Se full versjon : Spise i Stavanger
Hvor er det beste stedet for å gå ut å spise i Stavanger?
Kom og besøk meg i samme slengen da! Spørs, skal du på fin resturant? Ostehuset har hvertfall veldig god mat, men det er mer lunch-plass. Så har du Phileas Fogg og Harbour. Så er det jo Bølgen og Moi i nærheten av oljemuseet.
Det er god mat hos Craig.
Slaø man ut i Stavanger er det en masse steder man kan besøke. Nå er det noen år siden jeg var der å festet.
Det kryr av små spisesteder i sentrum rundt gågatene. Phileas Fogg er et bra sted å spise. Det har vært min faste frokostpub når jeg har vært i Stavanger. Ostehuset har jeg ikke prøvd, men det finnes en meget god Gresk restaurant i en av gågatene.
Drar dit imorgen, Kanskje jeg skal prøve Craig? Han lager gode grillbøker
men det finnes en meget god Gresk restaurant i en av gågatene. Akropolis ja, den er bra.
Så det er god mat der? Det er en til litt lengre ned i samme gate forøvrig.
Jeg liker godt den italienske; La Piazza jeg da. Servicen kan være så som så noen ganger men maten er god. :nemlig:
Jeg spiste en sjokolade på flyplassen der. Men utover det vet jeg ikke hvor de har god mat i stavanger.
Jeg spiste en sjokolade på flyplassen der. Men utover det vet jeg ikke hvor de har god mat i stavanger.
:knegg:
Jeg har aldri vært i Stavanger :rørt:
Det ble Phileas fogg, helt ok
Nå er jeg litt sent ute, ser jeg, men jeg må bare snakke litt varmt om Bilbao ved Breiavannet. God mat, god service og god stemning. En av mine favoritter i Norge.
Har også hørt om en annen som skal være bra, tror den heter Jans mat- og vinhus, men har aldri vært der selv.
Craig - fantastisk, men dyrt siden de bare har en meny.
Sting feks. nachos. Mye mat til en billig penge. Kjempe god, hyggelig stemning.
Resept (østervåg) har en god kyllingsuppe? Ikke prøvd selv, men har hørt den er veldig bra.
Halltoll det nye "hippe & trendy" stedet, kansje mer utested enn spisested.
Tango (ved Cementen), god men, lite mat. Kaldt interiør.
NB Sørensen (nede), har mange gode småretter.
Ostehuset har kjempe god pizza, baguetter, salater og BLT (verdens beste!!)
ZeTra (gammle Cafè de France), har ikke fått testa det enda. Men, skal være kjempe bra!
Skagen sjøhus- god sjømat.
"Indiske" ved de rødesjøhus, kjempe god indisk mat.
Ikke prøvd, ikke hørt noe om heller.
Har forresten aldri vært ppå B&M, bare Food Garage som er ikke mer en middels.
Ute på Oljemuseet. Gode tapas.
Ja, jeg veldig godt hvor det er. Bare aldri vært der. Skulle drar dit engang, men var fullt og ente opp på Craig. Ikke dumt det!
Lenge siden jeg har vært i Stavanger. Kanskje jeg skulle ta meg en tur snart?
Det ble Phileas fogg, helt ok Phileas Fogg er ikke så bra. Jeg ville prøvd Salsa eller Tango neste gang. Der er det jo litt dyrere, men maten er mye bedre. Rimelig og god mat har de på Ostehuset, men der stenger de kl. 21. Typisk lunchplass.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.