Se full versjon : Bøker
http://www.randomhouse.com/features/pdjames/images/author.jpgSiden jeg er en lesehest så må min første tråd starte her. Jeg er veldig glad i krim, og leser til tider ganske mye. For tiden er det lett lektyre som P.D. James.... Dragning mot død.
Cruella DeGris
05-08-08, 11:59
En dame etter mitt hjerte. Jeg har samme smak som deg, og har lest litt P.D James i sommer. Husker ikke tittelen, for jeg har alt levert bøkene videre til min mor.
Jeg prøvde å lese P. D. James før i sommer, men fikk aldri helt taket i det. Har lest en del annen krim det siste året, da, blant annet alt av Jo Nesbø og Stieg Larsson. Likte det bedre.
Nå prøver jeg å venne meg av med krimlesing og gå over på andre bøker igjen, men det er ikke så lett.
Jeg har lyst til å prøve P.D. James, har ikke lest noe fra den forfatteren.
Men, liker som grynken Jo Nesbø og har lest Menn som hater kvinner av Stieg Larsson.
P. D. James er litt for treig for meg. Jeg trenger å bli sugd inn i handlingen i en bok. Nå er jeg blitt så gammel at jeg har sluttet å lese ferdig bøker om jeg ikke liker dem. Jeg elsker å bli gammel!
Bare synd det går så tregt...
Cruella DeGris
05-08-08, 16:51
Si ikke det. Du er bestemor før du vet ordet av det.
:biternegler:
Men, jeg har jobba hardt for å komme dit jeg er i dag :tøff:
P. D. James er litt for treig for meg. Jeg trenger å bli sugd inn i handlingen i en bok. Nå er jeg blitt så gammel at jeg har sluttet å lese ferdig bøker om jeg ikke liker dem. Jeg elsker å bli gammel! -
Oj, så flink du er. Hvor gammel er du da?
:venter og venter til jeg blir gammel og smart:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.