Se full versjon : Innloggingstidspunkt
Bare lurte her -
Logger på som regel morgen eller ettermiddag, og ser på "Du besøkte oss sist" at det kun er få timer siden jeg skal ha vært inne hver gang - hmm.
Er det andre som logger på for meg (håper ikke det) eller er det bare en liiiiten klikk i klokka?
Det er ikke tidssone-lok på gang? Hva har du i kontrollpanelet?
vel som nå er det 15.59 på denne maskinen (i virkeligheten er det 13.57) og på "Du besøkte oss sist" står det at jeg var inne 11.46 - meeeget mystifistisk :P
Det er selvsagt jeg som bruker din konto, jeg bruker alle sin jevnlig.
Jeg ser Kims knegger nervøst, jeg vet nok hva du har i PM boksen din..
:redd: :skremt:Avslørt...
OK! Jeg har lagret ALLE bilden jeg fikk av Trondh! De er mine! Bare mine! :sikle2:
Ååååhhh... Gode gamle TrondH.. Jeg printet dem heldigvis ut.. :lykkelig:
Jeg har de som skjermbilde! :tøff:
vel som nå er det 15.59 på denne maskinen (i virkeligheten er det 13.57) og på "Du besøkte oss sist" står det at jeg var inne 11.46 - meeeget mystifistisk :P
Tror du kanskje har feil tidssone eller noe her inne? Men jeg har lagt merke til selv at man "henger" litt her inne, etter man eventuelt har logget av. (kanskje du skjønte hva jeg mente? :-P )
Men jeg tror nok det er CIA som har deg under overvåkning,egentlig ;)
Ja, du henger igjen 3 kvarter. Så kommer vel kanskje tidssone på toppen. Da kan det fort bli et par timer feil.
vel om det er CIa eller Cratos (vet ikke hvem jeg foretrekker) som bruker kontoen - da vet de litt mer om meg enn jeg gjerne vil at allmenheten egentlig skal vite.
*åpner skapdøren og går igang med å støvsuge svin i mosen* :P
Slapp av 181, jeg skal ikke si noe om de bildene du hadde der..:nikker:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.