PDA

Se full versjon : Kortisonsprøyte...

HotFudge
09-07-08, 16:50
...er så inni HELVETE vondt!! Jeg var så heldig når jeg var til legen idag. Betennelse under hælen - fram med sprøyta. :redd:

Det er ikke ofte jeg griner hos legen, en gang i århundre ca. Men idag var det søren ikke langt unna.

Suz
09-07-08, 17:19
Det der får jeg stadig vekk. Ikke vondt. Bytte spiral derimot. Det er verre enn å føde.

HotFudge
09-07-08, 19:27
Det der får jeg stadig vekk. Ikke vondt. Bytte spiral derimot. Det er verre enn å føde.
Heldig du da, som ikke syns det er vondt.

Snoops
09-07-08, 19:47
jeg har fått mange slike og synes de er vonde. Men de er absolutt verst på slike benete plasser. Den gang jeg fikk i albuen så døde jeg litt.

HotFudge
09-07-08, 19:56
jeg har fått mange slike og synes de er vonde. Men de er absolutt verst på slike benete plasser. Den gang jeg fikk i albuen så døde jeg litt.
Albuen høres av en eller annen grunn verre ut, enn i hælen. Sikkert fordi det er så masse nerver i albuen. I hælen er det liksom "bare" bein. Men det var vondt ja... trodde et øyeblikk han hadde tenkt å kjøre nåla gjennom foten.

Zenaria
11-07-08, 22:17
Har ikke vært vondt når jeg hatt satt den inn i skuldra, men slikt varierer jo fra kroppsdel til kroppsdel.

HotFudge
12-07-08, 11:23
Har ikke vært vondt når jeg hatt satt den inn i skuldra, men slikt varierer jo fra kroppsdel til kroppsdel.
Ja, det gjør nok det. Er ikke så mye kjøtt eller fett under hælen :knegg: Og så kommer det også an på smerteterskel og hvor betent det er, regner jeg med :)