Se full versjon : Å svare i en tråd
Hvordan er dette igjen. Når jeg skal svare så kommer boksen med hurtigsvar opp, går det ann å stille det inn slik at avanserte funskjoner kommer opp direkte?
Det må være en innstilling i profilen, for jeg får opp avansert editor som standard.
The Cryptic
02-05-08, 14:10
Under "Endre valgmuligheter" - "Andre valg" kan man sette opp de ulike editorene som benyttes
Under "Endre valgmuligheter" - "Andre valg" kan man sette opp de ulike editorene som benyttes
Har vært å sett, men vet ikke hva jeg skal trykke på. Kan noen mate meg med en t-skje?
Zenaria har noen som stiller inn for seg. Men det vet hun ikke ennå. La henne få litt tid på seg, please!!??
The Cryptic
05-05-08, 10:59
Har vært å sett, men vet ikke hva jeg skal trykke på. Kan noen mate meg med en t-skje?
But ofcoz.
Gå inn i "kontrollpanel". Velg "Endre valgmuligheter". Bla helt ned. Da vil du finne oppsettet som i bildet. Velg så iht. det valget jeg har angitt i sirkelen.
file:///C:/DOCUME%7E1/tcofsms/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-6.jpg
Takk for svar, men det fungerte ikke. Jeg må fremdeles trykke på avanserte funksjoner får å gå videre.
;skedelig;
The Cryptic
06-05-08, 10:17
Mjo, du har nok rett i det...
Men kanskje tenker du for komplisert? Det enkle er jo ofte det beste.
merkelig at Z aldri får noe til som alle andre for til :knegg:
merkelig at Z aldri får noe til som alle andre for til :knegg:
:snurt:
Jeg er da sikker på at jeg får til masse som dere ikke får til. :overlegen:
:snurt:
Jeg er da sikker på at jeg får til masse som dere ikke får til. :overlegen:
Jada :trøste:
Jeg lurer på hvorfor i alle dager man leser bakover.
Må jo LETE etter HI.
Jeg lurer på hvorfor i alle dager man leser bakover.
Må jo LETE etter HI.
I kontrollpanelet kan du selv bestemme om de nyeste skal komme nederst eller øverst.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.