Se full versjon : Camping er fint! (forked)
:hurra::inlove::grin::wink::stolt::elsker::-o:-D:fniser::gapskratt::takker::smile::nikker:
Noen av disse f.eks?
Sexy Sadie
26-08-08, 21:45
Jeg hater campinglivet.
Kommer an på settingen. I telt på fjellet er det bare deilig. På campingplass må det være som f.eks bluescampen på Notodden. Ellers... campingplass? Neitakk.
Denne skulle ikke i en egen tråd. Det hang sammen med resten, da det gikk på at noe er fint (eller ikke) Campingtråd hadde vi i fjor. For jeg var på camping da også, jeg. Det er i alle fall helt uaktuelt for meg å diskutere camping i en egen tråd som jeg ikke engang har laget selv. :snøft:
Så du vil diskutere fine ting i denne tråden du da?
Jeg vil ikke diskutere noe i denne tråden i det hele tatt.
Nå er det for sent er jeg redd. Så du får versågod finne noe, ellers....
Det er aldri for sent! Har du ikke lært deg det enda?
The Cryptic
29-08-08, 11:08
Denne skulle ikke i en egen tråd. (...)
Jeg anser camping for å være så viktig at det fortjener en egen tråd. Hvert eneste år.
The Cryptic
29-08-08, 12:25
Det er bra er enig
Burde ikke årets campingtråd kommet før ferien?
Jeg vil ikke diskutere noe i denne tråden i det hele tatt.
.................
hihi
Denne var jo litt fin da.
http://www.finn.no/finn/store/object?finnkode=13342786&sid=xz10cabYHIrB918241&pos=null&tot=null
Et Belgisk par vis à vis teltplassen vår i Italia hadde en litt større utgave av den der....
Der ble det lyd i deg ja :knegg:
Jahhh, for et press. :banner:
The Cryptic
29-08-08, 14:30
Burde ikke årets campingtråd kommet før ferien?
Nedover i europa er det fremdeles mange som har ferie / skal ta ferie, og vi er da ikke nasjonalister her på NK heller. Dessuten er det fint med camping. Året rundt.
Jeg kunne godt tenkt meg å tilbrakt månedsvis i telt. En del praktiske hindre gjør det desverre alt for tungvint.
Det er deilig å ligge på ryggen og høre regnet tromme på telttaket.
Det er deilig å ligge på ryggen og høre regnet tromme på telttaket.
:nikker: :nikker:
Camping kan være koselig, så lenge det ikke er kaldt.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.