Se full versjon : Hvilken pille skal du ta i kveld?DC
P-pille og eventuelt hodepinetablett. Jeg har jobbet dag fra 8-15.30 i dag, og skal jobbe nattevakt nå til kl. 8. :besvimer:
Jeg har praksis ser dere.
Musefletta
07-10-07, 15:45
Paracet hvis jeg fortsetter sånn som nå, hvertfall. :knegg:
En Diclofenac 50 mg:nikker:
C-vitaminer. Jeg begynner å bli forkjøla. Så skal jeg på nattevakt. Faen.
Sikkert mellom 10 -15 stk. Og nei, jeg gidder ikke ramse opp. Det er for det meste oljer og vitaminer og jern.
Skal vi se her. Jeg skal avslutte helgen med å ta 50 mg Nobligan, 400 mg Ibux og 1 gram Paracet. Det blir sikkert fint.
Bare ernæringssupplementer og 10mg paroxetin.
A+D, Omega3, Rosenrot, c og kanskje blåbær..
Sexy Sadie
15-11-07, 13:33
B-vitaminer.
Ingen pille på meg i dag.
A+D, Omega3, Rosenrot, c og kanskje blåbær..
For noe sløseri. Du kan med fordel droppe alle sammen, bortsett fra kanskje Omega-3, men du vil ikke ha i deg for mye fiskeolje heller, det er usunde forbindelser i dem og.
Skulle ønske det fantes EN pille som kunne erstatte sjokoladebehovet som ikke helt uventet dukker opp i helgene.
Sjokoladepille?
:rørt: ja..
blablablablabla
Dine hundrelapper. Det er om trent like mye anti-oksidanter i de pillene som ett bitt av en plomme.
:knegg:
right.
er ikke ute etter kun antioksydanter... Men for å være ærlig ser jeg ikke poenget i å diskutere kosthold med deg. Vi er på forskjellige planeter anyway.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_radical_absorbance_capacity
Se så på hva det står på pakkene dine i forhold til verdiene i tabellene.
Jeg tar piller pga jeg er ute etter spesifike ting, og slikker på plommer i tilegg, så da får jeg sikkert masse anti-oksydanter også!
Grunnene til at jeg tar det jeg tar, mitt kosthold forøvrig og min biokjemi vet du jo lite om, så jeg forstår ikke helt hva slags grunnlag og motivasjon du har for å skrive noe. menmen. Deg om deg.
Anti-oksydanter tenker jeg lite på....
Ang penger så er de fleste pillene jeg spiser prøvepakker... hehe
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.