Se full versjon : Walters Mandler
Mange snakker om at de begynte å røyke fordi de ble utsatt for gruppepress. Med meg var det sånn at jeg hadde en drøm (da jeg var i 12-års alderen?) om at jeg røykte. Da jeg våknet hadde jeg et vannvittig røykesug, og trålte huset der jeg bodde, etter noe å røyke på. Jeg fant noe gammelt tobbaksrusk i en gammel tobakkspung, forøvrig min bror sin, fikk rullet meg en røyk, og lusket meg bak huset og supte den i meg. Min aller første røyk, og den var god!!
Nå maaaaange år etter har jeg hatt en lignende opplevelse. Jeg drømte om Walters Mandler i natt. Intenst. Og gjett hva jeg sitter her og spiser på nå!!!? (eneste forskjellen er at jeg fant den ikke i huset, jeg måtte sporenstreks på butikken og få tak i)
Champix :) aner ikke om de hjeper mot mandler men de fikk meg til å slutte å røke etter ørten forsøk tidligere.
Bivirkningene er små og forsvinner når man slutter bruke de.
http://www.pfizer.no/templates/Medicament____1420.aspx
Har noen andre erfaring med Champix og mandler?
Det er nok underbevisstheten din som spiller deg et puss:skratt:
Den sjokoladen er himmelsk!
Men det der med å drømme seg avhengig da?
Det hørtes skummel ut.
Inneholder de spor av nøtter montro?
Siden jeg leste denne tråden har jeg hat sinnsykt lyst på Waters mandler.
Men, holdt meg unna. :stolt:
Walters mandler er djevelens verk.
The Cryptic
05-09-08, 17:13
Mange produkter som inneholder spor av nøtter er nettopp det :nemlig:
Jeg tør ikke kjøpe den i frykt for å tømme lageret til Freia etterpå.
Det er veldig lurt av deg, Kjut.
Ja, jeg tror det. Spesielt siden jeg har lagt igjen alle jeansene mine som var for store i Bergen. Om jeg begynner på Walter så har jeg ikke bukser å bruke.
Da må du kjøpe deg nye store bukser, og legge de små igjen i Bergen. Det kan fort bli dyrt å holde på sånn.
Jeg har vel ikke råd til nye, store bukser når jeg har brukt alle pengene mine på Walter.
Nei, da får det bare være.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.