Se full versjon : Hunks
Hvordan funker den innleggingen av Hunks? Har jeg lagt inn en nå eller?
Du trykker på "Legg inn ny" nederst på listen. Du har ikke lagt inn noen.
Jeg trykket på legg inn ny nederst på siden. Så limte jeg inn en link til et bilde på nett, og trykket bekreft eller noe sånt. Skulle jeg gjøre noe mer/annet?
Jeg trykket på legg inn ny nederst på siden. Så limte jeg inn en link til et bilde på nett, og trykket bekreft eller noe sånt. Skulle jeg gjøre noe mer/annet?
Ja, du må ha et bilde lokalt også som du leter opp med browse-knappen. Det bildet kan også bare være maks:
Maksimal billedhøyde: 175
Maksimal billedbredde: 175
Ja hva er vitsen med det montro? Phøø sier jeg også. Allikvel kommer jeg sikkert til å forsøke en gang til.
Sexy Sadie
06-04-08, 16:37
Hvor er hunkssiden?
Hvor er hunkssiden?
Utvidelser -> Hunks Topp 15
Synes det er litt tungvindt med at man må legge inn et bilde OG så må man legge inn en webside. Hvorfor holder det ikke med et bilde?
Nå har jeg rotet med dette i et kvarter, og jeg har ennå ikke klart å legge inn en hunk. Snufs..skrik... Kanskje hvis jeg slutter med alle de andre 999 tingene jeg gjør samtidig...
Synes det er litt tungvindt med at man må legge inn et bilde OG så må man legge inn en webside. Hvorfor holder det ikke med et bilde?
Fordi programvaren er egentlig beregnet på websites. Men du kan godt bare skrive http://nettkafeen.no som link. Du må ikke ha noe fornufig der.
Nå har jeg rotet med dette i et kvarter, og jeg har ennå ikke klart å legge inn en hunk. Snufs..skrik... Kanskje hvis jeg slutter med alle de andre 999 tingene jeg gjør samtidig...
Ser vel ut som du har klart det.
Jada... Jeg er et datageni!:takker:
The Cryptic
07-04-08, 16:02
Det kan vel alle bli etter et kvarters prøving og feiling :snill:
Ser vel ut som du har klart det.
Klarte hun legge inn en hunk? Hvor da? Jeg tror hun har bommet og lagt inn i kategorien skunk
Hva med han hunken på avataren din da Arketypen? Han skulle vært lagt inn!! Er det deg?
The Cryptic
07-04-08, 17:24
Klarte hun legge inn en hunk? Hvor da? Jeg tror hun har bommet og lagt inn i kategorien skunk
Det er fort gjort å forveksle
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.