strålende eksempel på hvroden man klarer å tale mot sin egen sak og overbevisning på en aldelse glimrende måte.

Phantera
16-05-07, 20:21
Joda litt skudd utover sidelinjen var det, men jeg skjønner viklingen likevel. Les hele tråden det er god underholdning.

Og er et strålende eksempel på hvroden man klarer å tale mot sin egen sak og overbevisning på en aldelse glimrende måte.
*noterer meg at jeg skal dra frem den tråden en dag når jeg kjeder meg*

Sexy Sadie
16-05-07, 20:42
Jeg blir litt forvirret, jeg. Er det ikke rom for at tråder sklir ut off topic her? :roll:
Det ble litt bitching om hvorvidt Lottis skulle få mene at hun ikke likte at overskriftene blir forandret, og det gad jeg ikke i Paddys presentasjonstråd, og siden det ikke gikk å be kratos om å kutte ut den belærende tonen så flyttet jeg bare noen innlegg.

kratos
16-05-07, 20:57
Det ble litt bitching om hvorvidt Lottis skulle få mene at hun ikke likte at overskriftene blir forandret, og det gad jeg ikke i Paddys presentasjonstråd, og siden det ikke gikk å be kratos om å kutte ut den belærende tonen så flyttet jeg bare noen innlegg.

Og SS var helt uskyldig i det hele. :nemlig:

Sexy Sadie
16-05-07, 21:05
Jeg drev ikke å belærte en bruker, det gjorde du. Jeg prøvde å be deg om å slappe av. Det gikk som vanlig ikke, du stresset og maste rundt som du pleier.

kratos
16-05-07, 21:06
Jeg drev ikke å belærte en bruker, det gjorde du. Jeg prøvde å be deg om å slappe av. Det gikk som vanlig ikke, du stresset og maste rundt som du pleier.

Jada, SS. Du er så seriøs og flink atte. :fniser:

Lottis
16-05-07, 23:20
SS har selvsagt helt rett. :nemlig:

kratos
16-05-07, 23:25
Bare så dumt tråden er klippet opp nå.

Milkshake
17-05-07, 02:15
Sitat:
Nettkafeen har særdeles høy takhøyde, og tillater det meste.

Virkelig?

Lystløgner
17-05-07, 02:37
sa hun belærende.....

kratos
17-05-07, 11:19
sa hun belærende.....

Hun sa.

Arketypen
18-05-07, 12:50

med tanke på siste halve året så kan man si at it takes one to know one! :knegg:

kratos
18-05-07, 13:13
med tanke på siste halve året så kan man si at it takes one to know one! :knegg:

Jeg har da aldri sagt at jeg er uskyldig. :knegg:

Shitzo
18-05-07, 13:14
Kjerringer. :knegg:

Arketypen
18-05-07, 16:14
Jeg har da aldri sagt at jeg er uskyldig. :knegg:

nei, det var mye selvransakelse før ja... :knegg:

The Cryptic
18-05-07, 18:39
Gisle f.eks.

Gisle-gutten vår :rørt:

The Cryptic
18-05-07, 18:40
Guri. Flørter jeg nå?

Ja ;-)

The Cryptic
18-05-07, 18:43

Nei. Det tillates naturligvis aldri

Spøk til side, det er ganske store forskjell på å ødelegge seriøse debatter fullstendig enn å komme med små avsporinger fra tid til annen. Hittil er det vel slik at de aller fleste trådene her som varer over litt tid sjelden ender opp med det samme de begynte med. Det er bare sjarmerende. Å kalle folk veldig stygge ting i en seriøs debatt er ikke fullt så sjarmerende...

Phantera
18-05-07, 20:07

Spøk til side, det er ganske store forskjell på å ødelegge seriøse debatter fullstendig enn å komme med små avsporinger fra tid til annen. Hittil er det vel slik at de aller fleste trådene her som varer over litt tid sjelden ender opp med det samme de begynte med. Det er bare sjarmerende. Å kalle folk veldig stygge ting i en seriøs debatt er ikke fullt så sjarmerende...
Det var godt å høre.

Base
18-05-07, 20:31

Klapp igjen! Du er et apetrynet, torskeøyd, kolibrihjernet misfoster med buser i nesa! :bokser:

Blossom
18-05-07, 20:38

The Cryptic
19-05-07, 15:27
Klapp igjen! Du er et apetrynet, torskeøyd, kolibrihjernet misfoster med buser i nesa! :bokser:

Er jeg vel ikke. Så det så :snurt2:

Boris
19-05-07, 16:28
Etter gjentatte brudd på §1. Personangep/Hatkampanjer, soner nå WonderG 9 dager med skrivesperre. Det dreier seg om Off-Topic skittkasting og personforfølgelse spesielt mot Sexy Sadie. Det er flere skyldige her, og en annen bruker har også fått Infraction-poeng, men denne brukeren tok selvkritikk og modererte seg.
Haha!

eplekjekk
19-05-07, 16:34
Jeg finner det merkelig at denne Sexy Sadie til stadighet er involvert i hendelser som dette.

Boris
19-05-07, 16:35
Jeg har dessverre ikke lest tråden(e).

Lystløgner
19-05-07, 18:51
Jeg finner det merkelig at denne Sexy Sadie til stadighet er involvert i hendelser som dette.
Det venner du deg til

Zenaria
19-05-07, 19:21
Alt er ved det samme her ser jeg..

Sorepheus
26-05-07, 06:27

Nuh vel.

BEM
26-05-07, 06:28
Mårn Wg.

Sorepheus
26-05-07, 06:35
Jeg står inne for alt jeg skrev. Dere har ingen anelse om hva som foregår i dette landet, det er den eneste moderende faktoren her.

Jeg diskuterer ikke normalt lengre med nazibarnebarn som ikke har giddet å lære seg folkeskikk.

NK har ikke takhøyde, men har plassert seg godt ute på høyresiden, med greie grums fritt snakkende.

Forøvrig legger jeg og inn en formell klage på skitkastingen og insinusjonene i denne tråden. Jeg har vært utestengt i 9 dager og her har blant annet SS, Kratos, Zenaria, Zus, Shitzo, Limafox, BEM og Elektra sett sitt snitt til å komme med enda flere tåpelige sidespark. Det er ikke jeg som sutrer over lengre tid, mine personagrep holder seg faktisk til sakene jeg diskuterer i de aktuelle trådene og er svar på konfrontasjoner, deres sjikanering gjelder alle tråder og alle tider og går direkte på usakeligheter om min person.

Signaturen min står.

Base
26-05-07, 10:28
Jeg står inne for alt jeg skrev. Dere har ingen anelse om hva som foregår i dette landet, det er den eneste moderende faktoren her.

Jeg diskuterer ikke normalt lengre med nazibarnebarn som ikke har giddet å lære seg folkeskikk.

NK har ikke takhøyde, men har plassert seg godt ute på høyresiden, med greie grums fritt snakkende.

Forøvrig legger jeg og inn en formell klage på skitkastingen og insinusjonene i denne tråden. Jeg har vært utestengt i 9 dager og her har blant annet SS, Kratos, Zenaria, Zus, Shitzo, Limafox, BEM og Elektra sett sitt snitt til å komme med enda flere tåpelige sidespark. Det er ikke jeg som sutrer over lengre tid, mine personagrep holder seg faktisk til sakene jeg diskuterer i de aktuelle trådene og er svar på konfrontasjoner, deres sjikanering gjelder alle tråder og alle tider og går direkte på usakeligheter om min person.

Signaturen min står.

Tullprat! Du fulgte da etter SS i flere tråder utelukkende for å slenge dritt. Det er langt unna det du skriver over, og langt over streken. Ikke anklag andre for all mulig dritt når den som virkelig mangler folkeskikk er deg selv.

gyrken
26-05-07, 11:11
Juhu! Ut i penværet. Oppfør dere pent! :knegg:

kratos
26-05-07, 12:03

Signaturen min står.

Snakk for deg sjøl du, du har jo til og med tåpelige sidespark i dette innlegget.

kratos
26-05-07, 12:03

Jeg skal se Jack Sparrows i dag!:danser:

Zenaria
26-05-07, 12:05
W ikke vær så paranoid, jeg la et innlegg her og det rettes ikke spesielt mot deg i det hele tatt. Jeg tenkte nå mest på disse kjerringene som kjater og kjater og kjater...:ivrig:

Forøvrig synes jeg ikke noe om at flest mulig henger seg på en opphetet diskusjone bare for å hetse den opp mer. Det er ren og skjær mobbing.

Punktum.

Kims
26-05-07, 12:06
Jeg skal se Jack Sparrows i dag!:danser:
Jeg og! :loop:

Hei Wg! :juhu:

Boris
26-05-07, 12:48

Signaturen min står.
Hahaha!

Limafox
26-05-07, 18:02

Signaturen min står.

Jeg må si, helt ærlig, at det virker som at du har klikka.

Elektra
26-05-07, 18:03
Og det oppdaget du ikke før nå?

Limafox
26-05-07, 18:04
Jeg trodde han bare overdrev for å spisse poengene sine. Jeg skjønner jo nå at man skal trå varsomt mot "slike".

Elektra
26-05-07, 18:05
Jeg lurer litt på hva som var et tåpelig sidespark fra min side her. Gidder nemlig ikke lete opp innlegget igjen. Hvis noen vet, så er det bare å opplyse meg.

Limafox
26-05-07, 18:06
Jeg trodde vi var ignorert? :knegg:

Elektra
26-05-07, 18:07
Tydeligvis ikke.

Limafox
26-05-07, 18:08
Jaja. Jeg driter bittelitt i dette.

BEM
26-05-07, 18:15

Jada mamma. :snill:

mathilde
26-05-07, 23:42
Lottis og takhøyde. Kjære vene, du vet ikke hva det er engang.

mathilde
26-05-07, 23:42
Blir jeg kastet ut nå?

gyrken
26-05-07, 23:57
Fnis.

Phantera
27-05-07, 00:53
:lost:

Boris
27-05-07, 04:32
Enig. Dette er pingle-skit. Skjerpings! Taket er høyere enn dere tror. Porten er vid. Patetisk!

Lottis
27-05-07, 12:16

Hæ?

gyrken
27-05-07, 12:22
Enig. Dette er pingle-skit. Skjerpings! Taket er høyere enn dere tror. Porten er vid. Patetisk!
Du er så kryptisk. Jeg regner med at det har sine grunner siden innlegget er skrevet klokka halv fire i natt. :knegg:

Boris
27-05-07, 13:13
Hehe. Jeg lurer også på hva grunnen var. Jeg husker ikke iallefall.

Boris
27-05-07, 13:14
Men jeg syns det var godt skrevet til å være meg klokka halv fire.

BEM
27-05-07, 13:40
Men jeg syns det var godt skrevet til å være meg klokka halv fire.

Jeg synes det var usedvanlig godt skrevet til å være deg ja. :knegg:

Sexy Sadie
27-05-07, 13:54
De nye klager på takhøyden, fatter ikke hvorfor.

BEM
27-05-07, 14:16
Jeg har ikke stanget hodet i taket enda jeg og jeg er rimelig stor i kjæften når det står på.

Phantera
27-05-07, 14:21
Trodde denne diskusjonen var ferdig for en ukes tid siden, men dra den gjerne opp igjen. :roll:

BEM
27-05-07, 14:26
Trodde denne diskusjonen var ferdig for en ukes tid siden, men dra den gjerne opp igjen. :roll:
Trodde vi var ferdig med å diskutere diskusjon om diskusjon og meningen med at gamle tråder trekkes opp igjen for lenge siden men dra det gjerne opp igjen.

:dobbelthimlemedøya:

Lottis
27-05-07, 14:27

Jeg har begrunnet hvorfor. Er det ikke lov å stille kritiske spørsmål?

Limafox
27-05-07, 14:28
Nei.

Lottis
27-05-07, 14:29
Nei.

Så leit.

Limafox
27-05-07, 14:30
Vel, vi unngår en del tette spørsmål, da.

Lottis
27-05-07, 14:31
Vel, vi unngår en del tette spørsmål, da.

Så hvorfor bruker du da din dyrbare tid på å svare meg da?
Hvis det var meg du svarte.

Sexy Sadie
27-05-07, 14:33
Jeg har begrunnet hvorfor. Er det ikke lov å stille kritiske spørsmål?
Jo da, men den der var mer ment til Boris natlige eskapader her inne, enn til deg.

Phantera
27-05-07, 14:33
Trodde vi var ferdig med å diskutere diskusjon om diskusjon og meningen med at gamle tråder trekkes opp igjen for lenge siden men dra det gjerne opp igjen.

:dobbelthimlemedøya:
:sandkasse:

Lottis
27-05-07, 14:34
Jo da, men den der var mer ment til Boris natlige eskapader her inne, enn til deg.

Ok, beklager.

Sexy Sadie
27-05-07, 14:35
Ok, beklager.
Ingenting å beklage.

Phantera
27-05-07, 14:40

Den er jo grei, men jeg ble mest nysgjerrig på hva Mattis mente med kommentaren sin sånn en ukes tid i etterkant, jeg.

Limafox
27-05-07, 14:42
Mattis?

Phantera
27-05-07, 14:44
Mattis?
Sorry. Mathilde.

Sexy Sadie
27-05-07, 14:46
Den er jo grei, men jeg ble mest nysgjerrig på hva Mattis mente med kommentaren sin sånn en ukes tid i etterkant, jeg.
Det får hun svare på, jeg aner ikke hva hun snakker om.

Raglan
27-05-07, 14:59
Jeg skjønner ikke vitsen med at en tråd som dette varer og varer. Fyren er jo steng ute, så la tråden dø ut.

BEM
27-05-07, 15:03
Jeg skjønner ikke vitsen med at en tråd som dette varer og varer. Fyren er jo steng ute, så la tråden dø ut.
Jeg fatter ikke at denne tråden lever.
Det må da for svingene være mulig å la være å skrive i den.

:rofl:

Phantera
27-05-07, 15:04
Jeg fatter ikke at denne tråden lever.
Det må da for svingene være mulig å la være å skrive i den.

:rofl:

Sexy Sadie
27-05-07, 15:09
La tråden leve!

BEM
27-05-07, 15:10
Ikke skriv her! :sint:

Limafox
27-05-07, 20:09
Tråden lever ennå. :klapper:

gyrken
27-05-07, 20:43
La tråden leve!

Mr.Man
27-05-07, 20:45
La tråden leve!
:keyboard: :gitar: :band: :gomac:

gyrken
27-05-07, 20:48
(ælva også - til minne om gongen!)

Arketypen
27-05-07, 20:49
det var ein gong...

kratos
27-05-07, 22:39
det var ein gong...

En kar som het gongen..

gyrken
27-05-07, 22:45
Han var god på bunnen, og sint på overflaten..

Shitzo
28-05-07, 00:47
Han lo inni seg og spydde ut av seg. :nemlig:

Neida, jeg bare tuller nå igrunn.

Milkshake
28-05-07, 01:58
Stakkars mann. Hva skal han finne på i tre hele måneder til ende?

gyrken
28-05-07, 01:59
Kanskje han inviterer til flere fester og får seg dame og sånt?

Milkshake
28-05-07, 02:01
Kanskje han inviterer til flere fester og får seg dame og sånt?

Ååh. :rørt: Det hadde jo vært koselig.

gyrken
28-05-07, 02:01
Ååh. :rørt: Det hadde jo vært koselig.
Det synes jeg også. Særlig siden fest hos WonderG pleier å være innmari gøy!

Base
28-05-07, 22:47
Han var god på bunnen, og sint på overflaten..

Han kranglet ved minste grunnen og spiste opp all salaten. :spiller:

Elektra
28-05-07, 23:21
Ja, hva skulle dyrene spist hvis alle var vegetarianere?

Zenaria
28-05-07, 23:27

Vært der mange ganger?

gyrken
29-05-07, 00:28
Vært der mange ganger?
Jeg har kjent WonderG i 15 år eller noe sånt, jeg.

BEM
29-05-07, 02:33
:noterer:

Avil
29-05-07, 16:21
Ja, hva skulle dyrene spist hvis alle var vegetarianere?

De kunne spist vegetarianere.

Hagenissen
29-05-07, 16:31

The Cryptic
31-05-07, 14:41
Du er så kryptisk. Jeg regner med at det har sine grunner siden innlegget er skrevet klokka halv fire i natt. :knegg:

'Øy... Det er kun jeg som rett til å være kryptisk her. All andre, stay off, og fatt dere kun i klare ordelag :nemlig:

Arketypen
31-05-07, 17:31
'Øy... Det er kun jeg som rett til å være kryptisk her. All andre, stay off, og fatt dere kun i klare ordelag :nemlig:

Apropos det ja... Når var du det sist da? Egentlig? :anerikke: :mrgreen:

The Cryptic
02-06-07, 04:33
Det er selvføligelig fullstendig uviktig. Retten til å være kryptisk gjelder for all fortid, i nåtid og for all fremtid. Retten er eksklusiv og kan ikke overføres til andre :overlegen:

Arketypen
04-06-07, 20:43
Men det blir jo som ha rett til å kjøre men ikke ha lappen jo...:glis:

The Cryptic
12-06-07, 00:39
Pøh. Det kan ikke sammenlignes :snurt:

BEM
12-06-07, 00:54
:shocked:

Zenaria
12-06-07, 00:56
Det hadde vært koselig om vi kunne holde tråden varm til Dongen kom tilbake.

Base
12-06-07, 00:57
Ja, han blir nok smigret når han ser hvor lang tråd han har fått.

kratos
12-06-07, 01:01
Kan vi ikke slippe han inn igjen nå?

Zenaria
12-06-07, 01:02
Kan vi ikke slippe han inn igjen nå?

Ja det var jo koselig å høre. For da må jo jeg gå.

magnus
12-06-07, 01:07

kratos
12-06-07, 01:12
Ja det var jo koselig å høre. For da må jo jeg gå.

Det tenkte jeg ikke på.

Men hva skal du gjøre nårhan kommer tilbake da? det er jo bare 3 mnd han er utestengt for er det ikke?

kratos
12-06-07, 01:15
Og hvorfor MÅ du gå?

Om du liker deg her, så hvorfor gi han den gleden?

magnus
12-06-07, 01:26
Og hvorfor MÅ du gå?

Om du liker deg her, så hvorfor gi han den gleden?
Man er her for å ha det greit. Når det bare er utrivelig med noen her inne, så gidder man ikke det i lengden. Man har jo andre ting å bedrive tiden med. Jeg hadde ihvertfall ikke vært her inne "for ikke å gi han den gleden" for min del.

magnus
12-06-07, 01:27
Svarer for Z her ja, uten at jeg har grunn til det, men synes det er så opplagt liksom..

Mr.Man
12-06-07, 15:25
Når skjellsordene hagler hver gang man stikker innom gidder man jo ikke til slutt. Sånn er det.

kratos
12-06-07, 15:30
Jøss, jeg har ikke fulgt med så jeg har ikke fått med meg at det var så ille.

Phantera
12-06-07, 19:47
Man er her for å ha det greit. Når det bare er utrivelig med noen her inne, så gidder man ikke det i lengden. Man har jo andre ting å bedrive tiden med. Jeg hadde ihvertfall ikke vært her inne "for ikke å gi han den gleden" for min del.
Holder man seg unna personer man misliker eller mistrives med unngår man jo provokasjoner. Det er synd at en person skal være avgjørende for om manm blir eller ikke, synes jeg.