Se full versjon : Spåkoner, bedrifter og forum
Nå har jeg sett meg skammelig lei på en del dårlig praksis på dette her. Her blandes firma, spåkoner og forum isammen til et eneste stort usmakelig knutepunkt. Spåkoner som har egne firma, eller i enkeltes tilfeller brødres firma som ansvarlig for sine hjemmesider, firma og forum. Men hvorfor er det et problem tenker du?Det skal jeg forklare deg. Forumet skal være en plass for mennesker som er interesserte i det alternative, som er interesserte i spådamer, søker spådamer og har noe å si om spådamer. Men får man i praksis lov til dette? Nei. All form for kritikk, uansett hvor konstruktiv den er, alle former for spørsmål, uansett hvor viktige de er, blir slettet. Og de brukere som stiller disse spørsmålene eventuelt kommer med kritikk, blir slettet av admin.. Som er knyttet til firma.. Som mister inntekter og reklameinntekter på at det er kritikk av tjenester som tilbys fra vedkommendes firma.
På toppen av det hele gis det ut informasjon om klienter på forumet, men klientene, de forventer man fullstendig lojalitet hos. Hvor er logikken? Det er klienten som kjøper en tjeneste, ikke spåkona.
Informasjon gitt i en fortrolig setting brukes IMOT kundene på forumet, for å holde dem i sjakk. Er det akseptabelt? NEI. Men prøv å si noe til de nedsløva hjernene som sitter der. Det nytter faktisk ikke. Det vil si, noen skjønner tegninga og har forlatt forumet. Men desverre så evner ikke kreftene bak forumet å ta til seg kritikk slik at de kan vokse.
Hvorfor er det slik at alt skal være så forbanna emosjonelt basert på "åndelige" forum??
Hva slags forum snakker du om?
Hmmm skriver ikke det inn her, men du får det på Pager. :)
Singularity
28-07-08, 16:21
Det høres ut som et forum som det er greit å unngå.
Det høres ut som et forum som det er greit å unngå.
Godt observert. :lol: Og spådamer som det er lurt å holde seg unna!
Det skal jo da også sies at jeg ikke har benyttet meg av sånne spåtjenester noen gang, og jeg er svært skeptisk til disse spåtelefonene.
Det er det all grunn til å være. Jeg har jobbet på en spåtelefon en gang, og jeg kan love deg at jeg ikke er synsk.
Hva? Mener du at "Du må være synsk" ikke er et krav for å få jobb hos spåfolka?
:knegg:
Men folk som ringer sånne telefoner er jo gjerne litt ulykkelige og sånt, og oftest er de bare ute etter noen som lytter, jatter litt med og sier at det kommer til å gå bra. Så kan man selvsagt alltid finne opp noe om en kjekk mann på hvit hest i tillegg dersom man føler at det er påkrevet.
En av grunnene til at jeg ikke ringer til slike telefoner er at jeg frykter beskjeden om at jeg kommer til å treffe en mann på en hvit hest, men om den som gir beskjeden ikke er skikkelig synsk likevel kan jeg jo alltids revurdere litt.
Det er det all grunn til å være. Jeg har jobbet på en spåtelefon en gang, og jeg kan love deg at jeg ikke er synsk.
Hoho, det er lenge siden du har fortalt noe fra den karrieren!
Såpass!! Men som du sier i et innlegg etter dette, ja, noen ganger er de som ringer spåtelefoner bare ute etter å prate.. Men da tenker jeg liksom; hva med en psykolog?
Sexy Sadie
01-08-08, 21:47
Jeg trenger ikke spåkoner, jeg leser tarot selv. :stolt:
Jeg trenger ikke spåkoner, jeg leser tarot selv. :stolt:
Hvis man skal dømme etter de spåkoner som er rundt omkring på forumene, så er nok det like greit. :)
Haha, så kult. Det er en jobb jeg godt kunne tenkt meg. Fikk du bra betalt da?
Jeg trenger en deltidsjobb i tillegg til heltidsjobben jeg allerede har, spåkone må jo være genialt for meg!
Hvor melder man seg på?
"Kratos, ser alt og mer til!"
Åh, jeg kan se det for meg..
Kan ikke du og jeg starte opp for oss selv da kratos?
Det hadde blitt en skikkelig suksess, jeg føler det på meg.
Jeg lurer på om de som sitter i spåtelefonene ligger om til sånn østeuropeisk sigøynerkone dialekt for å høres mer autentiske ut.
Kan ikke du og jeg starte opp for oss selv da kratos?
Det hadde blitt en skikkelig suksess, jeg føler det på meg.
Jeg er også svært optimistisk i forhold til denne nye jobben, tipper neste års sydenferie er i boks innen mnd er over.
Jeg lurer på om de som sitter i spåtelefonene ligger om til sånn østeuropeisk sigøynerkone dialekt for å høres mer autentiske ut.
Selvsagt ikke, og damene på sextelefonen er alltid kåt og har selvsagt en naturlig "bedroomstemme". Sikkert praktisk når de skal ha rask kundeservice hos netcom. :naiv:
Jeg er også svært optimistisk i forhold til denne nye jobben, tipper neste års sydenferie er i boks innen mnd er over.
Juhu! :klapper:
De som prater i sextelefoner er selvfølgelig kåte hele tiden ja. Å fake kåt ville jo vært veldig teit.
Og de spådamene (Eller vi spådamer, kan jeg vel begynne å si nå.) er så klart sigøynerkoner fra Østeuropa. Men sånn i det daglige er jeg ganske flink til å dekke over akkurat det.
Sexy Sadie
10-08-08, 20:30
Hvis man skal dømme etter de spåkoner som er rundt omkring på forumene, så er nok det like greit. :)
Jepp.
................
Dog har jeg alltid lurt på hva som foregikk i hodet på slike mennesker som spår i tarot via telefonen. Også lurt på hva som foregår i hodet på de som ringer dem opp også.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.