Se full versjon : Gizmos.no til salgs
Jeg skal selge gizmos.no, så hvis du leter etter noe å drive med kan dette være tingen:
http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=509280442
Har du satt minstepris på den?
Dette er en god ting. Vekk med alt som stjeler tid fra meg! :mrgreen:
Har du satt minstepris på den?
Nei.
Hvorfor selger du den?
For å få nok overskudd til å gjøre det på fulltid må man satse litt mer med annonsering, stadig utskiftning av varer og andre management-ting. Jeg kunne gå den veien og skaffe meg en partner som tok seg av disse tingene, men det gidder jeg ikke.
Jeg er en tekniker som liker og bygge og fixe feil. Når det kommer til sånne management-stuff er jeg ikke spesielt engasjert.
Nå har jeg akkurat fått meg en bra nettverks-jobb også, så jeg vil heller satse mer på den. Det blir litt sånn "skomaker, bli ved din lest".
Hva er det man kjøper da? Stor varebeholdning?
Til nå har jeg kjøpt varer fra div. distributører. Man trenger ikke ha all verdens lager selv, for flere distributører sender varer direkte til sluttkunde.
Her er ikke noe lager å selge ut.
Hva er det man kjøper da? Stor varebeholdning?
Jeg misforsto spørsmålet ditt litt her. Det er ingen beholdning. Det man kjøper er konfigurasjonen, informasjon om hvordan butikken administreres og doménet.
Gizmo var min karakter i ADR, en jeg kom ganske langt med. Jeg er rimelig sikker på at det er opphavet til navnet siden du ikke selger Gremlins i butikken din. Fremfor å legge inn bud lurer jeg nå på å saksøke.
Men du er god for jævlig lite ikke sant? :knegg:
Jeg misforsto spørsmålet ditt litt her. Det er ingen beholdning. Det man kjøper er konfigurasjonen, informasjon om hvordan butikken administreres og doménet.
Ok. Er det osCommerce eller ZenCart du bruker?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.