Se full versjon : Telenors HMS-avdeling
The Cryptic
20-06-08, 18:03
har tydeligvis tatt ferie.
http://www.digi.no/php/art.php?id=776719
Jeg er litt usikker på hva som er verst her, men jeg faller vel ned på bøteleggingen tror jeg.
Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror på dette: Seksbarnsfaren Abid Hussain passer på en av Telenors 5000 master 24 timer i døgnet til en månedslønn på 300 kr. Dessuten mister han fire dagers lønn hvis han forlater antennen for å gå på do.
Alle må på do i det minste annenhver dag. Dvs 15 dager i mnd. Det betyr 60 dagers trekk fra lønnen. Dvs at han må betale ca en mnd lønn for å passe antennen.
The Cryptic
20-06-08, 18:12
Og de som synes det var dyrt med 20-kroningen på Oslo S liksom...
Jeg lurer forresten videre på hvem som faktisk passer på fyren som passer på antennen slik at f.eks. ikke sover eller går på toalettet eller bedriver andre slappfiskaktiviteter?
Og de som synes det var dyrt med 20-kroningen på Oslo S liksom...
Jeg lurer forresten videre på hvem som faktisk passer på fyren som passer på antennen slik at f.eks. ikke sover eller går på toalettet eller bedriver andre slappfiskaktiviteter?
Det er påpasseren. Som passes på av påpasserpasseren. Osv. Ingen får lov til å spise, drikke eller gå på do. Og Telenor tjener en mnd lønn fra hver av dem bare i dopenger. Er det rart det går bra med Telenor?
The Cryptic
20-06-08, 18:20
Kjøp 12 ansatte, betal for 11. Fabelaktig idé.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.