Se full versjon : Hvor ofte går dere ut?
Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?
Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?
Jeg går altfor sjeldent ut i disse dager. Drikker svært lite. Selv MrLysto vil ikke kjenne meg igjen på Q hvis jeg skulle dukke opp der.
Sjeldent, 4-5 ganger i året max.
Når jeg går ut drikker jeg en flaske vin og noen drinker. Ellers drikker jeg ikke alkohol.
Bruker mellom 3-500 på byen.
Går hjem mellom 2-4, alt ettersom hvordan formen er og hvor gøy det er.
jeg synes jeg går ut sjeldent.
Sexy Sadie
09-08-07, 15:49
Ofte, gjennomsnittelig annenhver uke.
En flaske vin den kvelden jeg er ute.
ca 200 kr.
Det varierer.
Kommer an på formen min.
Kanskje en gang hvert fjerde år. Da drikker jeg rundt 4-6 halvlitere.
Det som 4-6 halvlitere koster pluss ev. 70-80 kr i taxi.
Seinest kl. 01.00
Jeg hadde nok syntes at en gang i året hadde vært plagsomt ofte.
For sjelden? Ingenting, tror jeg. Jeg har et minimalt behov for å feste.
Sjeldent. Tror jeg har vært ute 2 ganger på 2 år, men det kan jo kanskje ha sammenheng med at jeg har gått gravid i 9 mnd og de andre 9 mnd har jeg ikke turt å løsrive meg i fra tøtta. Men jeg elsker å gå ut å spise en bedre middag og gjerne ha en flaske vin til. Og da går det litt pæng. Sist jeg var ute, forrige søndag, spiste jeg og drakk vin for 500 kroner på Dinner. Det var slettes ikke så dyrt. Så kjøpte jeg to drinker som kom på 190 kr.
Jeg pleier å gå hjem tidlig.
Ofte er 2-3 ganger i mnd, sjeldent er 2 ganger på et halvår.
Hvorfor lurer du på dette organa. Krangler du og mannen om dette og hvem av dere er det som er ofte ute`? :rolf:
Jeg går sjeldent på byen, det går noen måneder mellom hver gang. Nå har jeg ikke vært ute siden vi hadde avslutning med jobben 25. juni. Når jeg først går ut koster det vanligvis rundt en tusenlapp, inkludert taxi hjem.
Vi drikker vel ellers omtrent annenhver helg, ofte med besøk på terassen nå på sommeren, og da drikkes det gjerne noen flasker vin. Kommer litt an på hvem som er her hvor mye vi drikker.. Det hender det er rene sjøslaget, og det hender at jeg drikker en pils og går over til brus isteden.
Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har vært merkbart påvirket i sommer.
Dette skal jeg gjøre bedre neste år!
Musefletta
10-08-07, 00:24
Hvor ofte går du ut på byen/fester du?
Jeg går ikke på byen, faktisk. Men fester gjør jeg mye. Sånn privat, en gjeng som samles og koser seg.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt?
Jeg drikker ikke.
hvor mye penger bruker du?
Hm. :knegg: Jeg bruker ikke pengene mine på alkohol, men røyk går det nok en del av. Så et par tjuepakninger, 70x2 altså, og så hva det måtte koste å se bra ut til kvelden.
Jeg drar faktisk hjem i ett-tiden.
Det varierer. Mange går jo ut hver helg, jeg syns det er ofte nok.
Sexy Sadie
10-08-07, 17:06
For ofte er den der greia som veldig mange kjører: fra onsdagskveld og til søndagsmorgen.
signatur
Me like the signatur, hørte på den sangen i går.
Hvorfor lurer du på dette organa. Krangler du og mannen om dette og hvem av dere er det som er ofte ute`? :rolf:
:skratt:
I dag har jeg vært ute. Jeg har danset masse, blitt forsøkt sjekket opp av smågutter og da jeg spurte en på 23 hvor gammel han trodde jeg var, så svarte han "mellom 25 og 30". Det skal jeg leve på lenge. :rørt:
I dag har jeg vært ute. Jeg har danset masse, blitt forsøkt sjekket opp av smågutter og da jeg spurte en på 23 hvor gammel han trodde jeg var, så svarte han "mellom 25 og 30". Det skal jeg leve på lenge. :rørt:
:mrgreen: Han er da ikke født i går heller.
Går sjeldent ut. Det blir helst i forbindelse med ett eller annet jobbgreier, avslutninger ect. Gir meg ikke så mye lenger. Går kanskje 6-700,- på en vanlig kveld. Men godt selskap på terrassen, da snakker vi.
Når det er sagt, hadde denne sommeren hatt bedre vær hadde det nok blitt en del utepils på noen av uterestaurantene. Men da blir det sjeldent veldig sent.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt?
Jeg drikker ikke.
Aldri? Hvorfor ikke?
Holder meg alltid til øl ute på byen, og kanskje par tequilaer.
Hvor mye jeg går ut varierer litt , men 3-4 g/mnd. Men da blir det gjerne en liten tur på uterest./pub etter jobb hvor jeg som regel er tidlig hjemme. Noen av gangene ut for å spise om kvelden med kanskje et pub besøk eller 2 etterpå.
Siden jeg ofte spiser når jeg er ute går det vel 6-700 kr i snitt.
Slutt på den tiden da vi vanket på Q - så på Baronen&Baronessen og så frokost på en eller annen sjappe til slutt http://www.augk18.dsl.pipex.com/Smileys/beer4.gif
Jeg kom meg aldri videre til B&B... Jeg var vel "litt" for propell på den tiden til å virkelig kunne sitte stille med noen mer enn 5 minutter før jeg zoomet gjennom Q som et jetfly i lav høyde med sota cockpitglass.
Jeg tror Q tjente store penger på meg en periode...
Lystløgner
21-08-07, 00:12
Hvor mye jeg går ut varierer litt , men 3-4 g/mnd. Men da blir det gjerne en liten tur på uterest./pub etter jobb hvor jeg som regel er tidlig hjemme. Noen av gangene ut for å spise om kvelden med kanskje et pub besøk eller 2 etterpå.
Siden jeg ofte spiser når jeg er ute går det vel 6-700 kr i snitt.
Slutt på den tiden da vi vanket på Q - så på Baronen&Baronessen og så frokost på en eller annen sjappe til slutt http://www.augk18.dsl.pipex.com/Smileys/beer4.gif
Savner den tiden da man kunne gå videre når de vanlige stedene stengte...
Savner den tiden da man kunne gå videre når de vanlige stedene stengte...
Nja - både og. Er jo helt ute av trening så måtte jo haet par dager etterpå for å komme meg litt, hehe
Lystløgner
21-08-07, 13:44
Nja - både og. Er jo helt ute av trening så måtte jo haet par dager etterpå for å komme meg litt, hehe
Det fikser vi da med noen opptreningsrunder. Trimme leveren litt.
Har vært der en gang gitt, første gangen jeg kom til Oslo, fant typen der også...på en måte da... :opptommel:
Har vært der en gang gitt, første gangen jeg kom til Oslo, fant typen der også...på en måte da... :opptommel:
På Q ?? Var det lenge siden du var der ? Var en periode jeg var der omtrent hver fredag , men begynner jo å bli noenår siden nå ...... :-)
På Q ?? Var det lenge siden du var der ? Var en periode jeg var der omtrent hver fredag , men begynner jo å bli noenår siden nå ...... :-)
Nei jeg vet ikke hva Q er, mente B&B.:mrgreen:
Går vanlige folk på B&B? ..
Lystløgner
22-08-07, 17:56
ALT for lenge!!! Fy skamme deg
Går vanlige folk på B&B? ..
Nei, bare de uvanlige. :opptommel:
Arketypen:
Nå har jo det vært stengt i årevis, men da det var et av stedene som holdt oppe til 6 om morgenen, var det ihvertfall ganske mange vanlige speedtryner som gikk dit for å danse et par ekstra timer.
Horer og dopa folk. Er ikke det normalt nok for deg liksom?
Jeg lurer på hvilken kategori Zenaria hørte til i. :grubler:
Hvor ofte går du ut på byen/fester du, En gang siden lillemor kom til
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, en flaske vin
hvor mye penger bruker du, inngang og kanskje en øl
og når pleier du å gå hjem? kl. ett
Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Jeg går sjeldent ut.
Skjedent er 1 gang i mådenen.
Ofte er 3 ganger i uka.
Jeg bruker som regel 500,- til 1.000,-
Drikker vanligvis øl.
Jeg drar hjem ved stengetid eller om selskapet eller meg blir beruset.
Jeg er ikke så glad i rus av typen - schjønner du ellelrl err du litch nånn derre teit?
Da stikker jeg.
Forøvrig liker jeg å holde mine med øl.
Noen ganger svarer de på det og gjør det samme (fyller bordet).
Det synes jeg er hyggelig.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.