Se full versjon : Forrige ukes Kamille (ironisk nok..)
Har noen av dere det?
Jeg ønsker meg svært den mote delen som fulgte med, var en strikkeoppskrift inn i der på noen votter jeg gjerne skulle ha hat.
Hat? Jeg hater også å strikke.
Beklaget, kan jeg skylle på jetlag? Pliz?
Jethat. Jethatet har skylden.
Jeg har det. Virru ha det?
Kan du ikke bare gjenfortelle strikkeoppskriften etter husken ingera? Det blir mye mer spennende å se resultatet da.
:knegg:
Jeg tenkte jeg kunne sende det mot å få et par votter tilbake, da.
Bare sånn i tilfelle bladet blir utsatt for the dark side of the Posten, så er det en million votteoppskrifter her (http://www.garnstudio.com/lang/no/search.php)også.
ingera: JA, veldig gjerne! Jeg betaler selvsagt alt!!!
Har spurt i alle butikker i dag om de har et gammelt eksemplar, men det hadde de ikke.
Bare sånn i tilfelle bladet blir utsatt for the dark side of the Posten, så er det en million votteoppskrifter her (http://www.garnstudio.com/lang/no/search.php)også.
Feil til slutten! - contact veronika@garnstudio.com
Uansett, jeg liker ikke Garnstudio :kjedelig:
Send meg en PM med navn og adresse, så skal jeg få det avgårde så fort jeg kan.
Tusen takk, utrolig snillt :)
Nå måtte jeg bort i bladbunken her på jobben og ta med meg en haug hjem. De vottene var fine. Skjerfet også. Kan du strikke skjerfet til meg Kamille?
Jeg har ikke sett oppskriften, har som sagt ikke oppskriftene...men kansje det?
Men, strikke på oppdrag. Akkurat nå har jeg litt fullt...en liten bhg. gutt som trenger driverse, en samboer som trenger ullgenser og en vennine som trenger sjal.
Og eksamen. Du glemte eksamen. :nikker:
Cruella DeGris
16-09-08, 18:08
Så snill du er, Suzie. :rørt:
Se nå stakk hun til skolebøkene. Skal se hun kan takke meg for fin karakter om noen uker. :stolt:
Er bare mid-term, 1 timers eksamen 20%.
Men, samme uke får vi utdelt 3 ukers case, 30%...og i tillegg skjer det mye på jobb+ jeg har jo de andre fagene å ta meg av.
Jeg liker at det skjer mye, jobber best under press.
Cruella DeGris
17-09-08, 21:37
Sånn er jeg også. I dag så satt jeg og ventet på noen deler som aldri kom, så den som sovnet i stolen foran PC'en det var meg. :flau:
Cruella DeGris
17-09-08, 21:38
Ja. Det var altså på jobb, ikke hjemme.
jeg har hatt to travle dager, men i morgen sender jeg bladet!
Ingen hast!
For den som svidde av de siste kronen på garn i går var meg. Så jeg har nok å gjøre!
Strikker en lue(med hals) til en liten venn :)
Har jeg gått glipp av strikkeoppskrifter..?
Sexy Sadie
20-09-08, 09:32
Hm, først nu hører jeg om Kamilles sønn.
Jeg har ikke barn! Er til min nevø.
Sexy Sadie
22-09-08, 19:54
Ok.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.