Se full versjon : Å ta valg
Tror dere det er mulig å ta valg som man bare er stolt av?
Sexy Sadie
19-08-07, 22:04
Ja, men hvis man hadde et valg mellom to goder, så er man kanskje litt vemodig fordi man ikke fikk oppfylt en vis Oles filosofi.
Ja så absolutt. :) Jeg lever i den tro at vi ikke tar valg uten at vi har en grunn til å være stolte av dem.
Tenker dere da på alle, absolutt alle valg man tas. Det gjelder seg både jobb og privat?
De som er flinke til å ta de valgene de er stolte av og føler er riktige, er også de som har det best med seg selv. :) De som tar valg på tross av hva som er riktig for dem, og hva som får dem til å føle seg stolte, får det heller ikke særlig bra. Dette gjelder både privat og på jobb.
Ja. Jeg skjønner ikke helt problemstillingen. :dom:
Musefletta
02-09-07, 13:08
Jeg tar mange valg som jeg er dritstolt av, men som gjerne får følger som er uvante for meg. Da gjør jeg meg selv stolt igjen ved å skape andre vaner. :knegg:
Ja. Jeg skjønner ikke helt problemstillingen. :dom:
Var den så vanskelig da? La oss si at du er en leder? Tror du at du bare kan ta valg du er stolt av?
Er det ikke slik med dere at dere må ta valg dere ikke er helt enig i? Jobb? Kjærlighet? Barn? Oppdragelse? Osv..
Sexy Sadie
02-09-07, 19:53
Enkelte valg kommer man bare ikke utenom.
Var den så vanskelig da? La oss si at du er en leder? Tror du at du bare kan ta valg du er stolt av?
Er det ikke slik med dere at dere må ta valg dere ikke er helt enig i? Jobb? Kjærlighet? Barn? Oppdragelse? Osv..
Men hva er de du spør om da. Først virket det som om du spurte om det gikk an å ta et valg man bare var stolt av. da blir jeg litt: eh ja?
:skuldertrekk:
Det er vel de valgene som er virkelig vanskelig å ta man sitter igjen og kan kjenne seg stolt over å ha tatt.
er kanskje de vanskelige valgene som virker veldig lite vanskelige så fort man har tatt valget...
Det er vel de valgene som er virkelig vanskelig å ta man sitter igjen og kan kjenne seg stolt over å ha tatt.
Det var virkelig bra sagt. :forelsket2:
Musefletta
06-09-07, 16:41
Å ta valg kan gi en to følelser, slik jeg ser det. Man kan enten bli kjempestolt og få økt selvtillit, eller man kan sitte igjen med en uggen følelse om at man kan ha gjort noe feil. Jeg sitter stortsett igjen med førstnevnte, fordi jeg er så jævla betenksom.
Musefletta
06-09-07, 21:09
Det kan da være kjedelig også.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.