Se full versjon : Sorepheus (WonderG) er arrestert for brudd på §1
Etter forrige batch med skittkasting hadde vi forventet litt ydmykhet og/eller selvkritikk fra WonderG. Desverre ble ikke det bildet. Å kalle Zenaria indirekte for en barnemishandler er å gå langt over streken igjen:
http://www.nettkafeen.no/forums/showthread.php?p=681396#post681396
Dermed gir vi Sorepheus (WonderG) 3 måneders ferie i bannlyst-land. Så får vi håpe vi får se litt ydmykhet neste gang.
Rolig nå.
Du er neste! :hyper:
Han var morsom underholdning, ikke en type man må finne på å ta alvorlig.
Men kanskje like greit at han tar sommerferie.
når man ikke klarer se sin egen del av puslespillet i den grad han ikke evner, så tviler jeg på at 3 mnd hjelper gitt...
Nei, men sannsynligvis kommer han nok ikke tilbake etter å vært hevet ut i 3 mnd.. Det ville isåfall være nokså uvanlig.
Er han ikke litt uvanlig? ..
Mye kan ha endret seg om tre måneder.
Kisen er utestengt. Gi faen nå.
Kisen er utestengt. Gi faen nå.
må være lov å undres og å filosofere over hvor fort livet snur.
Poff. Alle døde. Jeg lurer på om mistermannen har livsforsikring nå.
Poff. Alle døde. Jeg lurer på om mistermannen har livsforsikring nå.
Lima har. :stolt:
Eller har dere testamente?
Er dere gift, da?
Vi er samboere, og i følge kontrakten han har får jeg pengene.:ondtglis:
Singularity
27-05-07, 00:46
Vi er samboere, og i følge kontrakten han har får jeg pengene.:ondtglis:
Kan du gi oss en idé om når vi bør planlegge gravøl for ham?
Alt går til kattene mine.
Du har endret testamentet nå?
Faren min er ikke alltid helt god.
En gang på 80-tallet fikk han påvist skyhøyt kolesterol, og ble veldig opptatt av å spise lite fett pga det.
Så var det en morgen at min samvittighetsfulle mamma sto og smurte matpakke til ham om morgenen, og glemte at han ikke lenger skulle ha margarin under pålegget. Det ble ikke tatt nådig opp av husets herre!
Pappa hylte og skreik og beskyldte henne for mordforsøk, og dagen etter sa han opp livsforsikringen sin.
Du har endret testamentet nå?
:stolt:
En gang på 80-tallet fikk han påvist skyhøyt kolesterol, og ble veldig opptatt av å spise lite fett pga det.
Så var det en morgen at min samvittighetsfulle mamma sto og smurte matpakke til ham om morgenen, og glemte at han ikke lenger skulle ha margarin under pålegget. Det ble ikke tatt nådig opp av husets herre!
Pappa hylte og skreik og beskyldte henne for mordforsøk, og dagen etter sa han opp livsforsikringen sin.
Jøss... :knegg:
Jøjemeg.
Sen en SMS til ham.
Pappa jeg skjekket bremsevesken på bilen din din i går.
Funker alt som det skal?
Lystløgner
27-05-07, 17:34
Alt går til kattene mine.
kratos?
Jokke fra MC-klubben Tanafjord Pitbulls ringte og lurte på om den forferdelige hage-ulykken neste torsdag skal gå som planlagt eller ikke.
Hva skal jeg svare?
kratos?
Jokke fra MC-klubben Tanafjord Pitbulls ringte og lurte på om den forferdelige hage-ulykken neste torsdag skal gå som planlagt eller ikke.
Hva skal jeg svare?
På hold for nå, jeg må få fjernet kattene først. :sur:
Lystløgner
27-05-07, 18:06
På hold for nå, jeg må få fjernet kattene først. :sur:
Ok. Når du har fått ordnet det så skal jeg bare sende GRESSKLIPPER til tlf 333 (de er bare halvt onde)
:sjokk:
:lol:
Har du endelig fått deg katt Lima? :hyper:
Jeg har egentlig ingen. Men "gammelkatten" min lever i beste velgående. Ved Saltstraumen. Hun har en sønn som jeg selvsagt betrakter som min. :stolt:
Jeg har egentlig ingen. Men "gammelkatten" min lever i beste velgående. Ved Saltstraumen. Hun har en sønn som jeg selvsagt betrakter som min. :stolt:
Sønnen heter Marve og er den kuleste katten noensinne.
jeg har aldri sett en så lat katt, han legger seg til å slappe av på vei til matskåla. :knegg:
men allikevel tøff nok til å erte på seg reven og løpe fra han etterpå.
Hadde vi ikke bodd i byen skulle vi tigget og tryglet om å få han.
Det var jo selvsagt det eneste fornuftige å gjøre. :nemlig:
Sønnen heter Marve og er den kuleste katten noensinne.
jeg har aldri sett en så lat katt, han legger seg til å slappe av på vei til matskåla. :knegg:
men allikevel tøff nok til å erte på seg reven og løpe fra han etterpå.
Hadde vi ikke bodd i byen skulle vi tigget og tryglet om å få han.
Når jeg var hjemme i Saltstraumen sist, skulle Marve gå opp trappen og til kjøleskapet, siden han vet han alltid får noe derfra når jeg kommer hjem.
Marve-gutten la seg to ganger i trappen, akkurat som han skulle ha pause. Da han kom opp, la han seg tre meter fra kjøleskapet, før han fortsatte 20 sekunder etterpå. :knegg:
Sexy Sadie
28-05-07, 01:55
Er han feit?
Lima. Du og din fru burde drille hverandre på da/når - regelen.
Jeg er sikker på at Marve har kols. :nemlig:
Det tenkte faktisk jeg også. Eller astma.
Er han feit?
Ja. Eller, han er stor. 12 kilo.
Men han er så sprek allikevel, så det gjør ingenting.:fniser:
Sexy Sadie
28-05-07, 18:16
Det er en katt som vil noe. :rofl:
:skremt: Lillemor er 4,8 kg...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.