Se full versjon : Frp-ordfører i Bandidosgenser
Vel
Her lukter det coverup og bortforklaring av løgn LAAAANG vei!!!
Plutselig nå blir hun så diffus at det er pinlig. Alle vet jo at spes politikere lyver så det renner av dem, men det ER pinlig når de blir tatt så til de grader på senga synes jeg...
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/02/517038.html
MIN teori siden bildet er tatt av en (narkosalgsdømt) eks hjemme hos han (etter de gjorde det slutt), er at de har knulla, hun har lånt genseren av ham, og han har tatt bildet...
Jupp.
Ingen skal få meg til å tro at det FrP bolerhodet der kan manipulere et bilde sa bra i Photoshop. Nope, sorry, det krever skills, spesielt når manipuleringen ikke er synlig. Her har de sett en hendig mulighet til å avslutte to saker i ett uten at ordføreren må innrømme løgnen.
Mm...
Men hun ror jo så fort nå at det er rent trist...
"Jeg har bevisst ikke brukt ordet manipulasjon. Jeg kan ikke gå rundt å huske alt."
"Men det har i hvert fall ikke skjedd etter valget "
"..karakteriserer MMS-bildet som en «konstruert morsomhet»."
hallo..
Who cares...det er jo faktisk frp vi snakker om. :goddag:
Thin White Duke
03-11-07, 12:40
Det er hysterisk morsomt å se på hvordan de graver seg ned.
Hadde hun bekreftet saken med en gang så hadde det ikke vært noen sak utover at hun på et gitt tidspunkt har utvist slett smak. Nå er det ti ganger større. Jeg ler meg ihjel!
Thin White Duke
03-11-07, 12:43
Who cares...det er jo faktisk frp vi snakker om. :goddag:
Som om det har noen betydning..
Enhver politiker, uansett parti er en ryggløs løgner med gummietikk og oppblåst ego.
Enhver politiker, uansett parti er en ryggløs løgner med gummietikk og oppblåst ego.
Nemlig.
:rolf:
:knegg:
problemet her vel mer at hun viser at hun i tillegg rett og slett er dum. for som det skrives her så ville jo ikke genseren vært noe problem i seg selv.
Først sier hun at hun aldri har vært der. Det var jo faktisk hjemme hos eksen som hun fremdeles er venner med. Og der har hun aldri vært? Og nå har hun forandret standpunkt og sier at hun muligens har vært der, men husker ikke hvordan det så ut. Husker ikke hvordan det så ut hjemme hos eksen???
Dette lukter brunsvidd. Kunne hun ikke bare innrømt at de hadde brukt hennes genser til å tørke sæden etter nummret, og at hun hadde lånt en tilfeldig genser av han og derpå tatt et bilde for moro skyld på bakgrunn av at hun normalt ikke ville ha gått med en slik genser?
vikler seg inn i løgner værre enn en seksåring ja...
Ifølge sikre kilder er det ikke dette bildet som er hennes største problem.
Hun er nok mer bekymret for en del andre. Fredrikstad Blad får nok snart tak i dem også, hvis de ikke har blitt slettet for godt etter denne insidenten.
Heheh... det er jo ikke noe "original foto." Bildet er jo tatt med MMS og deretter slettet fra mobilen. Det har nok også 75% av sensasjonspressens lesere forstått.
problemet er jo ikke bildet, men at hun ser ut til å lyve.
Synes nå begge deler er ganske ille. En politiker bør ikke være så vennlig med private bevæpnete grupperinger.
Sexy Sadie
07-11-07, 00:12
Nå er hun ordføreren til Bandidos også.
Nå er hun ordføreren til Bandidos også.
hun er jo ordfører i FREDRIKSTAD så.... sier jo alt..
Lystløgner
07-11-07, 17:39
Husker dere ikke Kong Haakon? "Jeg er også kommunistenes konge"
Sexy Sadie
09-11-07, 13:42
Det var den jeg tenkte på.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.