Se full versjon : Espen Lind
Jeg tror jeg må ha hans nye cd, akkurat nu spiller jeg Red fra 1997. :inlove: Jeg har jo sett han live, må vite.
Sexy Sadie
28-06-08, 16:32
Han har da blitt så tynn i håret.
Han har da blitt så tynn i håret.Han trekker vel på årene han også. Han er jo litt puslete å se på, men han har utstråling og en fantastisk stemme.
Sexy Sadie
28-06-08, 16:35
Han trekker vel på årene han også. Han er jo litt puslete å se på, men han har utstråling og en fantastisk stemme.
Jeg ser ikke hans angivelige karisma i det hele tatt. Han blir for liten rett og slett.
Jeg ser ikke hans angivelige karisma i det hele tatt. Han blir for liten rett og slett.
Han har en veldig bra stemme.
Sexy Sadie
28-06-08, 16:44
Hørt det bedre.
Hørt det bedre.
Ja, han slår ikke Freddie Mercury :knegg:
Det er vel ingen som slår Freddie, men jeg får gåsehud av Espen Lind i Amarican Love. Grøss. Freddie var forresten ikke akkurat noe fruktfat, men han hadde stemme.
Sexy Sadie
28-06-08, 16:56
Freddy fikk pult.
Freddy fikk pult.
Vet du at Espen ikke får pult?
Sexy Sadie
28-06-08, 18:00
Vet du at Espen ikke får pult?
Han har jo en kjæreste, så det får han sikkert.
:forelsket2:Jeg elsker han og stemmen hans.:forelsket2:
Sexy Sadie
29-06-08, 15:48
:forelsket2:Jeg elsker han og stemmen hans.:forelsket2:
Ikke fordi dere begge kommer nordfra=?
Helt sikkert derfor :knegg:
Ikke fordi dere begge kommer nordfra=?
Neida, jeg elsker også mange søringer:hurra:
Jeg synes den ukulelen og tubaen hørtes latterlig ut. Det er jo en grunn til at alle andre har lagt de instrumentene på is.
Hagenissen
30-06-08, 11:47
Det er jeg helt enig i.
Jeg synes den ukulelen og tubaen hørtes latterlig ut. Det er jo en grunn til at alle andre har lagt de instrumentene på is.
Det var veldig godt sagt.
Sexy Sadie
30-06-08, 12:52
Tuba er kult da.
synes det ble et kult arrangement jeg.
Men er litt spent på listen over alle som brukte de instrumentene innen pop-sjanger tidligere... :knegg:
Jeg er dritt lei den nye sangen hans, den er grusom.
Liker ikke Espen jeg heller, ikke siden 90-tallet.
Musefletta
12-07-08, 20:49
Jeg syns han er kjempevakker, jeg. Men jeg hater sangen.
Neida, jeg elsker også mange søringer:hurra:
:stolt:
Synes også den låten med ukulele og tuba er veldig bra. Han er en flink låtskriver.
Fyren har en bra stemme, ingen tvil om det. Men jeg har aldri vært noen særlig stor fan akkurat.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.