PDA

Se full versjon : Vaskedagen

HotFudge
28-06-08, 15:00
Som regel er søndag min vaskedag. Men siden jeg får besøk idag, så måtte jeg nesten vaske litt. Må jo vise meg fram fra den beste siden :knegg:

Cruella DeGris
28-06-08, 15:12
Jeg har lørdag som vaskedag, søndag er fridagen min. Vel, fridag og fridag. Når man har mann og to unger, så blir det lite fri. Jeg fatter ikke at de klarer å rote så mye som de gjør.

HotFudge
28-06-08, 15:28
Jeg har lørdag som vaskedag, søndag er fridagen min. Vel, fridag og fridag. Når man har mann og to unger, så blir det lite fri. Jeg fatter ikke at de klarer å rote så mye som de gjør.

Jeg har verken mann eller barn, så her er det bare jeg som roter...dessverre. Jeg har jo ingen å skylde på, det har hvertfall du :knegg:

Snoops
28-06-08, 16:10
Jeg vasker i hytt og pine, når jeg finner det for godt. I dag har jeg støvsuget, og skal bare dra over mellom mattene. Ellers har jeg syklet tur langs elva og plukket blomster som nu står ute. Jeg har vært innom jobbet, og var med og serverte middag. Savner gjengen. Etterpå spiste jeg også grøt. :knegg: Nu har jeg satt brøddeig, og skal kanskje male en gang i løpet av ettermiddagen.

Sexy Sadie
28-06-08, 16:31
Jeg vasker når jeg ser det trenges.

Snoops
28-06-08, 16:32
Jeg vasker når jeg ser det trenges. Som meg.

HotFudge
28-06-08, 16:40
Som meg.
Jeg vasker da også når det trengs, men jeg har også en "vaskedag". Der jeg tar det ekstra nøye da vettø.

Sexy Sadie
28-06-08, 16:41
Jeg vasker da også når det trengs, men jeg har også en "vaskedag". Der jeg tar det ekstra nøye da vettø.
Jeg tok det nøye på onsdag, dermed så trenger jeg ikke vaskedagen lørdag.

Zenaria
28-06-08, 23:08
Vasket masse i dag, siden jeg skulle ha middagsgjester.

Suz
28-06-08, 23:09
Som regel er søndag min vaskedag. Men siden jeg får besøk idag, så måtte jeg nesten vaske litt. Må jo vise meg fram fra den beste siden :knegg:
Husket du mellom tærne og under armene? Viktig å få med når man bare vasker seg grundig en gang i uken. Men jeg forstår jo at du vil vise deg fra den beste siden.

Snoops
28-06-08, 23:15
Husket du mellom tærne og under armene? Viktig å få med når man bare vasker seg grundig en gang i uken. Men jeg forstår jo at du vil vise deg fra den beste siden.

Jeg synes faktisk at området litt lengre ned er vel så viktig som tær og armer.

Suz
28-06-08, 23:22
Jeg regner med at det er blant de stedene det blir vasket oftere. HF sa jo at hun vasket andre dager enn søndager også. Når det trengtes.

tinka
28-06-08, 23:54
Jeg vasker mest når jeg er premenstruell.

Snoops
29-06-08, 01:43
Det viktigste er at man vasker når det trengs.

tinka
29-06-08, 01:44
Eller når man har lyst.

Sexy Sadie
29-06-08, 15:47
Vasket masse i dag, siden jeg skulle ha middagsgjester.
Hva laget du til gjestene?

Zenaria
29-06-08, 22:28
Hva laget du til gjestene?

Vi begynte med champis og jordbær. Så hadde jeg laget en nydlig pasta- og kyllingsalat med godt brød til. Hvitvin til dette. Sør-afrikansk. Deretter ble det dajmkake(med norske jordbær til), kaffe og llikør. Og til slutt ble det flere dl. med irishcoffe. :pub:

Sexy Sadie
30-06-08, 00:12
Vi begynte med champis og jordbær. Så hadde jeg laget en nydlig pasta- og kyllingsalat med godt brød til. Hvitvin til dette. Sør-afrikansk. Deretter ble det dajmkake(med norske jordbær til), kaffe og llikør. Og til slutt ble det flere dl. med irishcoffe. :pub:
Gud så deilig det hørtes ut.