PDA

Se full versjon : Hage

livato
02-08-07, 14:45
Jeg har akkurat kommet hjem fra ferie. Det var så mange flotte hager å se særlig i nord Tyskland, at jeg verker i fingrene etter å slå meg løs i min helt-i-startgropen-hage. Tror jeg må kjøre varebilen nedover og handle inn hage tilbehør i Tyskland. Kjempeutvalg og mye billigere enn her. Angrer på at jeg ikke lusket meg rundt i hagene til folk og tok masse bilder.:stolt:

Sexy Sadie
02-08-07, 14:49
Hmmm, blir du hagegal? :skremt:

livato
02-08-07, 14:56
Hmmm, blir du hagegal? :skremt:

Jeg ER hagegal. Mest fordi jeg er alenmor og har små barn og da er det super trim å holde på i hagen mens ungene løper rundt. Verre å ta en joggetur eller gå på fjellturer og sånt når ungene er små og man ikke har barnevakt tilgjengelig. Det er for det meste det å anlegge hagen som gir meg mest. Er ikke særlig glad i å luke og sånne ting.

Det siste jeg leste om jord under neglene var at jord inneholder en bakterie som gjør mennesker glade. Og det er jo en fin ting.

Sexy Sadie
02-08-07, 14:57
Tøft!
Jeg er mere av typen som er for asfaltering.

Zenaria
02-08-07, 17:13
Jeg ble inspirert av hage da jeg var i england. Der har du folk som kan stelle med hagene. Jeg tok noen bilder av hengeblomsteroppsett, men det ble lite gjort med det i år. Kanskje motivasjonen griper meg til neste år. Skal ha i allefall ha mye eføy rundt omkring. Det er nydelig.

livato
02-08-07, 20:56
Jeg ble inspirert av hage da jeg var i england. Der har du folk som kan stelle med hagene. Jeg tok noen bilder av hengeblomsteroppsett, men det ble lite gjort med det i år. Kanskje motivasjonen griper meg til neste år. Skal ha i allefall ha mye eføy rundt omkring. Det er nydelig.

Ja i England er de veldig hagefreaker. Jeg har sett litt på engelske hagesider på nett.....

Sexy Sadie
02-08-07, 22:46
Hmmm, det der er sykt det.

livato
02-08-07, 23:05
Hmmm, det der er sykt det.

Det sier du som har fullt av asfalt under neglene... Jeg har prøvd å luke løvetann på asfalt og det er ikke enkelt, nehei!!