Se full versjon : Californication
Dere burde ta en titt på TV2's nyeste TV-serie Californication. Jeg tror det nåes en ny rekord i antall nummer per episode, og ganske morsomt er det også. Forrige gang holdt jeg på å dette av stolen når han og en berte røyka en rev og deretter tryglet hun ham om å pule henne. Deretter blir han kvalm av all vuggingen og spyr utover et maleri når husverten, ekskona OG datteren kommer og fersker dem.
Anbefales! :terning5:
Mistermannen bør ikke bli anmelder. Det høres ikke så bra ut som det er. :knegg:
Ok. Da tar jeg en kjapp røyk nå og så benker jeg meg ned og ser.
Synes den var meget bra, jeg. :)
Bare nalle
22-11-07, 17:25
Den serien ser vi på og den er bra. Han drukner i kusehav. :knegg:
Eit meiningslaust kussehav, faktisk.
Har ikke sett, men det høres ganske ensformig ut?
Har ikke sett, men det høres ganske ensformig ut?
Ikke egentlig. Har sett 3 episoder, og alle har hatt en sjokkerende og morsom tvist. I den episoden i går var det en dame som gjorde "tabber" med vilje på jobben for å få straff av sjefen. hehehehe.......... :sikle2:
Ikke egentlig. Har sett 3 episoder, og alle har hatt en sjokkerende og morsom tvist. I den episoden i går var det en dame som gjorde "tabber" med vilje på jobben for å få straff av sjefen. hehehehe.......... :sikle2:
for min del ble jeg der hensatt til en dårlig erotisk novelle i vi menn framfor en god serie på tv...
synes av og til det er litt lite manus og mye naken hud av og til. ikke at det er noe galt i det.... men det gjør det ikke til noen _god_ serie synes jeg.
God og god. Men den er underholdende. Jeg ser lite på TV, men den serien kan jeg godt se når det passer seg slik. Mannen min liker den også.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.