PDA

Se full versjon : Hva skal min tilkommende katt hete?

Starwolf
25-07-07, 23:07
Jeg prøver igjen. Etter å ha kløna litt så håper jeg det funker. Alle gode ting er jo tre =0)

Da er det på tide å stemme på hva katta skal hete. Jeg har samlet noen alternativer som fenger mest. Klara og Sogrid samt andre kjedelige og ordinære navn falt nok ut. Det er ikke en grå mus jeg skal ta over, men ei med personlighet.

Okke som navnlista er nå gitt.

Navnene er som følgende:
Catwolf (PunkyB)
Pelsebub (Electra)
Pusifer (Electra)
StarCat (gyrken)
Suxi (MrMan)
Pussy (Starwolf)
Ponsjee (Foreslått av ei som ikke er på dette forumet)

Da er det bare å fyre løs.

Macumba
25-07-07, 23:30
Ikke Ødipus? :(

Selv har jeg en Lucifer, og stemmer derfor på Pusifer.

gyrken
25-07-07, 23:30
Jeg stemte også på Pusifer. Det var et fint navn!

Starwolf
26-07-07, 00:10
Ikke Ødipus? :(

Selv har jeg en Lucifer, og stemmer derfor på Pusifer.

Ødipus var jo den greker'n eller hva nå han var som sto i med morra si. Det gir jo litt feil assosiasjoner.

Elektra
26-07-07, 00:10
Og det gjør ikke Pusifer? :knegg:

BEM
26-07-07, 00:59
Det der nekter jeg å stemme på. Talentløst.

Starwolf
26-07-07, 10:18
Og det gjør ikke Pusifer? :knegg:

Katter kan være noen jæveldyr så assosiasjonene her er ikke til å forakte. Og jeg foretrekker ei katte som er litt "rar" istedet for den kosedotten som støtt og stadig skal ha kos og bare er snill og grei.

Starwolf
26-07-07, 10:18
Det der nekter jeg å stemme på. Talentløst.

Snurten fordi ingen av dine navneforslag kom med på lista?

Boffeloff
26-07-07, 10:44
Jeg likte ikke noen av navnene. :snurt2:

Cmoo
26-07-07, 11:14
Jeg stemmer for Muskat eller Cmoo.

Zenaria
26-07-07, 11:52
Jeg likte ikke noen av navnene. :snurt2:

Ikke jeg heller. Katter skal ikke ha fantasinavn, det passer til fantasifigurer. :snurt2:

MEN, MÅ jeg stemme på et så må det blir pusifer...men stakkar pusen da...:snurt2:

HILDE
26-07-07, 11:53
Jeg synes Frøken Edwardsen er finere enn alle forslagene.

Zenaria
26-07-07, 11:59

Se der ja, nå kommer det seg igjen.. :applaus:

Mikkan
26-07-07, 15:56
Frøken Edwardsen er et stilig navn! :ivrig:
Velg det! Velg det!

Starwolf
26-07-07, 16:33

:puke:

Lystløgner
26-07-07, 16:53
Pusifer glir jo lett på tunga...

Men hvorfor kom ikke navn som "Jævla Fillekatte", "Fytte Katta" eller "kattefaen" på lista? de må jo være virkelig morsomme å rope ut...

HILDE
26-07-07, 16:55
:puke:

Frøken Andersen, da? :hyper:

Eller vil du ha et litt mer sexy navn som Missis Spears eller Missis Furtado?

Zenaria
26-07-07, 17:27

Men hvorfor kom ikke navn som "Jævla Fillekatte", "Fytte Katta" eller "kattefaen" på lista? de må jo være virkelig morsomme å rope ut...

:kjerring:

Starwolf
26-07-07, 22:13

Jeg aner ikke hvor jeg har det fra, om det er en bok eller film, men av en eller annen grunn så var det noen som kalte katta si Dog og hunden sin Cat.

magnus
27-07-07, 00:52
Elwood.

Lystløgner
27-07-07, 15:34
Jeg aner ikke hvor jeg har det fra, om det er en bok eller film, men av en eller annen grunn så var det noen som kalte katta si Dog og hunden sin Cat.

Dr. Hook?

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Walking-My-Cat-Named-Dog-lyrics-Dr-Hook-the-Medicine-Show/2FE5B90D323B929348256CAA0024E63D

Zenaria
27-07-07, 17:27
Da stemte jeg, men motivasjonen min var veldig lav for å gjøre det.

Musefletta
28-07-07, 01:47
Stemte Pusifer, jeg.

HILDE
28-07-07, 16:35
Stemte ikke, jeg. Synes det var kjedelige navn. Dronning Sonja skulle min katt ha hett.

Sexy Sadie
28-07-07, 17:30
Jeg stemmer for Muskat eller Cmoo.
Jeg kjenner en Muscat.

Impen
31-07-07, 21:49
Klara.

kratos
31-07-07, 23:48
Helt klart Pucifer:rolf:

Lystløgner
01-08-07, 16:42
Vel Star? Er katteskinnet døpt ennå?

Starwolf
06-08-07, 10:29
Det ble nok ingen katt. Jeg var syk da katta skulle komme på besøk. Ellers i uka passet det ikke for matmor da de bor langt unna og jeg ikke er hjemme før 1800 på kvelden. Det må nok bli en annen gang.

Macumba
06-08-07, 10:48
Du kan få min. Han er verdens snilleste, og veldig pen.

Mari
07-08-07, 16:01
Helt klart Pusifer. Må bli Pusifer. :)

Sexy Sadie
07-08-07, 16:07
Det ble nok ingen katt. Jeg var syk da katta skulle komme på besøk. Ellers i uka passet det ikke for matmor da de bor langt unna og jeg ikke er hjemme før 1800 på kvelden. Det må nok bli en annen gang.
Skal du ikke ha katt alikevel?

Starwolf
08-08-07, 09:15
Jo, men vi må finne ei katte som er tilgjengelig litt nærmere enn den vi hadde tenkt oss i første omgang. Spesielt når vi kommer til å være temmelig opptatt de neste helgene fremover.

Når katta må reise godt over en time èn vei så blir det litt krøkkete når jeg er sent hjemme fra jobb. Spesielt hvis vi ikke vil ha katta etter å ha sett den "live" og ikke bare på bilder.

Zenaria
08-08-07, 10:54
Jo, men vi må finne ei katte som er tilgjengelig litt nærmere enn den vi hadde tenkt oss i første omgang. Spesielt når vi kommer til å være temmelig opptatt de neste helgene fremover.

Når katta må reise godt over en time èn vei så blir det litt krøkkete når jeg er sent hjemme fra jobb. Spesielt hvis vi ikke vil ha katta etter å ha sett den "live" og ikke bare på bilder.

Det finnes så utrolig mange hjemløse katter som er kastet ut av uansvarlige eiere. Neste gang jeg skal ha katt så skal jeg adoptere en. Her er en link til hjelpesenteret om man skulle ønske å vurdere det: http://www.dooa.no/omplassering/omplassering.asp

gyrken
08-08-07, 12:14
Må si at jeg er litt skeptisk til omplasseringskatter etter å ha forsøkt et par stykker.. De vi fikk var altetende - kastet seg over og spiste absolutt alt de fikk tak i, til og med frukt fra kjøkkenbenken! Dette ble veldig slitsomt etterhvert, måtte gjemme vekk alt som kunne fordøyes. I tillegg måtte vi låse dem ute mens vi spiste middag, fordi de var helt ustyrlige. Det gikk rett og slett ikke an å holde dem unna bordet.

Plusspoeng for næringsvett og overlevelsesinstinkt...

Det aller verste var at de var urenslige og bæsjet nesten bare i ungenes senger.. Hver gang noen hadde glemt å lukke soveromsdørene, var de der inne og bæsjet. Herregud, til å bli gal av!

De kom fra et sånt hus med 50 katter som levde i sin egen avføring...

For min del - ikke igjen. Man skal jo ha en katt man kan trives med. Vi orket ikke mer etter et par måneder og leverte dem tilbake til dyrebeskyttelsen.

gyrken
08-08-07, 12:23
En annen sak var jo at jeg var sinnsykt allergisk mot de to kattene da. Helt vanvittig allergisk, mye mer enn jeg har vært mot alle andre katter jeg har vært borti. Men det har vel helst med gener og rase å gjøre og ikke med omplasseringen.