PDA

Se full versjon : Robinson

Zenaria
05-11-07, 23:57
Joda, jeg følger med og er utrolig indignert over peter. Noen andre som følger med?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183115

Makan til barnselig oppførsel. Fyren må jo være på en mental alder tilsvarende en 16 åring, tipper jeg. Nå prøver han og ro det bort med at han lager underholdning, men alle som følger med ser jo at han er så forbanna og følelsesmessig engasjert at han helt mister hodet. Mannen er 47 år og oppfører seg som en trassig 9 åring.

I rest my case..:hm:

gyrken
06-11-07, 00:27
Enig. Nesten så jeg angrer litt på at jeg har latt åtteåringen bli engasjert i dette, for Peter er jo forferdelig stygg i kjeften!

Organa
06-11-07, 00:29
Jeg synes han er helt normal. Alle i min familie, og alle jeg har møtt den senere tiden har vært akkurat som ham.

Mr.Man
06-11-07, 00:46
Han er åpenbart en skikkelig neanderthaler, men jeg har jo sett et par av dem før. Men det er relativt overraskende hvor jævlig barnslig han er.

gyrken
06-11-07, 01:09
Jeg synes han er helt normal. Alle i min familie, og alle jeg har møtt den senere tiden har vært akkurat som ham.
Jeg også? :jammen:

Organa
06-11-07, 10:55
Alle! :jepp:

gyrken
06-11-07, 14:26
Hmf. Bare vær sånn du, så skal du se hvor mange venner du får! :snurt:

Blossom
06-11-07, 17:46
Jeg følger med på Robinson og tenker akkurat det samme, men det er god underholdning for meg. Jeg ler meg ihjel av fyren. Han så ut som en gorilla i forrige episode da han jafset i seg larver og kakkerlakker. :knegg:

Organa
06-11-07, 20:41
Hmf. Bare vær sånn du, så skal du se hvor mange venner du får! :snurt:

*sussepuss* Alle bortsett fra du da.

( :ror: )

Zenaria
06-11-07, 22:34
Jeg følger med på Robinson og tenker akkurat det samme, men det er god underholdning for meg. Jeg ler meg ihjel av fyren. Han så ut som en gorilla i forrige episode da han jafset i seg larver og kakkerlakker. :knegg:

Han så gal ut. Jeg likte dessuten dårlig kombinasjonen kniv og sinne, han stod å veiva med kniven opp i ansiketet hennes. Hadde jeg hatt regien så hadde jeg gitt han en alvorlig advarsel.

Organa
06-11-07, 22:39
Han er grufull. Jeg skjønner ikke hvordan de kunne sende ham tilbake.

Zenaria
06-11-07, 22:43
Seertall?

Organa
06-11-07, 22:55
Sikkert.

Mr.Man
07-11-07, 01:29
Ja, det var kostelig å sa han jafse i seg alt den dritten. Jeg må jo beundre konkurranse-fokuset hans da. Veldig bra. Men selve Robinson-spillet er han jo ute av for et par episoder siden.

Mr.Man
07-11-07, 01:30
Han så gal ut. Jeg likte dessuten dårlig kombinasjonen kniv og sinne, han stod å veiva med kniven opp i ansiketet hennes. Hadde jeg hatt regien så hadde jeg gitt han en alvorlig advarsel.
De færreste dør av et skarve knivstikk da. Det må gjerne være en del eller så må den treffe veldig nøyaktig mot spesielle punkter.

kratos
07-11-07, 09:31
han er en tulling og bør beskyttes fra seg selv.
dette viser hvor langt noen er villig til å gå for seertall..

Sorepheus
07-11-07, 18:13
De færreste dør av et skarve knivstikk da. Det må gjerne være en del eller så må den treffe veldig nøyaktig mot spesielle punkter.

Nei, et knivstikk, nesten uansett hvor, gjør at man blør ihjel. Som regel mister man raskt så mye blod at man ikke rekker å nå hjelp heller. Men å dø momentant slik som ofte er vanlig med skudd - som da som regel fragmenterer i kroppen på en helt annen måte, skjer som regel ikke. Treffer man hoverpulsårer, og de er det en del av, så blør man i hjel på noen minutter. Stikk i mageregionen er som regel drepende etter 30 minutter.

Zenaria
07-11-07, 19:09

Var jo ikke det som var poenget. Å stå å vifte meg en kniv i seg selv er jo en ganske skremmende atferd.

Mr.Man
08-11-07, 00:38
Nei, et knivstikk, nesten uansett hvor, gjør at man blør ihjel. Som regel mister man raskt så mye blod at man ikke rekker å nå hjelp heller. Men å dø momentant slik som ofte er vanlig med skudd - som da som regel fragmenterer i kroppen på en helt annen måte, skjer som regel ikke. Treffer man hoverpulsårer, og de er det en del av, så blør man i hjel på noen minutter. Stikk i mageregionen er som regel drepende etter 30 minutter.
Jo, men det betinger at man:

1. Treffer en hovedpulsåre
2. Ingen gidder å forbinde såret, men lar deg ligge der og blø

Noe som sammenlagt er ganske usannsynlig.

Sorepheus
08-11-07, 01:46
Tja, det er dessverre ikke så usannsynlig. Er fryktelig mange steder hvor en person kan blø ihjel, selv i Oslo. Hvis personen i tillegg treffer asfalten og svimer av så er det lettere enn man aner.

magnus
08-11-07, 17:27
Jeg følger ikke med på serien, men så det klippet hvor han skjelte henne ut, veivet med kniv, sa hun luktet så vondt osv. Ja, som en åtteåring mentalt sett.

Hadde det vært meg i den settingen som var blitt skjelt ut - da hadde jeg storkoset meg!! Makan for en idiot. Det hadde vært en nytelse å provosere han videre.

Blossom
08-11-07, 20:25
Det hadde vært en nytelse å provosere han videre.

Vet ikke om det hadde vært så trygt faktisk. Jeg hadde vært redd for at fyren skulle skade meg.

magnus
08-11-07, 23:35
Vet ikke om det hadde vært så trygt faktisk. Jeg hadde vært redd for at fyren skulle skade meg.
Ingen fare i den situasjonen. Det var bare for det psykiske overtaket idioten står med en kniv.

Sorepheus
09-11-07, 21:51
Da burde han dømmes.

Blossom
09-11-07, 21:57
http://www.kjendis.no/2007/11/08/517650.html

Sorepheus
09-11-07, 21:59
Begredelig. Da kan han få både inntil 3 år for trusler med våpen og 2 år for rasisme. Siden dette jo og var på luften riksdekkende så burde opplagt nok rasismeparagrafen gjelde. Hvor truet personen følte seg av knivvifting er avgjørende, var han/hun redd så er dette straffbart.

Zenaria
09-11-07, 22:41
Sinnsykt bra at dette får etterfølger. Jeg håper forøvrig at Alice vinner hele sjiten.

Blossom
09-11-07, 22:44
Sinnsykt bra at dette får etterfølger. Jeg håper forøvrig at Alice vinner hele sjiten.
Jeg også. Hun eller Bente.