Snoops
27-08-07, 19:39
Den startet jeg på i går, og avsluttet rundt ett på natta. Været i Trøndelagen innbyr til lesing for tiden. Så etter endt tidligvakt, middag hos moderen så inntok jeg sofaen under et pledd og med bok. Ute pissregnet det og det var rundt 8 grader. Gubben så på sport og andre ting, og prøvde å snakke til meg. men når jeg leser så er je gikke tilgjengelig for prat, så han ga opp.
Boka var bra den, men jeg ville ha en annen slutt. Nu kan det nesten ikke bli flere bøker, og de er litt trist.
Nu venter jeg bare på at gubben skal pakke opp bursdagsgaven på lørdag, og håper at han kanskje skal lese en annen bok før Snømannen. Så kan jeg lese gaven først. Jeg kjøpte den jo fordi jeg ville ha den selv. :fniser:
Boka var bra den, men jeg ville ha en annen slutt. Nu kan det nesten ikke bli flere bøker, og de er litt trist.
Nu venter jeg bare på at gubben skal pakke opp bursdagsgaven på lørdag, og håper at han kanskje skal lese en annen bok før Snømannen. Så kan jeg lese gaven først. Jeg kjøpte den jo fordi jeg ville ha den selv. :fniser: