PDA

Se full versjon : Csi, 13.05

The Cryptic
14-05-08, 17:56
Som den oppmerksomme CSI-fan helt sikkert fikk med seg, igår var det duket for et stjernespekket show i CSI. Ikke minst ble vi kjent med Drops som den sympatiske skurken han viste seg å være, men viktigere var det at vi fikk et fantastisk underholdnignsinnslag av en latexdresskledd dverg(inne) :rørt:

Det ble endog sagt at "this is what the guests are wanting" (eller iallefall noe tilsvarende), og neimen om de kunne hatt mere rett. Det formerlig kokte i den nattklubben.

For de ulykkelige som kanskje gikk glipp av dette, The Cryptic bringer naturligvis videoklippet, stjålet direkte fra YouTube:
http://youtube.com/watch?v=fr9BlXAgfik

Anastasia
14-05-08, 18:03
Jeg så. :jepp:

Kims
15-05-08, 17:29
Jeg så ikke før nå.

The Cryptic
15-05-08, 18:04
Et godt dvergeunderholdningsklipp kan ikke sees hverken for sjeldent eller for sent, så det går bra Kims.

Sexy Sadie
16-05-08, 00:01
Takker.

livato
20-05-08, 00:15
Hvorfor har du ikke lagt ut hele episoden....???

The Cryptic
20-05-08, 16:31
Jeg er opptatt av kopibeskyttelse og slikt :hykler:, og dersom jeg hadde lagt ut en hel CSI-episode ville RIAA først saksøkt meg for alle mine nåværende og fremtidige aktiva i 20 generasjoner. Deretter ville de antageligvis tatt begge kneskålene mine, og ingen av delene er særlig fristende må jeg si. Dverg-Britney var dessuten ikke med i hele episoden, så hvorfor sløse bort båndbredden?

Suz
20-05-08, 16:33
Flink gutt.

Suz
20-05-08, 16:33
Alternativt hund.

Sexy Sadie
22-05-08, 22:48
Måtte se igjen.

livato
23-05-08, 00:14
Jeg er opptatt av kopibeskyttelse og slikt :hykler:, og dersom jeg hadde lagt ut en hel CSI-episode ville RIAA først saksøkt meg for alle mine nåværende og fremtidige aktiva i 20 generasjoner. Deretter ville de antageligvis tatt begge kneskålene mine, og ingen av delene er særlig fristende må jeg si. Dverg-Britney var dessuten ikke med i hele episoden, så hvorfor sløse bort båndbredden?

:geip: