Se full versjon : Mod installert: Radio and TV Stations
Nå har jeg installert en mod på utvidelser-menyen som åpner et lite vindu med en del streaming og on-demand radiostasjoner. Valget heter "Radiostasjoner". Standard er det et flott utvalg med musikk-orienterte stasjoner som ihvertfall var mye bedre enn de vi har på vår kabeltuner. Og ikke minst kan dere selv legge til stasjoner og lage deres egen favoritt-liste.
Enjoy! :grin:
:danser:
Fint med oppløsning forresten.
Jeg vet ikke hva som var værst jeg. Den anale bekgrunnen din eller stasjonsvalget. :knegg:
ALLTID classic alltid. Ingen bakgrunn.
Jeg blir bare sittende å fomle med disse nymotens grensesnittene.
Stasjonsvalget var default når jeg åpnet den.
Den "On-Demand"-radioen som heter "Ministry of Sound - Sessions" er ganske kul, for de legger ut en mix på 8 timer i forskjellige kapittel akkurat som på en DVD. Hver helg skifter de ut disse 8 timene med andre mixer. Dermed kan man begynne å høre på den når man vil, og dra den opp igjen neste deg for å skippe over de kapitlene man har hørt. Praktisk og oppfinnsomt!
(for de som ikke vet det er Ministry of Sound en kul klubb på Ibiza som er veldig flinke med fete techno/house-mixer)
Radio Stations er nå oppgradert til v1.3 og inneholder nå også (bank i bordet) TV-kanaler. Dere kan også bidra med egne kanaler hvis dere har noen på lager.
Radio Stations er nå oppgradert til v1.7 og 370(!) TV-kanaler er importert i databasen.
Radio and TV er nå oppgradert til v2.0 først og fremst for kompatibilitet med vBulletin v3.7. Ellers ikke noe spes. nytt:
Version 1.7
- added Quicktime support
Version 1.8 beta
- changed all ajax code for compatibility to vB 3.7
Version 1.9
- added option to show favorites and last station played in the users profiles
Version 2.0
- changed the profile info slightly
Nettkafeen? Jøss hva var det for no rart igjen?
Nettkafeen? Jøss hva var det for no rart igjen?
Det er du som er rar.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.