Se full versjon : Kortisonsprøyte...
...er så inni HELVETE vondt!! Jeg var så heldig når jeg var til legen idag. Betennelse under hælen - fram med sprøyta. :redd:
Det er ikke ofte jeg griner hos legen, en gang i århundre ca. Men idag var det søren ikke langt unna.
Det der får jeg stadig vekk. Ikke vondt. Bytte spiral derimot. Det er verre enn å føde.
Det der får jeg stadig vekk. Ikke vondt. Bytte spiral derimot. Det er verre enn å føde.
Heldig du da, som ikke syns det er vondt.
jeg har fått mange slike og synes de er vonde. Men de er absolutt verst på slike benete plasser. Den gang jeg fikk i albuen så døde jeg litt.
jeg har fått mange slike og synes de er vonde. Men de er absolutt verst på slike benete plasser. Den gang jeg fikk i albuen så døde jeg litt.
Albuen høres av en eller annen grunn verre ut, enn i hælen. Sikkert fordi det er så masse nerver i albuen. I hælen er det liksom "bare" bein. Men det var vondt ja... trodde et øyeblikk han hadde tenkt å kjøre nåla gjennom foten.
Har ikke vært vondt når jeg hatt satt den inn i skuldra, men slikt varierer jo fra kroppsdel til kroppsdel.
Har ikke vært vondt når jeg hatt satt den inn i skuldra, men slikt varierer jo fra kroppsdel til kroppsdel.
Ja, det gjør nok det. Er ikke så mye kjøtt eller fett under hælen :knegg: Og så kommer det også an på smerteterskel og hvor betent det er, regner jeg med :)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.