Se full versjon : Mobilabonnement
1. Hvilket mobilabonnement har du?
2. Vil du anbefale det?
3. Hvor mye koster det i måneden sånn ca?
4. Hvor mye ringer du, sånn ca?
5. Hvor mange meldinger sender du, sånn ca?
Jeg skal bytte, derfor spør jeg.
SmartTalk
2. Vil du anbefale det?
Ja
0,-
250,-
Vet ikke
Sexy Sadie
24-07-08, 18:24
Har ikke abonnement, bare kontantkort.
2. Vil du anbefale det?
1. Netcom Active Talk Plus
2. Det kommer jo helt an på. Jeg skal bytte så snart bindingstiden min går ut fordi jeg har tro på at et annet vil passe min mobilbruk bedre.
3. 179,- tror jeg
4. I underkant av 200,- sånn ca.
5. Masse. Massemassemasse. Sms og mms. Huff. Det er derfor jeg skal bytte. Jeg skal ha et abonnement som heter freetext som gjør at jeg sender gratis sms og mms uansett hele tiden.
Cruella DeGris
24-07-08, 22:42
1. Hvilket mobilabonnement har du? Jeg har One call.
2. Vil du anbefale det? Perfekt for de som ringer lite, og som sender få sms i måneden.
3. Hvor mye koster det i måneden sånn ca? Null, niks og nada. :lykke:
4. Hvor mye ringer du, sånn ca? Jeg ringer mindre enn 120 min pr mnd.
5. Hvor mange meldinger sender du, sånn ca? Jeg sender færre enn 90 sms.
Cruella DeGris
24-07-08, 22:43
Mannen min ringer veldig mye. Han har byttet til mtu, betaler ca 350 kr fast i måneden. Men ulempen med mtu er at dekningen er heller dårlig i f.eks. Oslo. Perfekt for bergensere.
Talkmore har jo også sånt betal ca 350 og ring så mye du vil, abbonement. Jeg har hatt talkmore før, og var godt fornøyd med de.
Gikk over til onecall, det kan jeg ikke anbefale. Dritdårlig dektning. Spesielt i utlandet.
1. Hvilket mobilabonnement har du? Chess Community. Med Chess friends.
2. Vil du anbefale det? Joa.
3. Hvor mye koster det i måneden sånn ca? Vet sannelig ikke. Burde kanskej sjekket før jeg svarte i tråden?
4. Hvor mye ringer du, sånn ca? Vet sannelig ikke. Burde kanskej sjekket før jeg svarte i tråden?
5. Hvor mange meldinger sender du, sånn ca? Vet sannelig ikke. Burde kanskej sjekket før jeg svarte i tråden?
Kanskej. Det var litt mørkt her i går da jeg skrev alle svarene individuelt og hver for seg.
1. Hvilket mobilabonnement har du? Chess Community. Med Chess friends.
2. Vil du anbefale det? Joa.
3. Hvor mye koster det i måneden sånn ca? Vet sannelig ikke. Burde kanskej sjekket før jeg svarte i tråden?
4. Hvor mye ringer du, sånn ca? Vet sannelig ikke. Burde kanskej sjekket før jeg svarte i tråden?
5. Hvor mange meldinger sender du, sånn ca? Vet sannelig ikke. Burde kanskej sjekket før jeg svarte i tråden?
Da kan du ringe "gratis" til meg!
Gikk over til onecall, det kan jeg ikke anbefale. Dritdårlig dektning. Spesielt i utlandet.
her er hele familien veldig fornøyd..
Ang dekning, så bytter de til Telenor der det ikke er Network Norway til høsten...
Allefall, jeg skal bytte. Tror jeg skal prøve chess. Men jeg må finne meg en ny mobil først.
Jeg tror ikke OneCall har egne master. Det er stort sett bare Netcom og Telenor som har master over hele Norge. Så det spørs hvilke master OneCall leier av en av dem som definerer hvor god dekning man har.
Jeg tror Netcom kommer med et nytt og bra abb. til høsten.
Er ikke lansert enda.
Jeg tror ikke OneCall har egne master. Det er stort sett bare Netcom og Telenor som har master over hele Norge. Så det spørs hvilke master OneCall leier av en av dem som definerer hvor god dekning man har.
Network Norway har noen egne, og bygger ut. Men roamer Netcom nå, og bytter til Telenor fra høsten. helt topp for meg :) Med mitt forbruk betaler jeg ca 50 kr mnd.
Network Norway var litt forut for sin tid og solgte løsninger de ikke hadde mulighet til å levere, etter det jeg har hørt.
Men det var vistnok veldig gode løsninger.
De er på offensiven ennå. De har skrytt av kontrakt på Operaen o.s.v..
Og til høsten så klarer de kanskje å levere også. :knegg:
Og til høsten så klarer de kanskje å levere også. :knegg:
Jobber du i bransjen eller siden du kommer med det knegget?
http://www.ucan2.no/
Dette var det jeg tenkte på.
Jobber du i bransjen eller siden du kommer med det knegget?
Neida, men jeg var i en lignende bransje en stund og har fulgt litt med på de nye tingene. Jeg synes det er facinerende å se hvor ufattelig treige de såkalte hightech bedriftene er til å implementere ny teknologi.
Fy faen.
Jeg sendte mail til Ucan2, om det inngikk i Netcom frifamile og om det var billigere enn SmartTalk. Altså to ja/nei spørsmål.Tilbake fikk jeg "Har du et tlf. nr. letter å forklare da" :snill:
Da kan du ringe "gratis" til meg!
Kult, få nummeret ditt! :ivrig:
Fy faen.
Jeg sendte mail til Ucan2, om det inngikk i Netcom frifamile og om det var billigere enn SmartTalk. Altså to ja/nei spørsmål.Tilbake fikk jeg "Har du et tlf. nr. letter å forklare da" :snill:
Det var visst to veldig kompliserte spørsmål.
Onecall suger. Jeg har sendt en klagemail for ca 1 uke siden. Har ikke hørt et ord fra dem. Slett kundebehandling, spør du meg.
Jeg skal fra nå av bare snakke drit om dem.
Det er bra du sier ifra. Hva var det du klagde på?
2. Vil du anbefale det?
1. Kontantkort
2. jah
3. 300
4+5. For hele beløpet.
Ja, jeg vet det, kontantkort er ut, men det er jo så pjaktisk!
Onecall suger. Jeg har sendt en klagemail for ca 1 uke siden. Har ikke hørt et ord fra dem. Slett kundebehandling, spør du meg.
Jeg skal fra nå av bare snakke drit om dem.
Så rart. Jeg har alltid fått svar innen tre dager.
Hvor lang tid burde det egentlig gå før vi har fått svar fra en teleoperatør?
Jeg fikk svar etter 15 min fra Ucan2. Akkurat passe, men et elendig svar.
Så rart. Jeg har alltid fått svar innen tre dager.
Hun ringte i går formiddag, midt i min aller dypeste søvn. Veldig hyggelig svensk dame. Hun fortalte at hun har vært på ferie. Hun var så utrolig hyggelig at jeg fikk dårlig samvittighet for at jeg hadde byttet abb. Jeg forklarte meg med min aller søteste stemme at jeg hadde forrådt dem.:nikker:
1. Kontantkort
2. jah
3. 300
4+5. For hele beløpet.
Ja, jeg vet det, kontantkort er ut, men det er jo så pjaktisk!
Er jo ikke så veldig praktisk å gå tom da. Og dessuten er de vel nokså dyre?
Er jo ikke så veldig praktisk å gå tom da. Og dessuten er de vel nokså dyre?
Nei, jeg fyller rett fra telefonen jeg, har lagt inn visaen der så det er 4 tastetrykk så er det påfyllt igjen.
Jeg vet ikke helt hva som blir billigst faktisk, med tanke på at på kontantkort har man ingen binding eller mnd avgift eller slike ulumskheter.
Nei, jeg fyller rett fra telefonen jeg, har lagt inn visaen der så det er 4 tastetrykk så er det påfyllt igjen.
Jeg vet ikke helt hva som blir billigst faktisk, med tanke på at på kontantkort har man ingen binding eller mnd avgift eller slike ulumskheter.
Er flere abb som er billigere enn kontant kort som ikke har noen avgifter. Bare gå inn på telepriser for å sjekke hva som blir billigst med ditt forbruk.
Er flere abb som er billigere enn kontant kort som ikke har noen avgifter. Bare gå inn på telepriser for å sjekke hva som blir billigst med ditt forbruk.
For meg personlig er kontantkort billigere. :nemlig:
For meg personlig er kontantkort billigere. :nemlig:
Du får ikke abonnement? En vakker dag ordner det seg for deg også skal du se. Jeg var svartelistet i nesten 8 år. Det er bare til å ta tiden til hjelp. :nemlig:
Du får ikke abonnement? En vakker dag ordner det seg for deg også skal du se. Jeg var svartelistet i nesten 8 år. Det er bare til å ta tiden til hjelp. :nemlig:
Kan ikke tenke meg at det skal være noen fare for meg å få abbonement.
Men jeg er kontrollfreak på penger og liker å ha kontroll, og jeg føler jeg har bedre kontroll med kontantkort.
Dessuten er det en mindre regning.:-D
Jeg er forresten fornøyd med OneCall, de bruker NetCom og jeg har bedre dekning hjemme nå enn med Telenor.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.