PDA

Se full versjon : Skal vi danse

Bekka
03-11-07, 23:54
Noen som ser på skal vi danse? Bare lurer på hvordan eventuelle reaksjoner er der ute bland nettkaffeens brukere? Selv ser jeg og familien på det hver lørdag. Her er det hip hop fyren som er favoritt, pluss den vakre Mona. Selv synes jeg Dag Otto er flottest å se på. Men dansemessig er det vel Mona og Tshawe som ruler. Selv er jeg også mest glad for at Espen Esther er ute, hva hadde vel "det" og gjøre der. Skjønner at han/hun ville åpne øyne på folk, men da burde han/hun ikke bli sur når folk reagerer og true med å anmelde dommeren. For henne ble det tross alt veldig galt sett fra hennes ståsted.

Kjut
04-11-07, 00:00
Vi ser på hver lørdag og synes det er moro. Mannen og jeg er litt likegyldige til hvem som vinner, men vi er enige om at Mona har finest ben. Minsten her elsker Mona, da.

Bekka
04-11-07, 00:07
Guttungen min er 8 og synes Tshawe er kulest, men Mona kommer på en god 2 plass. Mannen min er likegyldig også jeg egentlig. Alt jeg ønsket var at Espen Esther røyk ut, etter han røyk bryr jeg meg ikke mer. Egentlig:lykkelig:

Kjut
04-11-07, 00:11
Esben/Esther er jo bare ekkel.

Cmoo
04-11-07, 00:14
Tshawe er kongen!

Kjut
04-11-07, 00:14
Han er i grunnen det, ja.

Bekka
04-11-07, 00:15
Espen Esther hadde vel vært grei nok. Hadden han/hun bare lat være og skaffe seg ekte pupper.

Kjut
04-11-07, 00:16
De er ekte.

Kjut
04-11-07, 00:17
Misforstod jeg deg nå?

Cmoo
04-11-07, 00:19
Ja.

Bekka
04-11-07, 00:20
Hva mener du? Skjønner ikke helt hva du skulle ha misforstått. Mente at jeg synes det er ekkelt at han/hun har ekte pupper. Ellers får han/hun gjøre som han/hun vil.

Kjut
04-11-07, 00:44
Jeg misforstod deg fordi jeg trodde du sa at du syntes han burde skaffet seg ekte pupper. My bad.

Phantera
04-11-07, 15:27
Espen Esther hadde vel vært grei nok. Hadden han/hun bare lat være og skaffe seg ekte pupper.
Hin er det riktige begrepet.

Bekka
04-11-07, 15:51
Kanskje det Phantera, kanskje det. Mener han/hun en gang har sagt at det kommer helt ann på humøret og hvilken setting det er.

kratos
04-11-07, 16:32
Jeg skriver han. Han er rett, han er mann i følge norsk lov.

Uansett hvor mange kjoler han eier.

Mr.Man
04-11-07, 16:58
Jeg liker ikke helt Espen. Dokumentaren "Alt om min far" holdt for meg. Makan til selvhøytidelig idiot skal du lete lenge etter.

kratos
04-11-07, 17:18
Støtter MM der, han er en tulling.

Phantera
04-11-07, 20:08
Kanskje det Phantera, kanskje det. Mener han/hun en gang har sagt at det kommer helt ann på humøret og hvilken setting det er.
Espen Esther sier selv at hin og andre traser bruker betegnelsen hin. Det har ikke noe med humør å gjøre. Man kan like, eller ikk like Espen Esther, men litt respekt er det likevel greit å utøve.

Arketypen
04-11-07, 20:11
når du må kjempe så mange kamper på så mange hold blir det vel fort slik at kampen blir altoverskyggende...

Bekka
04-11-07, 22:25
Har respekt jeg. Men blir faktisk litt sint når han truet med å anmelde dommeren etter hun bare sa sin mening. Hun sa det tross alt ut fra et dommer faglig synspunkt. Sa aldri at det var hennes personlige mening. De er jo tross alt der for å dømme, ikke se en transe bare tulle. Vi så jo tross alt aldri noen som førte, bare 2 jenter på dansegolvet. Så hvis hin hadde vist like stor respekt for konk. hadde de kanskje vist hin også litt mer respekt.

Sorepheus
04-11-07, 22:46
Uten at jeg har sett den aktuelle sendingen er jeg enig. Blir rimelig absurd å delta i en konkurranse og så ville anmelde for å tape.

Bekka
04-11-07, 22:50
Det var faktisk en av de første sendingene. Der den kvinnelige dommeren sa at fra hennes ståsted som dommer ble dette galt. For henne var det slik at selskapsdans bestod av en mann og en kvinne. Det de gjorde var bare rot, ingen førte og det kan ikke kalles dans fra et faglig synspunkt. Hun sa også mye mer uten at jeg husker nøyaktig hva. Dette mente hin var såpass respektløst og diskrimerende mot transer at hin ville anmelde, men ombestemte seg etterhvert. Skjønte kanskje hvor dumt det var.

Sorepheus
04-11-07, 23:23
Det er litt absurd da, jeg mener da er det greit med en skyllebøtte, men ikke en anmeldelse.

Bekka
05-11-07, 00:28
Helt enig. Men hin må jo ha visst at det ville skape reaksjoner når hin stilte opp. Det var nok det hin ville oppnå, men da burde hin også vært voksen nok til å forstå at dommerene ville dømme utfra deres kriterier.

Sorepheus
05-11-07, 00:39
Hin er det som ham er til han?

kratos
05-11-07, 09:47
Han fulgte ikke reglene og han kunne ikke danse. da røyk han.

Jeg tror eneste grunnen til at han ikke røyk først var sikrusartist-faktoren. Men så ble folk lei av maset hans.

Arketypen
05-11-07, 10:27
Nå var Espen Ester ikek den som meldte seg på, men den som ble spurt om å være med... Og de vat jo at han går i dameklær... Da burde de vært me råpen for noe nytt. Selv om jeg ser poenget: Regler er regler. Men de burde de ikke fått han med på programmet.

Bekka
05-11-07, 11:17
Så vidt jeg forstod det var hin innerforstått med reglene. Hin lovte også å følge de oog respektere de.

Sorepheus
05-11-07, 17:31
Henne/hun = hin? Er det en dialekt?

kratos
05-11-07, 17:51
Nå var Espen Ester ikek den som meldte seg på, men den som ble spurt om å være med... Og de vat jo at han går i dameklær... Da burde de vært me råpen for noe nytt. Selv om jeg ser poenget: Regler er regler. Men de burde de ikke fått han med på programmet.

De vet han går i dameklær ja, men de vet jo og at han går i herreklær. Alt ettersom dagsformen.
Kan ikke tenke meg at de sa "Ja, du kan gjerne bryte normer og regler innenfor ballroom dansing, bare du er så snill og blir med."

kratos
05-11-07, 17:52

Nei.

Arketypen
05-11-07, 19:37
De vet han går i dameklær ja, men de vet jo og at han går i herreklær. Alt ettersom dagsformen.
Kan ikke tenke meg at de sa "Ja, du kan gjerne bryte normer og regler innenfor ballroom dansing, bare du er så snill og blir med."

klart de var ute etter underholdning!

Arketypen
05-11-07, 19:38
Hin lovte også å følge de oog respektere de.

Jaha? Er ikke det hin sier selv.

Phantera
05-11-07, 19:40
Hin = han/hun. Altså transe.

Sorepheus
05-11-07, 19:55
Åh. Da sier jeg bare hun jeg.

kratos
05-11-07, 20:08
Jaha? Er ikke det hin sier selv.

Jeg har gått glipp av der han sier at han fikk beskjed før han signerte om at han ikke trengte å følge reglene innen ballroom dansing når han var med i en konkurranse innen det.

kratos
05-11-07, 20:09
Det heter HAN. Han er registrert som MANN og er en HAN.

*bastant*

Zenaria
05-11-07, 23:47
Jeg gikk litt lei underveis..

Arketypen
06-11-07, 11:54
Det heter HAN. Han er registrert som MANN og er en HAN.

*bastant*

hin har pass som dame og pass som mann. Hin har dame OG mannenavn...

Arketypen
06-11-07, 11:54
Jeg har gått glipp av der han sier at han fikk beskjed før han signerte om at han ikke trengte å følge reglene innen ballroom dansing når han var med i en konkurranse innen det.

:knegg: Som om de ikke visste hva de fikk...

Phantera
06-11-07, 20:29
:knegg: Som om de ikke visste hva de fikk...
Tviler på at det store målet for produksjonen var å omvende hin til "normalen" igjen. :knegg:

kratos
06-11-07, 20:42
hin har pass som dame og pass som mann. Hin har dame OG mannenavn...

Etter hva jeg har lest så har han kun pass som mann.

Phantera
06-11-07, 20:47
Etter hva jeg har lest så har han kun pass som mann.
Nei, hin har pass som begge deler.

kratos
06-11-07, 20:49
Nei, hin har pass som begge deler.

Kan du finne hvor det står?

For etter et google søk finner jeg bare blogger, men samtlige av bloggene sier at det i aftenposten sto at han søkte på to pass, og egentlig krevde to pass, med søknaden ble avslått av myndighetene.

(Og godt er det i så fall)

kratos
06-11-07, 20:58
Det var visstnok i mars i år at han fikk avslag.

Arketypen
07-11-07, 16:24
*notere: kun det som står på nette er sant.

kratos
07-11-07, 19:28
*notere: kun det som står på nette er sant.

Neida. Men når det eneste jeg finner rundt dette er at han fikk avslag, og kilden der er aftenposten så ser jeg det ikke som helt usannsynlig.

Jeg tror nok han er registrert som mann og bare har et pass ja, og egentlig skulle det jo bare mangle!