Se full versjon : Anabole steroider for de over 50
Ønsker å få sove.
Jeg har slutta å røke 3 måneder nå.
Slutta å drikke (nesten) kun litt vin.
Kjøpt meg rezersykkel. - 8-9 kilo.
Meldt meg på treningsstudio. - bruker det 2-3 ganger i uka.
Og gomler anabole steroider.
men har fått et saftig søvnproblem.
jaja slik går no dagan-
Ønsker å få sove.
Jeg har slutta å røke 3 måneder nå.
Slutta å drikke (nesten) kun litt vin.
Kjøpt meg rezersykkel. - 8-9 kilo.
Meldt meg på treningsstudio. - bruker det 2-3 ganger i uka.
Og gomler anabole steroider.
men har fått et saftig søvnproblem.
jaja slik går no dagan-
Så flink du er. Men du, kanskje de anabole steroider påvirker søvnene din? Men du kødder nå, ikke sant?
JForøvrig vil jeg også ha søvn.
Tror ikke steroidene påvirker søvenen nei.
Jeg tar ikke så store doser og det er ikke vanlig "boling" for bodybuildning jeg driver.
Men mister en del av egen produksjonen med alderen. En 51 åring ligger kanskje på 20 % av det en 18 åring har. En 60 åring kanskje 10%. Jeg har valgt å kompensere for dette og ligger på nå på en relativt bra nivå gjennom resten av livet ved å bruke medisinering.
Evig 18... :)
Jeg merker enorme endringer når det gjelder fysikk, og jeg får øyeblikkelig respons på treninga i form av gode resultater.
Tror ikke steroidene påvirker søvenen nei.
Jeg tar ikke så store doser og det er ikke vanlig "boling" for bodybuildning jeg driver.
Men mister en del av egen produksjonen med alderen. En 51 åring ligger kanskje på 20 % av det en 18 åring har. En 60 åring kanskje 10%. Jeg har valgt å kompensere for dette og ligger på nå på en relativt bra nivå gjennom resten av livet ved å bruke medisinering.
Evig 18... :)
Jeg merker enorme endringer når det gjelder fysikk, og jeg får øyeblikkelig respons på treninga i form av gode resultater.
Det der skal jeg faen meg også gjøre når jeg kommer opp i nogenlunde samme alder. Gidder ikke bli kjerring selv om jeg runder 50.
Nja. Det du mener er vel hormoner snarere enn anabole.... Det samme som Stallone tar?
Anabole høres totalt usunt ut, og jeg fatter ikke at noen vil putte i seg slikt. Det å "eldes" ligger like mye i hodet som i kroppen, man kan se ut som en 30 åring i kroppen men være 80 i hodet. Hva faen er vitsen med det?
Jeg er 52 år, og ser sikkert slik ut også. Jeg putter i meg Triomega for kvinner for å få i meg kalsium og noe som smører leddene mine. Men jeg vet de som er like gamle som meg som virker, og ser ut som om de er mye eldre, og jeg kjenner de som er yngre som og virker som om de er 20 år eldre.
Det er klart at vi alle ønsker å se ok ut, men det er noe som heter å eldes med verdighet ikke med panikk.
Stallone:
HGH (human growth hormone) er ingenting. De som kaller det steroider er veldig feilinformert, sier 61-åringen til bladet.Testosteron for meg er så viktig for å føle meg vel når jeg blir eldre. Alle over 40 år burde være smarte nok til å undersøke det fordi det øker kvaliteten på livet ditt. Merk mine ord. I løpet av ti år vil det være tilgjengelig over disk, sier Stallone.
http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=515586
Human growth hormone and IGF-1 (if you need definitions goto: HGH Definitions page) have been shown to play a significant role in:
* Conversion of body fat to muscle mass
* Growth of all tissues
* Energy level
* Tissue repair
* Whole body healing
* Cell replacement
* Bone strength
* Brain function
* Sexual function
* Organ health and integrity
* Enzyme production
* Integrity of hair, nails, skin and vital organs
he good news is that your body must always produce HGH or you would not be able to function. The bad news is that as you get past about 20 years old, your body produces less and less HGH each year. By age 60 you will probably have lost 75% of the HGH that your body produced.
If you are a numbers person, here are some average HGH secretion levels:
* At 20 years old we average 500 micrograms/day
* At 40 years old we average 200 micrograms/day
* At 80 years old we average 25 micrograms/day
If you look at all the studies that have been done on HGH injections you get the following list of benefits:
* 8.8% increase in muscle mass on average after six months, without exercise
* 14.4% loss of fat on average after six months, without dieting
* Higher energy levels
* Enhanced sexual performance
* Regrowth of heart, liver, spleen, kidneys and other organs that shrink with age
* Greater cardiac output
* Superior immune function
* Increased exercise performance
* Better kidney function
* Lowered blood pressure
* Improved cholesterol profile, with higher HDL and lower LDL
* Stronger bones
* Faster wound healing
* Younger, tighter, thicker skin
* Hair regrowth
* Wrinkle removal
* Elimination of cellulite
* Sharper vision
* Mood elevation
* Increased memory retention
* Improved sleep
(* The above is taken from Grow Young with HGH by Dr. Ronald Klatz)
http://www.advice-hgh.com/human-growth-hormone.html
Her er sannheten om HGH.
Det er påvist at for høye nivåer av veksthormoner kan føre til en rekke bivrikninger, som unormal vekst med vekstsmerter i knokler og indre organer, væskeopphopning i kroppen, hjerte- og karsykdom, leddsmerter, muskelsmerter, økt svetting, økt behåring, økt blodsukker som øker faren for diabetes, høyt blodtrykk, økt størrelse på indre organer, fet hud og økt kreftrisiko (spesielt gjelder dette kreft i mage- og tarm).
Ansiktet kan også forandre fasong fordi ansiktsbena vokser og kjeven blir større, noe som fører til mer mellomrom mellom tennene. I tillegg blir øyenbrynene mer fremtredende. Hender og føtter kan også vokse etter endt kur. Dette kalles akromegali. Akromegali er en sykdom som oftest forårsakes av en godartet svulst i hypofysen. Svulsten fører til en for høy tilvekst av veksthormon i blodet. Det leder hos voksne til ødeleggelse av hender, føtter, nese, hake, ører og så videre. Det er viktig at man behandler akromegali fordi personer med denne diagnosen har en økt risiko for å rammes av slag og kardiovaskulære sykdommer. Akromegali kan behandles med legemidler, strålebehandling eller operasjon.
http://www.iform.no/pub/art.php?id=1069
(Dagbladet.no): Den britiske legen Jaya Prakash mener han har funnet nøkkelen til å stagge aldringsprosessen og holde seg ung lenger: menneskelig veksthormon (eng. human growth hormone, HGH). Nå vil han selge hormonet som antialdringspreparat
http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/13/476648.html
Kan forsterke kreft
Mange forskere mener HGH-behandling kan være direkte skadelig. De frykter bivirkninger som høyt blodtrykk og karpaltunnelsyndromet, manglende vannlatingsevne og diabetes. Det er også en fare for at HGH-tilførselen drastisk kan sette fart i sykdomsutviklingen hos en person med uoppdaget kreft på grunn av akselerert celledeling.
Men Prakash avfeier kritikken.
- Hvis du studerer litteraturen, ser du at risikoen for bivirkninger er liten og vanligvis forbundet med for høye doser av hormonet. Når det blir tatt i små doser, er HGH like sikkert som vitamin C, sier han.
Strengt i Norge
- I Norge har vi mye strengere bestemmelser enn i USA, der det nærmest er fritt fram for å omsette preparater med HGH, sier avdelingsoverlege Madsen, som advarer mot HGH-produkter på nettet.
- En del av preparatene på Internett, som oftest er rettet mot kroppsbyggere, har vist seg å inneholde veksthormoner framstilt fra dyr, noe som blant annet gir risiko for å pådra seg Creutzfeld-Jakobs sykdom, den menneskelige varianten av kugalskap.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.