Se full versjon : Vampyrserier og dess like (forked fra "Age of Conan")
Åh. Blod er greit, men han blir kvalm av toppløse damer.
Finnes det mer enn ett Buffy-spill? Han har rundet det han har, og da begynner det vel å bli kjedelig. Antar jeg.
Kan du ikke la han se serien da? Det er mere underholdning i det. :knegg:
Den har han sett. Spike er storfavoritt. Og nå kom jeg på at jeg skulle vaske Spike t-skjorten hans.. Jaja, i morgen, kanskje.
Den holder han på med nå.
Det er mulig det blir for mye klining for ham. Han er ikke eldre enn at han vemmes kjæresteri og alt som kan forbindes med det. Men kanskje Moonlight?
Det er da ikke mye klining i Firefly?
Moonlight var grusom, jeg kuttet ut etter tre episoder. TV-kanalen kutte ut etter en sesong. :knegg:
Men nå skal HBO lage vampyrserie. :hyper:
Joss Whedon lager ny også. :hyper:
Moonlight var grusom, jeg kuttet ut etter tre episoder. TV-kanalen kutte ut etter en sesong. :knegg:
Jeg har lært at det ikke går an å vurdere en serie etter hvor lenge den går. Og vampyren i Moonlight er ganske så sexy. HBO gjør mye bra.
Han liker slåssing han her guttungen min. Han begynner å få taket på det selv også nå. Ja, slåssing uten slåing i alle fall.
Vampyren i Moonlight? Er ikke det han fyren fra Veronica Mars da?
Vet ikke, den serien har jeg ikke sett. Er den et hett tips?
Ja, den bør du få med deg. Det er en veldig god kultserie. Av typen du vil se neste episode med en gang.
Det er bra jeg har lært opp ungene til å gå på selvdrift, da.
Jepp, 64 episoder på 45 minutter hver. Det tar deg ihvertfall en uke å få sett alle. :knegg:
Ja, forhåpentligvis.
Hvor mange episoder bør jeg gi The Wire før jeg gir beng? Jeg var nok litt trøtt, men jeg gadd ikke se ferdig første episoden engang.. Siden det er fem sesonger, er det jo ganske mange som har likt den, skjønner jeg.
Det er litt smak og behag det der med The Wire. Jeg likte veldig godt de fire første sesongene, men sesong fem har jeg ikke giddet å se ferdig engang. Du bør gi den første sesongen en sjanse for å se om du liker den. Tre episoder ihvertfall.
Oki, jeg skal være lydig.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.