Se full versjon : Det skal bli en lett jakt
Etter nok artikler om dette grusomme overfallet på stakkars Bettina som merkelig nok ikke etterlot seg et eneste fysisk merke, skal nå polititet jakte på denne gjengen av afrikansk opprinnelse på overvåkningsvideoen de har tatt opp på Egertorget. Det jeg lurer på, er hvordan de overhodet skal identifisere 10 hissige mørkhudede damer som i tillegg til å være mørkhudet av det mørkeste slaget trolig i tillegg er fra det samme området i Afrika. Disse damene er ganske like og de blir vel ikke akkurat stort mindre like i mørket. De kommer jo bare til å se 10 hvite gebiss som hopper opp og ned og skriker "jævla hvite fitte", men det blir sikkert moro å se på.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/26/516340.html
Ta tak i alle sammen og få dem vekk fra gaten. Jeg er så drittlei av de horene som nærmest overfaller deg på gaten.
Hadde det vært lov med et ærlig horehus, hadde ikke dette vært noe problem. Da hadde de operert innendørs. Man kan ikke bare jage dem fra kvartal til kvartal som de har gjort med junkisene.
Så du tar henne ikke helt seriøst?
Hun mente de klorte henne i ansiktet. Hvor er stripene? Det skjer sikkert mange situasjoner i løpet av en helg hvor noen ypper og virker truende på andre. Slikt er selvfølgelig skremmende, men jeg tror hun er ganske alene om å sutre foran politihuset p.g.a. en slik episode.
Det var sikkert veldig skremmende for henne.
Men, jeg må si jeg funderte selv på hvor merkene i ansiktet var, da jeg så henne på 21 nyhetene. Men som sagt, det var sikkert veldig skremmende for henne, og det var sikkert det som var hensikten også.
Det blir vel etter klær, gange, kroppsform og høyde.
Jeg opplevde en ubehagelig opplevelse på karl johan for noen år siden. Da var det nok at jeg så på en mann, så klikka han. Føler meg ikke trygg i Oslo, hvertfall ikke på Karl Johan.
Oslo i helgende er totalt warsone spør du meg. Jeg har knapt opplevd en eneste bytur, jeg har vel vært på 300-400, uten at det er bråk et eller annet sted. Kan ikke huske at noen utesteder har vært 100% hyggelige heller hele kvelden. Ikke nødvendigvis slosskamper, men at det er nære på ganske ofte. Ellers er det en kjent sak at Oslo Sentrum ikke er trygt mellom 21:00 og 05:00 fredag og lørdag, samt til dels torsdag. Jeg er egentlig overraskende heldig som aldri har vært utsatt for noe selv. Bortsett fra den ene natta hvor jeg da ikke var på byen, men bare innom lokale 7-eleven for å kjøpe pizzatopping (figures).
Denne episoden skjedde faktisk på lyse dagen, i 12-tida.
Vanskelig å bedømme om ho snakket sant. men man kan jo lure som dere sier hvor kloremerkene er. Selv om sminke kan skjule mye.Men den eneste grunnen til at saken fikk mye oppmerksomhet er jo at hun er delvis kjent...Hadde bare alle sakene fått like stor oppmerksomhet kunne jo kanskje det ha vært med på å få politiet til å prioritere litt bedre. Og sist men ikke minst fått politikerne til å donere mer penger
til blossom. hvis du sikter til episoden med bettina skjedde det på kvelds natters tid
til blossom. hvis du sikter til episoden med bettina skjedde det på kvelds natters tid Nei, her snakket jeg om en selvopplevd episode.
Legger meg langflat Blossom. Beklager virkelig. Herfra og ut skal jeg holde munn når jeg ikke vet bakrunnen. Igjen veldig lei meg.
Jeg har ikke fått med meg denne saken i det hele tatt jeg, på tide å lese nettaviser igjen kanskje?
Legger meg langflat Blossom. Beklager virkelig. Herfra og ut skal jeg holde munn når jeg ikke vet bakrunnen. Igjen veldig lei meg.
Bare du legger deg langflat med punktum og stor forbokstav, så er jeg fornøyd.
Musefletta
29-10-07, 21:39
Bare du legger deg langflat med punktum og stor forbokstav, så er jeg fornøyd.
:knegg:
Jeg finner ikke saken i nettavisene, og linken i HI leder ingen vei.
Nå er jeg frustrert.
Linken fungerte helt fint når jeg prøvde.
Det ser ikke ut som hun har skraper med første øyenkast, men jeg zoomet inn, da ser du en del opphovnede områder i ansiktet, som ser ut som striper. Kan rett og slett være at de har dekket over det med sminke.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.