Se full versjon : Piffi
Hvorfor er egentlig den Piffien så dyr? :koker:
Nettkafeens Piffi er den orginale Piffien som kun fås kjøpt her. :stolt:
Kanskje den snart kommer på tilbud? (håpe, håpe) Den har i alle fall ikke solgt noe særlig bra, selv om det er den originale som man kun får på NETTKAFEEN
Hva trenger du for å få råd til en piffi?
Selv hater jeg piffi..
Piffi er kjent for å være det ultimate allround krydderet, tross alt.
Har aldri tenkt på at det er dyrere enn annet krydder. Merkelig hvis det.
Jeg synes neper er greit. Og de slenger jeg i hodet på de jeg ikke liker. har en hel sekk av de.
Hva trenger du for å få råd til en piffi?
Selv hater jeg piffi..
Piffi koster altså 1000 grunker, jeg har bare 255. Det blir en diff på
745 grunker. Og jeg MÅ ha det, bare MÅ ha det:ivrig:
Piffi er kjent for å være det ultimate allround krydderet, tross alt.
Har aldri tenkt på at det er dyrere enn annet krydder. Merkelig hvis det.
Dyrere og dyrere......... Det er nå ikke så mye annet krydder enn Piffi i Nettkafeen sin butikk.... Men jeg elsker Piffi, så for meg så er det et perfekt. (Ja utenom prisen da :nedtommel: )
Du får spamme med innlegg så skal du se penga flyr inn.
Sånn, nå har jeg kjøpt piffi til deg.
kratos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er virkelig en knupp!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var så utrolig snilt gjort av deg at jeg har problemer med å tenke ut hva jeg skal gjøre som takk. Hva med sånne grønne prikker og sånt? Og hva er egentlig rep power, er det noe som er mulig for meg å gi til deg og som eventuelt er snilt? Jeg har ikke helt skjønt meg på alt her inne ennå, men en Piffi Allkrydda gjør meg alltid glad!:spin: :apenger: :takk: :applaus: :forelsket3: :venner: :terning6: :takker:
Gi meg en sånn rød og fin prikk du. :takker:
Ja, høhø, kremt, hadde jeg bare visst hvordan jeg gjør det......:oops:
Musefletta
14-07-07, 23:04
Jeg vil ha Näcken, sånn som kratos har.
I protest mot det dårlige utvalget, gidder jeg ikke kjøpe en skit.
Jeg vil ha Näcken, sånn som kratos har.
Du tror det bare er å komme å bestille du eller? :knegg:
lag din egen masetråd så er det sikkert noen som forbarmer seg skal du se.
Musefletta
16-07-07, 14:22
Du tror det bare er å komme å bestille du eller? :knegg:
lag din egen masetråd så er det sikkert noen som forbarmer seg skal du se.
Jatakk, bestilling hadde vært kult. :knegg: Men siden jeg ser det ikke funker gidder jeg ikke lage noen masetråd. Jeg har Piffi i skapet. :fuckoff:
Heldige du.
jeg har ikke piffi i skapet, jeg er ikke noe fan av blandingskrydder. Når det gjelder blandingskrydder får jeg litt inntrykk av at det er bare det de sopte opp fra gulvet etter de hadde laget renere kryddre.
Musefletta
16-07-07, 14:35
Nå kommer kanskje jeg også til å tenke litt sånn.
Heldige du.
jeg har ikke piffi i skapet, jeg er ikke noe fan av blandingskrydder. Når det gjelder blandingskrydder får jeg litt inntrykk av at det er bare det de sopte opp fra gulvet etter de hadde laget renere kryddre.
Hvis du bruker Piffi på alt vil alt smake det samme. Da slipper du å bli skuffet.
Hvis du bruker Piffi på alt vil alt smake det samme. Da slipper du å bli skuffet.
Slipper også å oppleve nye smaker..
Slipper også å oppleve nye smaker..
Yep. Men ikke alle er opptatt av det. :knegg:
Nei, det har du rett i.
Ungen min begynte å bli en sånn som skulle ha ketchup på alt, det fikk jeg heldigvis avverget. :lettet:
Nei, det har du rett i.
Ungen min begynte å bli en sånn som skulle ha ketchup på alt, det fikk jeg heldigvis avverget. :lettet:
Selv om det er vulgært med ketchup, er det ganske takknemlig i en del situasjoner hvor man får servert altfor eksotisk mat (noe barna typisk skyr).
- Æsj, det ser ekkelt ut.
- Ja, men du skal få ketchup på....
- Ok da.
:knegg: Vi har mer denne:
-Jeg liker ikke
-Da får du gå sulten
-Jeg får smake da..
:knegg: Vi har mer denne:
-Jeg liker ikke
-Da får du gå sulten
-Jeg får smake da..
Den tror jeg også på.
Den virker ikke på våre. Da går de sultne og sparer seg til neste måltid.
Den virker ikke på våre. Da går de sultne og sparer seg til neste måltid.
Ingen unger i norge lider av å gå sultne litt, og blir de sultne nok så spiser de.
Min har jo vært ganske liten til nå og jeg er ingen fan av å tvinge i unger mat så han har sluppet mye unna, men da har han gått sulten til neste måltid.
Nå har han endelig skjønt at han i hvertfall kan smake.
For det er det eneste jeg krever, at han i hvertfall smaker før han sier han ikke liker noe.
Og noenganger smaker han jo og faktisk ikke liker det han smaker (sånn er det jo med oss alle) og da får han noe annet.
Men smake først, det skal han.
Ellers hadde denne ungen levd på brødskiver pasta og pølser. :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.