Se full versjon : Jeg trenger en blogg for matlogg
Tenker jeg hører litt her. Jeg trenger en blogg som kan deles vertikal midt på siden. Er det noen som vet om det finnes en slik?
Jeg og en venninne prøver å sende hverandre matlogg hver dag, men det blir lite oversiktelig og kjedelig. Lagrer det i Word, men gud så kjedelig.
Altså, en blogg som kan deles vertikalt. :spin:
Sexy Sadie
27-06-07, 14:55
Du mener layout?
Sexy Sadie
27-06-07, 14:55
Hvorfor lager ikke du og venninnen din en blogg i lag og skriver opp matoppskrifter?
Hvorfor lager ikke du og venninnen din en blogg i lag og skriver opp matoppskrifter?
Jo tenkte på det, men det er ikke for matoppskrifter, vi prøver å slanke oss sammen. Vi skal liksom motivere og orientere hverandre. Men det blir lite oversiktelig på email. Derfor trenger jeg en som kan deles vertikalt slik at vi kan se dag for dag parallelt hva vi gjør.
Tenker at det kanskje blir vanskelig å finne noe slikt? ;-)
Sexy Sadie
28-06-07, 00:44
Jeg vet ikke om det er noen layout som er slik, men det dere kan gjøre er jo at det bare vises en dag ad gangen ute i bloggen fra CP. Så kan dere kanskje skrive med hver deres farge eller noe-.-.??
Ja det høres ikke dumt ut. Jeg har letet etter en side med oversikten over alle bloggene man kan etablere. Men finner ingenting. Noen som vet om det finnes en slik oversikt?
Sexy Sadie
28-06-07, 18:36
Tenker du på bloggeplattformer?
Slike som wordpress, blogspot og sånt?
Tenker du på bloggeplattformer?
Slike som wordpress, blogspot og sånt?
Jepp, vet du om en slik oversikt? :ivrig:
Sexy Sadie
29-06-07, 00:56
Den finnes her. (http://www.startsiden.no/data_og_kommunikasjon/internett_og_nettjenester/blogg/)
Takker SS. Nå har tredjeperson kastet seg på slankelogg, så er jeg usikker på om en blogg vil passe, men jeg skal sjekke dem opp. :goddag:
Wordpress har jo mange forskjellige gratis-layout'er.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.