Se full versjon : Vaskemiddel
Skal du vaske hvitt ? F.eks.:
"Ny flytende Blenda Micro. Strålende hvitt på en grønnere måte".
"Blenda vasker enda hvitere"
"Du kan ikke bli for hvit!"
"Ikke bare hvitt, men Blenda-hvitt!"
På den annen side:
http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/1149768537.83
Hvilke erfaringer har du?
The Cryptic
08-04-08, 20:13
En vaskeekte vaskemiddeltråd. Det må jeg si. :stikker:
Du vet vel det TC, at dersom du putter en rød puddel i vaskemaskinen sammen med en hvit; Ja da blir den hvite ROSA :stolt:
Skal du vaske hvitt ? F.eks.:
"Ny flytende Blenda Micro. Strålende hvitt på en grønnere måte".
"Blenda vasker enda hvitere"
"Du kan ikke bli for hvit!"
"Ikke bare hvitt, men Blenda-hvitt!"
På den annen side:
http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/1149768537.83
Hvilke erfaringer har du?
Vaskemidlene i dag er altfor kylling. Blendaen bleker ikke mer. Før var det skikkelig blekemiddel i den så det ble hvitt uansett. Nå suger alt. Jeg sølte kaffe på Taekwondo- drakten min og nå har jeg prøvd Blenda for hvitt tøy med Vanish og med Flytende spray-Blenda rett på flekken. Ikke noe virket. Til slutt prøvde jeg alt dette på 95 grader OG flekkprogram. Forget it! Virker faen ikke. Drittmidler. Jeg kan ikke klore den heller, for da forsvinner fargen fra de broderte merkene.
Vaskemidlene i dag er altfor kylling. Blendaen bleker ikke mer. Før var det skikkelig blekemiddel i den så det ble hvitt uansett. Nå suger alt. Jeg sølte kaffe på Taekwondo- drakten min og nå har jeg prøvd Blenda for hvitt tøy med Vanish og med Flytende spray-Blenda rett på flekken. Ikke noe virket. Til slutt prøvde jeg alt dette på 95 grader OG flekkprogram. Forget it! Virker faen ikke. Drittmidler. Jeg kan ikke klore den heller, for da forsvinner fargen fra de broderte merkene.
Hmmm, den der må jeg tenke grundig igjennom, gitt!
Hvis du sender Taekwondo-drakten din til meg, også låner du karate-drakten min i mellomtiden, så skal jeg se hva jeg kan gjøre.... :lykkelig:
Eller du kan sprette opp broderiene og så brodere på nytt etter at du har kloret den.
Du vet du kan ta av beltet når du vasker drakten?
Må du klore hele drakten for å få bort flekken?
The Cryptic
08-04-08, 21:31
Du vet vel det TC, at dersom du putter en rød puddel i vaskemaskinen sammen med en hvit; Ja da blir den hvite ROSA :stolt:
Jeje... :skrape:
Du vet at du kan ta av drakten når du drikker kaffe?!
The Cryptic
08-04-08, 21:44
Ingenting er som å ta en kopp espresso i nettoen.
jeg lurte også på det med å drikke kaffe i drakten. Hardt å trene gitt... :knegg:
jeg lurte også på det med å drikke kaffe i drakten. Hardt å trene gitt... :knegg:
Det var rett før en konkurranse. Trengte litt lovlig dop.
Det var rett før en konkurranse. Trengte litt lovlig dop.
...også var du så nervøs at du skalv på hendene og sølte på drakten...
The Cryptic
08-04-08, 23:02
Eller kanskje konkurransen nettopp hadde startet. Selv Supermann klarer vel ikke å tae-kwon-do'e noen mens han drikker kaffe?
Prøv Duance :nemlig: :snobb:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.