Se full versjon : Today og helga
What to do?
Hva skal dere i denne deilige varmen?
Tenke litt på krig og fred og sånn.
Hagenissen
04-07-08, 12:29
Ja, krig og fred og silikon og botox.
Dere som vet det, hva koster botox?
Mindre enn fred har jeg hørt. Mindre enn krig også.
Ja, hva er det da? Må vite eksakt krone og øre.
Jeg er tydelig uviten på botox.
Og så tror du en hagenissegnom og en zenguru kan hjelpe deg?
De har tydeligvis peiling, siden de driver med det.
Så ja.
Vi driver ikke med det. Vi bare tenker på det. Jeg driver aldri med krig. Men akkurat nå tenker jeg på det. Forsjempli.
Hagenissen
04-07-08, 15:14
Jeg bedriver da vel ikke kjemiske ting. Verken i krigføring eller som injeksjoner.
Sexy Sadie
04-07-08, 16:52
Skal bare kule den med en god bok i kveld og morgen kveld.
Jeg skal virkelig slappe av i kveld. Er sliten etter ei uke med jobb i den varmen som har vært de siste dagene. Men klager heller ikke på varmen, det er ikke lov... :knegg:
I morgen skal jeg ned i byen en tur. Ellers så skal jeg kose meg i sola og rett og slett slappe av.
Skal bare kule den med en god bok i kveld og morgen kveld.
Hvilken bok leser du?
Jeg skal også bare slappe av i helgen, nyte varmen.
I morgen skal jeg ut og spise, gleder meg til det :)
Cruella DeGris
05-07-08, 00:03
I dag så var vi først noen timer på stranden. Hjemme så har vi grillet og jeg har lest "hodejegerne" og så har jeg trent. Man svetter utrolig mye mer i varmen. :knegg:
I morgen så er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Er jeg fornuftig så bruker jeg det fine været til å få malt utsiden av rekkverket. Er jeg ufornuftig så gjør jeg fint lite, men jeg orker nok ikke stranden i morgen. Tipper at det blir veldig mange folk der.
Sexy Sadie
05-07-08, 16:57
Hvilken bok leser du?
Jeg skal også bare slappe av i helgen, nyte varmen.
I morgen skal jeg ut og spise, gleder meg til det :)
Den der som alle leser nå for tiden, den der spanske.
Den der som alle leser nå for tiden, den der spanske.
Jeg leser den ikke.
Jeg leser Sirkelens Ende av Tom Egeland.
Cruella DeGris
05-07-08, 23:26
I dag sank jeg så langt ned at jeg leste en sånn bok som vi har fått som reklame i posten. I min hunger etter lesestoff så var den grei nok. Aner ikke hva den heter eller hvem som har skrevet den.
Den spanske? Vindens skygge? Eller er den for gammal nå kansje? Vinter i Madrid?
Leser Hodejegerne jeg også.
Huff, helgene går så fort.
Gleder meg allerede til neste, da skal vi på hytta. Var planen, helt til han jeg deler seng med plutselig hadde store IKEA planer om diverse innkjøp av hyller. Yeah..jeg skal på hytta.
I helga var jeg på god, gammeldags plattdans i hjembygda mi. Med lommelerke på lur, og på nachspiel etterpå. Det gjorde absolutt ingenting at det høljeregnet.
Helga som kommer skal jeg jobbe nattevakter, blæh..
Varmen? Det er jo dritkalt jo.
Ja, det er møkk kaldt i dag. Må lage meg en kopp te.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.