PDA

Se full versjon : Bøker

Roma
04-08-08, 20:40
http://www.randomhouse.com/features/pdjames/images/author.jpgSiden jeg er en lesehest så må min første tråd starte her. Jeg er veldig glad i krim, og leser til tider ganske mye. For tiden er det lett lektyre som P.D. James.... Dragning mot død.

Cruella DeGris
05-08-08, 11:59
En dame etter mitt hjerte. Jeg har samme smak som deg, og har lest litt P.D James i sommer. Husker ikke tittelen, for jeg har alt levert bøkene videre til min mor.

gyrken
05-08-08, 12:05
Jeg prøvde å lese P. D. James før i sommer, men fikk aldri helt taket i det. Har lest en del annen krim det siste året, da, blant annet alt av Jo Nesbø og Stieg Larsson. Likte det bedre.

Nå prøver jeg å venne meg av med krimlesing og gå over på andre bøker igjen, men det er ikke så lett.

Kamille
05-08-08, 12:32
Jeg har lyst til å prøve P.D. James, har ikke lest noe fra den forfatteren.
Men, liker som grynken Jo Nesbø og har lest Menn som hater kvinner av Stieg Larsson.

Melaisa
05-08-08, 13:51
P. D. James er litt for treig for meg. Jeg trenger å bli sugd inn i handlingen i en bok. Nå er jeg blitt så gammel at jeg har sluttet å lese ferdig bøker om jeg ikke liker dem. Jeg elsker å bli gammel!

Kamille
05-08-08, 14:11
Bare synd det går så tregt...

Cruella DeGris
05-08-08, 16:51
Si ikke det. Du er bestemor før du vet ordet av det.

Kamille
05-08-08, 16:59
:biternegler:

Men, jeg har jobba hardt for å komme dit jeg er i dag :tøff:

Zenaria
05-08-08, 23:08
P. D. James er litt for treig for meg. Jeg trenger å bli sugd inn i handlingen i en bok. Nå er jeg blitt så gammel at jeg har sluttet å lese ferdig bøker om jeg ikke liker dem. Jeg elsker å bli gammel! -

Oj, så flink du er. Hvor gammel er du da?

:venter og venter til jeg blir gammel og smart: