Se full versjon : Kalender på nettet
Hei, kan noen hjelpe meg. Som noen vet så er jeg elendig på å søke, og trenger hjelp. Jeg skal ha en kalender som kan jeg skrive i. Finnes det noe slik på nettet?
Det må være dato og plass til mine skriverier. Skal planlegge høsten og trenger en slik, fort. :ivrig:
Du får en nepe om du klarer det :ivrig:
Skal du kjøpe en fra nettet eller skal du ha en du kan ha på pc'n og skrive ned ting i? Altså laste ned.
Skal du kjøpe en fra nettet eller skal du ha en du kan ha på pc'n og skrive ned ting i? Altså laste ned.
Jeg skal ha en som jeg kan laste ned og skrive inn avtalene mine i, jeg skal også sende en over til sjefen min. Vet ikke om det finnes noe slikt, men jeg blir veldig takknemlig om noen vet om en slik sak og tipser meg om det.
http://www.idg.no/bransje/bransjenyheter/article4089.ece
http://www.idg.no/bransje/bransjenyheter/article4089.ece
Tusen hjertelig takk.
Jeg prøvde å donere en bukett blomster til deg, men det klarte jeg ikke. I stedet fikk jeg den selv. :goddag:
Hei, kan noen hjelpe meg. Som noen vet så er jeg elendig på å søke, og trenger hjelp. Jeg skal ha en kalender som kan jeg skrive i. Finnes det noe slik på nettet?
Det må være dato og plass til mine skriverier. Skal planlegge høsten og trenger en slik, fort. :ivrig:
Du får en nepe om du klarer det :ivrig:
mail.google.com - gratis.
Jeg har brukt den lenge og er fornøyd.
Tror man må inviteres til den.
Send meg en PM med e-post adressen din så skal jeg invitere deg.
Ahh nå så jeg at de har åpnet for registerering. ok.
Takk for tips. Jeg er usikker på om jeg får sendt kalenderen som kjut tipset meg om til sjefen min. Tenkte mer på en litt enklere kalender. Skal se på BEMs forslag.
takker
Noen som har en kalender for dummies
Det er jo en kjempefin kalenderfunksjon i Microsoft Outlook, og sikkert det samme i Outlook Express også. De fleste har jo et av de mailprogrammene installert på pc-en:spin:
........men hvis den kalenderen MÅ være på nett så trenger man jo ikke gå lenger enn til Nettkafeen, der er det jo en kalender. Og hvis vi er ekstra heldige så viser den frem til alle medlemmene alt du fører inn i den, og det blir jo nesten som Reality-TV bare at det ikke er TV. :fniser:
Sexy Sadie
12-07-07, 19:45
Hvorfor laster du ikke ned sunbird (http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird/) og har på maskinen?
Dulter i SS jeg. Sunbird funker veldig bra.
Jeg har lastet ned sunbird, men jeg er usikker på om jeg kan bruke den. Det jeg egentlig trenger en en kalender jeg kan klippe og lime inn i Word. Jeg skal jo sende den til to andre.
Sexy Sadie
13-07-07, 13:12
ER det ikke kalender i word?
Joda, der er det kalenderopplegg
:skratt: :skratt: :skratt: Ja
Hvis du har Gmail konto, kan du også ha kalender online, pluss dele kalenderen din med folk som du mener bør vita hva du skal/kke skal. :)
Lurer på hvem som ender opp med den nepen egentlig...
Tror jeg må lære meg å lese gjennom en tråd før jeg svarer. :knegg:
Tror jeg må lære meg å lese gjennom en tråd før jeg svarer. :knegg:
Noen ganger kan det lønne seg, andre ganger ikke........
:skratt: :skratt: :skratt: Ja
Jeg tenker på en kalender med datoer og slikt. Det finnes ikke i Word. Få er jeg litt lei, jeg finner ikke det jeg leter etter...
:trist:
Jeg tenker på en kalender med datoer og slikt. Det finnes ikke i Word. Få er jeg litt lei, jeg finner ikke det jeg leter etter...
:trist:
Åjassånå?
Åjassånå?
Ble du usikker nå?
Nei, for hvis jeg trykker på Hjelp og søker på kalender, (eller Calendar i mitt tilfelle, siden jeg har den på engelsk, og det kan jo hende du og har) så får jeg opp masse muligheter. Både på å lage egen eller laste ned kalender tilhørende Word. Men jeg gidder i alle tilfeller ikke forklare deg hvordan jeg fant DET ut.
Nei, for hvis jeg trykker på Hjelp og søker på kalender, (eller Calendar i mitt tilfelle, siden jeg har den på engelsk, og det kan jo hende du og har) så får jeg opp masse muligheter. Både på å lage egen eller laste ned kalender tilhørende Word. Men jeg gidder i alle tilfeller ikke forklare deg hvordan jeg fant DET ut.
Ok ok, nå ser jeg den. Den tror jeg det blir. Takker.:takker: Du skulle fått en nepe, men jeg finner ikke ut hvordan man gir bort en...:sol:
Musefletta
13-07-07, 23:14
Hvis du mener en du kan ha på internett, så vet jeg ikke. Men man får kjøpt noen sånne på bokhandler.
Men man får kjøpt noen sånne på bokhandler.
Nei sier du det, det har jeg aldri hørt om..:goddag: Fortell litt mer om det...
Ok ok, nå ser jeg den. Den tror jeg det blir. Takker.:takker: Du skulle fått en nepe, men jeg finner ikke ut hvordan man gir bort en...:sol:
Hæææææææææ, ja det har i alle fall jeg funnet ut. Da må jeg gå inn og sjekke opp hvordan det var igjen, for den nepa skal jeg selvsagt ha.:takker: :takker: :takker: :takker: :takker: :takker: :takker: :takker:
Musefletta
13-07-07, 23:23
Nei sier du det, det har jeg aldri hørt om..:goddag: Fortell litt mer om det...
Det er da ikke så lett å vite, alltid. :knegg:
Jeg skimter en hel haug med neper gjennom de skitne brilleglassene som jeg ikke har!! Det er jammen ikke verst.Det er best jeg vasker brillene og ser en gang til om det virkelig kan stemme..:sjokk: :opptommel:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.