Se full versjon : Ny mobbbbb
Joa.
Er drit lei Nokia som har tlf som trenger omsorg og rep. _veldig_ regelmessig... Så jeg håper andre merker er mer stabile.... SE vil jeg ikke ha, fordi jeg ikke liker en del menyløsninger de har.
Nå står det bare mellom Samsung G600
LG KC550
LG KF600
LG KM500
LG KE600
:furter:
Noen som har input?
Vil ha bra kamera, og bra lyd, siden jeg bruker tlf til mp3-spiller.
Sexy Sadie
23-06-08, 23:46
Jeg har fått med Sony Ericsson Cybershot av en venninne. Den kom ut for to år siden, men er strøken.
Jeg har fått med Sony Ericsson Cybershot av en venninne. Den kom ut for to år siden, men er strøken.
Flott, men han ville jo ikke ha SE ditt nek.
Jeg vet at LG og Samsung hadde færre feil enn Nokia for noen år siden. Men er ikke sikker på om det er slik enda?...
Sexy Sadie
24-06-08, 01:13
Jeg tenkte jeg kunne omvende ham.
:lol:
LG kjenner jeg ikke til, men bruker HTC selv. Meget stabil og god. Men noe 8 megapixel kamera har den dog ikke. Tror det er vanskelig å komme unna SE om man vil ha en ordentlig walkman telefon.
Jeg sverger selv til HTC. De har stort sett alt men kameraet suger på samtlige. Skal man ha bra kamera tror jeg man desverre må ta til takke med det crappy Symbian OS'et på Nokia og SE. Et unntak kan være SE X1 som kommer til høsten, men det er jo en sværing.
:knegg:
The Cryptic
24-06-08, 17:54
Jeg sverger til Nokia. Skyr SE som pesten. Venter nå bare på at nye E71 dukker opp i posthyllen min.
Personlig synes jeg meny-systemet til LG er bortimot det motsatte av intuitivt, der synes jeg Samsung er bedre. Designmessig vil jeg nok dog holde en knapp på LG.
Jeg sverger til Nokia. Skyr SE som pesten. Venter nå bare på at nye E71 dukker opp i posthyllen min.
Personlig synes jeg meny-systemet til LG er bortimot det motsatte av intuitivt, der synes jeg Samsung er bedre. Designmessig vil jeg nok dog holde en knapp på LG.
Nokia Exchange-sync suger bigtime.
Ikke Nokia og ikke SE?
:dånn:
Ikke Nokia og ikke SE?
:dånn:
er bare han på avataren din som suger mer enn de tor der serru.... :knegg:
Kanksje jeg må se på HTC da...
Men nå bruker jeg kameraet mer enn spilleren. Ang spiller så har Nokia mer enn gode nok spillere for min smak. Til og med min 6500 slide har en finfin lyd m gode headset, og spilleren funker som juling.
Men håpte noen hadde en G600 f eks jeg, og kunne si noen ord...
Den virker veldig ok, men design på LG er ti hakk bedre..
jaja.
Hm... amobil sier operativsystemet til HTC suger veldig...
Og til pris faller de gjennom på kameraet. Tror det holder å velge mellom ørten LG og en Samsung jeg. Opp imot min Nokia 6500 da...
HTC bruker Windows Mobile operativsystem. Tar kanskje litt tid å bli vant til det, men min erfaring er at det er stabilt og godt. Hovedgrunnen til at jeg bruker HTC er den er god på synkronisering (over nett) mot min jobb-pc. Windows Mobile er faktisk et overordnet krav for dette der hvor jeg jobber.
Hm... amobil sier operativsystemet til HTC suger veldig...
Og til pris faller de gjennom på kameraet. Tror det holder å velge mellom ørten LG og en Samsung jeg. Opp imot min Nokia 6500 da...
For oss nerds er Windows Mobile det eneste OS. Du kan tweake det OS'et akkurat som du vil. Man kan forandre utseendet med XML-baserte themes, installere programmer og fete spill. Alt sånt er helt håpløst i Symbian. Du er låst til de foldere den mener du skal legge noe. Du kan ikke sync'e mot Exchange direkte med OS'et. Du må installere spesialprogram som er helt håpløst dårlig. Symbian sliter også med streaming-radio og streaming-TV. Du må holde deg til de stasjonene over realplayer som er innebygget. Vi vet jo hvor "bra" realplayer er på PC. På Windows Mobile kan du streame hundrevis av TV-stasjoner og radiostasjoner. Du kan også bare skru på "del internett" på mobilen og plugge den rett i en bærbar PC. Den bærbare kan da surfe rett på nett uten å installere noe som helst. Alt via standard mini-usb. Slike detaljer overser de ganske fett på amobil fordi de ikke gidder å teste noen annet enn kamera og mp3-spiller.
Jeg har en gammel Siemens som har fått masse juling og vann.
Stor skjerm og SVGA kamera med god linse.
Men gammel - over 3 år.
Så jeg er på jakt etter en ny fortsatt. :P
The Cryptic
27-06-08, 16:42
Nokia Exchange-sync suger bigtime.
Enig. Men fikk E71 idag. Der er det installert en egen klient som ser ut til å funke bra. Bruker ellers Intellisync. Meget fornøyd med den.
er bare han på avataren din som suger mer enn de tor der serru.... :knegg:
? :juhu:
For oss nerds er Windows Mobile det eneste OS. Du kan tweake det OS'et akkurat som du vil. Man kan forandre utseendet med XML-baserte themes, installere programmer og fete spill. Alt sånt er helt håpløst i Symbian. Du er låst til de foldere den mener du skal legge noe. Du kan ikke sync'e mot Exchange direkte med OS'et. Du må installere spesialprogram som er helt håpløst dårlig. Symbian sliter også med streaming-radio og streaming-TV. Du må holde deg til de stasjonene over realplayer som er innebygget. Vi vet jo hvor "bra" realplayer er på PC. På Windows Mobile kan du streame hundrevis av TV-stasjoner og radiostasjoner. Du kan også bare skru på "del internett" på mobilen og plugge den rett i en bærbar PC. Den bærbare kan da surfe rett på nett uten å installere noe som helst. Alt via standard mini-usb. Slike detaljer overser de ganske fett på amobil fordi de ikke gidder å teste noen annet enn kamera og mp3-spiller.
Gode poeng. De tar nok ikek hensyn til mer enn oss andre småbrukere...
Ang symbian så prøvde jeg det, og gikk rett tilbake til 40/60-systemet. Funker mye bedre for meg og mitt bruk....
Cruella DeGris
28-06-08, 15:08
Jeg har en LG, husker ikke merket, men det jeg har å utsette på den er f.eks. det å skrive sms. Det er veldig tungvindt, og å skifte mellom bokstaver og tall er enda mer tungvindt. Jeg hadde samsung før, og der var sms mye enklere. Men jeg er vant til menyen på LG nå, så når/om jeg kjøper ny mobil, så blir det kanskje en LG til.
Jeg trodde LG var sånn bestemor telefon:lykkelig:
Cruella DeGris
28-06-08, 23:10
Hehehe, da passer den jo perfekt til meg. :stolt:
Hehehe, da passer den jo perfekt til meg. :stolt:
He he, har du en hekleoppskrift til meg?
Cruella DeGris
28-06-08, 23:16
He he, har du en hekleoppskrift til meg?Nei, jeg er sånn bestemor som heller sitter i sandkassen. :sol:
De nye LG-modellene er designperler med store trykkskjermer... ;)
Sexy Sadie
29-06-08, 15:46
Er ikke LG liksom det store innen mobil da?
er vel de som vokser mest internasjonalt
Sexy Sadie
29-06-08, 18:23
Så har du skaffet deg en?
The Cryptic
01-07-08, 17:52
Nå kommer jo også iPhone, om man har lyst på en ny kul gadget. Mye kult på den må jeg si, men som jobb-telefon er den bare trist.
mm Da kjøper jeg heller en LG 990.
Jobbtlf har jeg ikke bruke for...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.