PDA

Se full versjon : Amy på bratt vei nedover

Mr.Man
17-06-08, 00:03
Her er det ikke mye igjen å jobbe med for å si det sånn. Forsiden av Crackwhore Magazine next...

http://socialitelife.celebuzz.com/images/2008/05/amy-winehouse-051108_0007-thumb.jpg

gyrken
17-06-08, 00:05
Det er sørgelig.

Hagenissen
17-06-08, 11:28
Virkelig.

Organa
17-06-08, 11:41
Hun har nok veldig høy forbrenning fra naturens side, og synes helt sikkert det er sårende når folk kommenterer kroppen hennes. "Jeg spiser alt jeg vil, men legger bare ikke på meg, lissåm! :griner:" Tsk.

magnus
17-06-08, 12:16
Hun har hatt fritt fall nedover lenge nå. Trist er det jo, men når hun ikke vil noe annet selv så blir det sånn.

Sexy Sadie
17-06-08, 15:55
Jeg har fremdeles ikke hørt en eneste sang av henne.

Arketypen
17-06-08, 18:30
selvskader, bulimi, depresjon, angst... Hva pokkern skjedde med henne i oppveksten tru..?

The Cryptic
17-06-08, 18:37
Alt. har kanskje karriéren gått til hodet på henne?

Et trist syn er det uansett.

gyrken
17-06-08, 19:01
Jeg har fremdeles ikke hørt en eneste sang av henne.
Da er det på tide. Hun er et stort talent!

Kims
17-06-08, 20:19
Hun har nok veldig høy forbrenning fra naturens side, og synes helt sikkert det er sårende når folk kommenterer kroppen hennes. "Jeg spiser alt jeg vil, men legger bare ikke på meg, lissåm! :griner:" Tsk.

Det tror jeg og. :nemlig:

Sexy Sadie
17-06-08, 23:47
Da er det på tide. Hun er et stort talent!
Snedig hvordan alle de her talentene fucker opp livet sitt.

Mr.Man
18-06-08, 00:24
Tror det forekommer ganske ofte at veldig emosjonelle mennesker utrykker seg med passion innen musikk eller kultur og får til mye på innlevelse gjerne ispedd talent. Desverre blir også ofte de samme følelsene deres bane.

gyrken
18-06-08, 00:27
Ja, det tenkte jeg på her om dagen. Jeg tror at når det gjelder sånne som Amy Winehouse, Janis Joplin, Curt Cobain, Marilyn Monroe og mange flere, så er (var) de alle folk med sinnsyk utstråling og karisma. Jeg tror de mangler rustning, eller hva jeg nå skal kalle det, og at det er det som gjør at vi andre blir så fasinert av dem.

For dem selv er det jo bare ulykke, for de fikser jo heller ikke livet sitt.

gyrken
18-06-08, 00:27
Jeg tror vi mener omtrent det samme, mistermann.

Base
18-06-08, 08:49
Jeg tror vi mener omtrent det samme, mistermann.

Sitter dere ved siden av hverandre igjen og krangler nå? Så gikk MM og du bare måtte få det siste ordet? :knegg:

Base
18-06-08, 08:49
Men ellers er jeg svært imponert over Amy som til tross for rævva dagsform klarer å få såta over en meter høy.

Arketypen
18-06-08, 16:55
kunst har gjerne sjel. og sjel er gjerne følelser. hun de amy har jo drevet med selvskading og div spiseproblemer Som jo er følelsesrelatert som oftest) gjennom hele oppveksten.

Sexy Sadie
19-06-08, 23:06
At kunst fødes av smerte er virkelig ikke alltid rett.

The Cryptic
20-06-08, 17:46
På ingen måte, men tidenes store kunstnere har jo sjelden kommet fra adelen eller andre høystatusgrupper

Sexy Sadie
20-06-08, 20:03
På ingen måte, men tidenes store kunstnere har jo sjelden kommet fra adelen eller andre høystatusgrupper
Jo, men bakgrunn er ikke adekvat i så måte.

Zenaria
20-06-08, 20:59
Ss, amy er dritbra. Har den siste dobbelcd og den blir bare bedre og bedre for hver gang. Men jeg synes det er så rart at det ikke er noen som hjelper jenta. Hun er jo bare 23 år.

Mr.Man
20-06-08, 21:13
Ss, amy er dritbra. Har den siste dobbelcd og den blir bare bedre og bedre for hver gang. Men jeg synes det er så rart at det ikke er noen som hjelper jenta. Hun er jo bare 23 år.
Har du prøvd å hjelpe en narkoman som ikke vil ha hjelp? Det går jævlig dårlig.

Zenaria
20-06-08, 21:23
Har du prøvd å hjelpe en narkoman som ikke vil ha hjelp? Det går jævlig dårlig.

Nei, jeg har ikke gjort det. Har aldri hatt myndigheten til det og kommer ikke til å ha det heller, men tvangsinnleggelse er en mulighet.

Mr.Man
21-06-08, 15:24
Nei, jeg har ikke gjort det. Har aldri hatt myndigheten til det og kommer ikke til å ha det heller, men tvangsinnleggelse er en mulighet.
Kanskje, men det hjelper bare mot den fysiske avhengigheten. Det er en grense for hvor lenge man kan holde folk innesperret på den måten. Når de kommer ut igjen er det på kjøret igjen. Det er mye lettere hvis de selv innser at de trenger hjelp.

Sexy Sadie
21-06-08, 17:23
Det er ikke bare bare og hjelpe. De må ville det selv, og det er en prosess det.

Blossom
21-06-08, 17:51
Hun er jo bare 23 år. Hun ser ut som hun er 40! Minst.

gyrken
21-06-08, 18:35
Leste et sted nå at de tror hun har tuberkolose, og at hun har hatt det en stund. Det er visst ganske vanlig hos narkomane pga ødelagt immunforsvar.

Zenaria
21-06-08, 20:47
Det er ikke bare bare og hjelpe. De må ville det selv, og det er en prosess det.

Jo jo jeg vet jo det. Tvang vurderes jo fra person til person. Ofte er det slik at de ikke klarer å se klart fordi de faktisk er så dopa. Da kan tvang være den viktigste biten i hele prosessen.